klasa II moduł 29 TOWN AND COUNTRY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Advertisements

A, an, the, - Kochamy przedimiki.
A, an, the, - .
Działania w zakresie rewitalizacji służące realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Urząd Marszałkowski.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
Zajęcia dodatkowe realizowane przez przedszkola dla których organem prowadzącym jest Miasto Poznań Poznań, 9 września 2013 roku.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Klasa III moduł 25 PROTECT THE ENVIRONMENT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Klasa III moduł 04 PLAYTIME PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
C PRZEWODNIK PO NAJCIEKAWSZYCH MIEJSCACH WROCŁAWIA - GUIDE TO THE MOST INTERESTING PLACES OF WROCLAW Cześć jestem Krzysztof. Dziś będę pokazywał Ci Najciekawsze.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Usługa ePodatki (MF) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS tel
Temat doświadczenia: Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych.
Klasa II moduł 22 HEALTHY TEETH PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
U MAD BRO?. Nie wiesz w jaki sposób znalazłeś się w tym pokoju. Nie znasz osób które znajdują się tu z Tobą. Wiesz natomiast, że musicie się stąd wydostać.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Ten tydzień rozpoczęliśmy od tego że dowiedzieliśmy się o Dniu Sekretarki – poszliśmy więc do pani Ani z prezentem i życzeniami.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Dlaczego warto uczyć się języka angielskiego?
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Programy nauczania.
klasa II moduł 27 PEOPLE WHO HELP
On-the-Fly Garbage Collection
Zadania na dowodzenie w gimnazjum przygotowanie uczniów do egzaminu Opracował Grzegorz Derbis z Chorzowa.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Czasy: Present continuous
Ping – pong dla jednego gracza
Klasa I moduł 04 FRUIT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
Terra Community and Ethics for the future
Człowiek – najlepsza inwestycja
klasa III moduł 05 WHAT ARE CLOTHES MADE OF?
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Gdańsk, luty 2018 r. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego.
Klasa II moduł 09 SPORTS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
FESTIVALS AROUND THE WORLD
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Powiślańska Szkoła Wyższa – dobry start
klasa II moduł 13 MY WINTER
klasa II moduł 24 BEES AND HONEY
klasa III moduł 10 AT THE DOCTOR’S
Temat doświadczenia: Badanie prawa odbicia i załamania światła
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Gdańsk, marca 2018 r. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
klasa III moduł 2 LANDSCAPES
Klasa 1 moduł 18 DINOSAURS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Z okazji uroczystego otwarcia velostrady, zorganizowaliśmy dziś spotkanie z cyklu Miasta Idei. Na początku spotkaliśmy się z mieszkańcami na warsztatach.
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Zapis prezentacji:

klasa II moduł 29 TOWN AND COUNTRY PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe.

(ENG, PL) Nauczyciel wprowadza temat wieś/miasto (ENG, PL) Nauczyciel wprowadza temat wieś/miasto. Z czym dzieciom kojarzy się wieś a z czym miasto? Gdzie mieszkają? Gdzie chciałyby mieszkać? Czy mają swoje ulubione miasta? Czy lubią przebywać na wsi? Dzieci porównują obrazki. Nazywają te elementy które znają po angielsku.

(ENG) Nauczyciel zachęca dzieci by powiedziały mu, które pole ma odsłonić. Dzieci powinny podać przynajmniej nazwę koloru, a jeszcze lepiej powiedzieć np. a blue triangle etc. Uwaga! Należy umówić się z dziećmi, że mogą zgadywać co kryje się pod kolorowymi kartami dopiero gdy zostaną odsłonięte przynajmniej 3 karty. Co dzieci widzą na obrazku? What’s this? Name the places and objects? Is it a city or countryside? Why do you think so?

(ENG) Nauczyciel zachęca dzieci by powiedziały mu, które pole ma odsłonić. Dzieci powinny podać przynajmniej nazwę koloru, a jeszcze lepiej powiedzieć np. a blue rectangle, a yellow rectangle etc. Uwaga! Należy umówić się z dziećmi, że mogą zgadywać co kryje się pod kolorowymi kartami dopiero gdy zostaną odsłonięte przynajmniej 3 karty. Co dzieci widzą na obrazku? What’s this? Name the places and objects? Is it a city or countryside? Why do you think so?

(ENG) Dzieci mówią, które obrazki oznaczają miasto a które wieś (ENG) Dzieci mówią, które obrazki oznaczają miasto a które wieś. Klaszczą jeśli to wieś tupią jeśli to miasto.

farm cars farm animals fields noise tractors supermarkets traffic (ENG) Nauczyciel prosi, aby dzieci szybko powtórzyły dany wyraz zanim zniknie z tablicy. Czy potrafią wyjaśnić w jaki sposób dane rzeczy kojarzą się z miastem/wsią? supermarkets traffic

(ENG) Dzieci nazywają zwierzęta, jakie można spotkać na farmie.

The duck is ….. the two sunflowers. The lamb is ….. the house. The duck is ….. the two sunflowers. The cat is ….. the haystack. (ENG) Dzieci uzupełniają zdania wstawiając odpowiednie przyimki. In front of Between Behind

going fast the are cars The cars are going fast. (ENG) Z rozsypanych wyrazów dzieci układają zdanie – obrazek jest wskazówką. Po kliknięciu wyświetla się rozwiązanie. The cars are going fast.

The birds are singing loud. (ENG) Z rozsypanych wyrazów dzieci układają zdanie – obrazek jest wskazówką. Po kliknięciu wyświetla się rozwiązanie. The birds are singing loud.

the children are football park. playing The in (ENG) Z rozsypanych wyrazów dzieci układają zdanie – obrazek jest wskazówką. Po kliknięciu wyświetla się rozwiązanie. The children are playing football in the park.