Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK Zadanie 3 i 4 (WMiI) 07.02.2018.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawowe pojęcia e-learningu
Advertisements

Wybrane platformy e-learningowe
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Technologia informacyjna według MENiS
Podkarpackie Szkolenie Informatyczno Metodyczne
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Praca dyplomowa inżynierska
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Aplikacje Internetowe
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Prezentacja wydziału dr inż. Piotr Bilski Prodziekan ds. Dydaktyki
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
ABC e-learningu.
Co to jest TIK?.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Zdalne Nauczanie w Praktyce Nowoczesne Metody Nauczania (NMN)
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia”
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH
Bazy danych, sieci i systemy komputerowe
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Organizacja wspomagania szkół
LICEUM PROFILOWANE O PROFILU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
Technologie informacyjne II
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Zapraszamy na nowy kierunek
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Administrowanie sieciami i technologie internetowe Opiekun modułu: dr inż. Tomasz Lech Katedra.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Tworzenie prezentacji multimedialnej
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Lekcje z komputerem, 2006.
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Wydział Zarządzania Informacją PJWSTK Narzędzia IT w rękach menedżera.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
TECHNOLOGIE MULTIMEDIALNE
Sopocka Akademia Tenisowa
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Technologia informacyjna wspomagająca edukację
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Zapis prezentacji:

Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK Zadanie 3 i 4 (WMiI) 07.02.2018

Obszary kompetencji objęte kursami Wydział Matematyki i Informatyki Obszary kompetencji objęte kursami KADRA - zadanie 3. Działania w zakresie kompetencji dotyczących umiejętności informatycznych KADRA - zadanie 4. zarządzania informacją

Oferta kursów Młodzi pracownicy Zdalne nauczanie w praktyce Wydział Matematyki i Informatyki Oferta kursów Młodzi pracownicy Zdalne nauczanie w praktyce Tworzenie stron oraz blogów internetowych, wykorzystanie mediów społecznościowych w dydaktyce Statystyka i eksploracja danych Techniki i narzędzia wizualizacji dużych zbiorów danych Doświadczeni pracownicy Nowoczesne metody tworzenia interaktywnych prezentacji multimedialnych Współczesne systemy informatyczne wspomagające dydaktykę

Działania w zakresie kompetencji dot. umiejętności informatycznych Wydział Matematyki i Informatyki KADRA - zadanie 3. Działania w zakresie kompetencji dot. umiejętności informatycznych

Zdalne nauczanie w praktyce Wydział Matematyki i Informatyki Zdalne nauczanie w praktyce Prowadzący kurs: mgr Bożena Bednarek-Michalska (BU), dr Anna Beata Kwiatkowska (WMiI), dr hab. Rafał Moczkodan (WH), mgr Andrzej Polewczyński (WMiI), prof. dr hab. Maciej M. Sysło (WMiI), dr hab. Monika Wałachowska (WPiA), dr Bartosz Ziemkiewicz (WMiI) Nasze doświadczenie: RSEI, KNO, COME, KRK, UCNTN, WZROST Zajęcia stacjonarne: tworzeniu nowoczesnych materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem nowych technologii, aspekty prawne i zasady korzystania ze źródeł z bibliotecznych przy tworzeniu materiałów. Zajęcia mieszane: mapy myśli, telekonferencje, zasoby w chmurze, zarządzanie materiałami dydaktycznymi i zadaniami dla studentów na platformie do e-nauczania, projektowanie scenariuszy zajęć, przykłady dobrych praktyk.

Strony i blogi Prowadzący kurs: mgr Maciej Koziński Wydział Matematyki i Informatyki Strony i blogi Prowadzący kurs: mgr Maciej Koziński Podstawy działania technologii WWW: serwer, protokół HTTP, przeglądarka – jak działają. Podstawy opisu i funkcjonalności stron: HTML5, CSS, Javascript. Podstawy zarządzania i zastosowania platformy zarządzania treścią (CMS): witryny webowe, blogi (Wordpress, Drupal). Podstawy zarządzania i zastosowania platformy zarządzania wiedzą typu Wiki, Integracja własnych treści z mediami społecznościowymi (RSS, programowanie publikacji).

Prezentacje Prowadzący kurs: dr Sławomir Zelek (WFAiIS) Wydział Matematyki i Informatyki Prezentacje Prowadzący kurs: dr Sławomir Zelek (WFAiIS) Ogólne zasady tworzenia prezentacji. Przygotowanie materiałów multimedialnych: obraz (grafika wektorowa i rastrowa), dźwięk, film. Tworzenie prezentacji: PowerPoint (najbardziej rozpowszechniony format), LATEX (we formacie pdf), Prezi (we formacie Flash), Xerte (na potrzeby platform e-learningowych).

Wspomaganie dydaktyki Wydział Matematyki i Informatyki Wspomaganie dydaktyki Prowadzący kurs: dr Grzegorz Marczak (WMiI) Omówienie darmowych platform wykorzystywanych w dydaktyce w celu ułatwienia prowadzenia oraz uatrakcyjnienia zajęć: Liferay Portal, Moodle, ownCloud. Przedstawienie przykładowych scenariuszy z zastosowaniem tych rozwiązań podczas zajęć dydaktycznych. Spojrzenie na omawiane zagadnienia z perspektywy studenta/ucznia, nauczyciela oraz administratora tych usług. Konfiguracja i dostosowanie platform do własnych potrzeb oraz radzenia sobie z najczęściej spotykanymi problemami.

Działania w zakresie kompetencji dot. zarządzania informacją Wydział Matematyki i Informatyki KADRA - zadanie 4. Działania w zakresie kompetencji dot. zarządzania informacją

Statystyka i eksploracja Wydział Matematyki i Informatyki Statystyka i eksploracja Prowadzący: dr Agnieszka Goroncy, dr Adrian Falkowski, dr Wojciech Rejchel Podstawowe metody statystycznej analizy danych Przygotowanie danych do analizy Statystyka opisowa Estymacja i testowanie średnich Testy nieparametryczne, m.in. testowanie normalności rozkładu Eksploracja danych klasyfikacja, estymacja i predykcja danych Regresja liniowa i logistyczna Drzewa klasyfikacyjne Sieci neuronowe Grupowanie danych Ocena jakości modelu Oprogramowanie: PS IMAGO (IBM SPSS Statistics)

Wizualizacja Prowadzący: Wydział Matematyki i Informatyki Wizualizacja Prowadzący: dr Joanna Karłowska-Pik, dr Bartosz Ziemkiewicz, mgr Mateusz Topolewski Zasady dobrej wizualizacji danych. Typowe błędy w tworzeniu oraz interpretacji wykresów. Narzędzia do wizualizacji danych: program PS IMAGO (IBM SPSS Statistics), środowisko R, język Python. Wczytywanie i przekształcanie zbiorów danych. Tworzenie podstawowych wykresów. Wykresy trójwymiarowe i animowane. Wykresy interaktywne. Kartogramy i inne wykresy na mapach.

Zapraszamy do uczestniczenia w naszych kursach! Wydział Matematyki i Informatyki Zapraszamy do uczestniczenia w naszych kursach!