Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Podstawowe pojęcia e-learningu
Edukacja globalna w praktyce szkolnej
Katarzyna Szypuła-Sajon
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Dwujęzyczne, dwukulturowe, dwumodalne:
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
(na podstawie badań ankietowych)
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
GŁÓWNY CEL KAMPANII Zwiększenie wśród uczniów i młodych pracowników świadomości zagrożeń związanych z pracą, promocja tematyki bezpieczeństwa pracy w edukacji.
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Reforma szkolnictwa wyższego Stanowisko Zarządu Krajowego Niezależnego Zrzeszenia Studentów Michał Piątek Członek Zarządu Krajowego NZS Student SGH.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
INNOWACJA W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ABC e-learningu.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.
Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Tu mieści się Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku oraz firma symulacyjna NaTURa Podlasia sp. z o. o.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
PRAKTYKI ZAWODOWE: ZASADY DOBRYCH PRAKTYK SIMON JAMES I TIM FOX.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
E-learning (kurs dla uczniów)
Kompetencje nauczycieli 6 października 2014 r. Caroline Kearney Starszy Kierownik Projektu & Analityk ds. Edukacji.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Co to jest spacer edukacyjny?
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Uczeń jako przyszły pracownik – mój przyszły zawód w Europie Mobilność uczniów w ramach sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe w programie Erasmus+ w.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
FIZYKA KLASA I F i Z Y k A.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
Projekt STRUKTURA 1. Opis wybranej ścieżki rozwoju zawodowego
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
  Przyjmując za Józefem Półturzyckim definicję UNESCO z 1979 roku,, za kształcenie korespondencyjne uważa się:  Edukację prowadzoną przez pośrednictwo.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
PROJEKT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSL LIDEREM W EFEKTYWNYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
ROLA OPIEKUNA STAŻU Urszula Martyka-Wiecha
Wyszukiwanie partnerów do projektów międzynarodowych Możliwość wspólnej pracy nad wnioskiem i współpracy projektowej w ramach tzw. Collaborative.
Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?.
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Metoda WebQuest.
Projekt „Bezpieczny przedszkolak”
KRAJOWY SYSTEM CERTYFIKACJI SPECJALISTYCZNEJ (CYBERBEZPIECZEŃSTWO) ŚCIEŻKI EDUKACYJNE I CERTYFIKACJA Warszawa r.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Ewaluacja szkoleń w Alytus
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
Jerzy Nawrocki Adam Wojciechowski
Zapis prezentacji:

Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP Kultura bezpieczeństwa informacji - dobre praktyki kształcenia pracowników z tematyki bezpieczeństwa IT Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP

Lekcje opracowane w j. polskim w sposób zrozumiały dla każdego pracownika. Projekcja głosu nagrana przez zawodowego aktora.

Łatwy, intuicyjny interfejs graficzny umożliwia odbycie szkolenia bez wstępnego przygotowania

Interaktywny system podpowiedzi (on-line help) wyjaśniający niezrozumiałe słowa.

Materiał pokrywa wszystkie krytyczne zagrożenia Materiał pokrywa wszystkie krytyczne zagrożenia. 5-10 minutowe lekcje swobodnie mieszczą się pomiędzy innymi aktywnościami.

Zawartość merytoryczna materiału została opracowana tak, aby szkolenie było odpowiednie dla pracowników różnych sektorów

Zajęcia kładą nacisk na praktyczne umiejętności rozpoznawania zagrożeń i podejmowania właściwych zachowań

Każdy pracownik sam podejmuje decyzję o rozpoczęciu lekcji szkolenia, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie

Pracownik sam decyduje o długości i tempie szkolenia

Kurs e-learning rozwiązuje problem Webinarów, gdzie pracownicy logują się, aby zaznaczyć obecność i oddają innym czynnościom

Odbycie szkolenia wymaga aktywności i zaangażowania - przewijanie slajdów, wyświetlanie animowanej treści, odpowiedzi na Quiz, itp.

Odpowiedzi na pytania kontrolne wymagają podjęcia akcji i dodatkowo przyswojenia wiedzy przez osoby uczące się

W celu utrwalenia materiału szkolenia osoby uczące się wykonują ćwiczenia w sytuacjach, w których mogą znaleźć się w rzeczywistości

Osoby uczące się mogą rozwinąć swoją wiedzę i zobaczyć przebieg rzeczywistych włamań

Pracownik poprzez Quizy i pytania kontrolne na zakończenie każdej lekcji na bieżąco ocenia swoją wiedzę i przyswajanie materiału

W razie słabych wyników kurs e-learningowy dynamicznie dodaje slajdy, które jeszcze dokładniej wyjaśniają materiał szkolenia

PODSUMOWANIE Korzyści dla organizacji: Szkolenia oferowane w formie e-learningowej umożliwiają efektywne kosztowo kształcenie wszystkich pracowników i rozwijanie kultury bezpieczeństwa informacji w skali całej organizacji. Firmy posiadają aktualne informacje na temat stanu i postępów kształcenia wszystkich swoich pracowników. W przypadku tematyki Security Awareness efektywność kształcenia nowoczesnego szkolenia e-learningowego jest zbliżona do profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia stacjonarnego. Na życzenie firm materiał szkolenia jest rozszerzany i dostosowywany do specyficznych potrzeb.