Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

1 Szkolenia dla nauczycieli szkół podstawowych. 2 Wykorzystanie wyników sprawdzianów w planowaniu pracy nauczycieli przedmiotów matematyczno- przyrodniczych.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część IV.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Egzamin gimnazjalny. Egzamin gimnazjalny kwietnia 2015 Wtorek 9:00 historia wiedza o społeczeństwie 60 minut 11:00 język polski 90 minut 22 kwietnia.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie „Szkolenie osób upoważnionych do odbioru prac zdających w Punktach Odbioru Prac (POP)” Wydział Organizacyjno-Administracyjny.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Centralna Komisja Egzaminacyjna w Warszawie Wydział Egzaminów dla Uczniów Gimnazjów PREZENTACJA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Warszawa,sierpień 2005.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
II GMINNA KONFERENCJA OŚWIATOWA r.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2017
Co to jest spacer edukacyjny?
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 14 marca 2017
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
TIMSS (TRENDS IN INTERNATIONAL MATHEMATICS AND SCIENCE STUDY) MIĘDZYNARODOWE BADANIE WYNIKÓW NAUCZANIA MATEMATYKI I NAUK PRZYRODNICZYCH 1 1.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
REFORMA EDUKACJI
Metoda projektu.
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Gimnazjum Nr 86 w Warszawie
Jan Herczyński Uniwersytet Warszawski Warszawa 9 listopada 2010
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Organizacja i przeprowadzenie egzaminu maturalnego
Gimnazjum im. Wł. St. Reymonta w Wiączyniu Dolnym
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
To naprawdę bardzo proste!
Finansowanie zadań oświatowych
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII / VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 150 i W KLASACH III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2018/2019.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Szkoły ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Wspomaganie pracy szkół
To naprawdę bardzo proste!
Zapis prezentacji:

Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.

Wstępna informacja Wymaganie wstępne: znajomość systemu egzaminacyjnego w kraju, głównych zadań, miar statystycznych i skal stosownych przez komisje egzaminacyjne dla przedstawienia wyników egzaminacyjnych oraz własności zadań i testów. W załączeniu artykuł Planowanie rozwoju szkoły z wykorzystaniem trzyletnich wskaźników EWD, M.K.Szmigel. w gimnazjum przedstawionych w postaci graficznej a także samodzielne wykonanie analiz z wykorzystaniem Kalkulatora EWD Plus dostępnego na tej stronie www.ewd.edu.pl Tam także można znaleźć instrukcję jak się nim posłużyć. Wszystkie dane niezbędne do wykonania zadania zostały wprowadzone do kalkulatora. bezpośrednio pod zadaniami.

3 w czterech przedziałach czasowych. Zastosować inne punkty odniesienia wyników niż tylko średnie krajowe (np. województwo, powiat, gmina). Można także porównać efektywność pracy między wybranymi szkołami. www.ewd.edu.pl

Plik z danymi: Studium przypadku (w załączeniu)

Treść zadań

Krótka informacja o szkole w gminie wiejskiej liczącej około 21 tys. mieszkańców. Na terenie gminy znajdują się 3 gimnazja i 10 szkół podstawowych. Analizowane gimnazjum działa w zespole szkół: szkoła podstawowa – gimnazjum. Liczba uczniów uczęszczających do gimnazjum wynosi około 150, na każdym poziomie są dwa lub trzy oddziały. Do gimnazjum uczęszczają uczniowie absolwenci szkoły podstawowej działającej w ramach zespołu szkół oraz uczniowie z trzech pobliskich szkół podstawowych.

Źródło: www.oke.krakow.pl/Prace badawcze/wyniki egzaminów dla wszystkich szkół OKE Kraków cd. Informacji o szkole, której wyniki będą analizowane – (Gimnazjum RZ.)

Ćwiczenie 1. 1. Na podstawie trzyletnich wskaźników EWD za lata 2009-2011 opisz gimnazjum, określając poziom osiągnięć uczniów ‎oraz efektywność nauczania w zakresie przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych.‎

OPIS:

Ćwiczenie 2 Część humanistyczna

c.d. Część matematyczno-przyrodnicza Wpisz wynik pracy:………………………………………………………………………………………………………

Ćwiczenie 3. Do kalkulatora EWD Plus zostały wczytane wyniki egzaminacyjne szkoły za lata 2008-2011 (plik gimnazjum RZ. ewd). 3.1. Porównaj efektywność nauczania w szkole i klasach z części humanistycznej w latach 2008 i 2011 i skomentuj otrzymany rezultat. że w szkole na zajęciach z przedmiotów humanistycznych za mało uwagi poświęca się uczniom z wysokimi wynikami. z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych z grupami uczniów według potencjału (niskiego, średniego i wysokiego) w kolejnych latach począwszy od 2008 roku. Skomentuj rezultat. pod wpływem podjętego doskonalenia w zakresie pracy z uczniami specyficznych trudnościach w uczeniu się. Wykorzystaj dane za lata 2008, 2009, 2010, 2011.

1313 Wyniki pracy winny zawierać obrazy pochodzące z kalkulatora EWD Plus oraz zapisy odpowiedzi stanowiące wnioski wynikające przeprowadzonych analiz (przykład poniżej).

Pracę należy nadesłać na adres mailowy podyplomowe@fiz.agh.edu.pl lub wydrukować i oddać w dziekanacie do dnia 1 czerwca 2012 roku. Krystyna.Szmigel@oke.krakow.pl