Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Skrócona instrukcja składania wniosków o wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub bezpiecznego.
Advertisements

Informacja publiczna i e-urząd
Projekt ustawy o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw.
Nowy model komunikacji z emitentami
Doręczenia elektroniczne Automatyczne systemy orzekania
Generator Wniosków o Płatność
Skrócona instrukcja składania wniosków o zmianę wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub.
Służba przygotowawcza dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w formie e-learningu w ramach projektu systemowego MAC Łukasz Krysztofiak Naczelnik.
Rejestr Spraw Sądowych
Rozwój społeczeństwa informacyjnego – współpraca rządu i samorządu
Platforma A2A PA2A.
SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI i Systemu Rejestrów Państwowych
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Wspólny Projekt administracji rządowej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata , współfinansowanego ze środków.
Dr Dariusz Adamski Prof. dr hab. Mirosław Kutyłowski
Podstawy prawne informatyzacji administracji publicznej
Dokument elektroniczny w administracji publicznej
SIEĆ P2P 1. Definicja sieci równouprawnionej. To taka sieć, która składa się z komputerów o takim samym priorytecie ważności, a każdy z nich może pełnić.
Podsumowanie prac związanych z dostawą sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń. Prezentacja funkcjonalności dostarczonego w ramach Projektu oprogramowania.
Zawieranie umów z podmiotami prowadzącymi apteki
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Cyfrowy Urząd
1. 2 Elektroniczna Dystrybucja Informacji EDI, format XML Wydział Prawa i Administracji Pracownia Komputerowa.
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ 17 grudnia 2012
PRAWO ADMINISTRACYJNE
Dla. Dostęp do panelu admina Na potrzeby szkolenia logowanie odbywa się na witrynie:
Rozpoczęcie pracy z programem DAPP Optic.
E - obywatel.
Świadczenie e-usług publicznych na poziomie centralnym i regionalnym
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Zarządzanie informacją w administracji publicznej
Prawo do informacji w polskim prawie postępowania administracyjnego Prof. dr hab. Czesław Martysz Uniwersytet Śląski.
Zarządzanie informacją w administracji publicznej
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
Logowanie do platformy PEUP
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Automatyczna wymiana zawiadomień z Sądami Rejonowymi w myśl Ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej Mariusz Kasperkiewicz Jastrzębia Góra,
Zasady ogólne postępowania administracyjnego
Instrukcja składania wniosku w systemie Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą LOGIN:……………………………………….. HASŁO:………………………………………..(UWAGA!
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAC W ZAKRESIE FINANSOWANIA ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ul. Świętokrzyska Warszawa tel.:
LOGIN:……………………………………….. HASŁO:………………………………………..(UWAGA! Dot. hasła:
Więcej informacji na: 1 Ewa Marcinkiewicz, Magdalena Sawicka.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Dokumenty jako dowód w postępowaniu administracyjnym
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Postępowanie egzekucyjne w administracji
Temat: Procedury odwoławcze od decyzji urzędów.
Instrukcja składania wniosku w systemie Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą LOGIN:……………………………………….. HASŁO:………………………………………..(UWAGA!
Rozwój społeczeństwa informacyjnego – współpraca rządu, samorządu i biznesu Witold Drożdż Podsekretarz Stanu MSWiA Przewodniczący Międzyresortowego Zespołu.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Dr Małgorzata Ganczar. Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej To spójny i systematyczny program działań zmierzający do uzyskania pełnej.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE OD DECYZJI URZĘDÓW
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakres uprawnień administratora lokalnego Wnioski.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
Elektroniczny Urząd Podawczy
Portal Ogłoszeń ARiMR 10 maja 2017 r. Warszawa.
LOGIN:………………………………………..
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAC W ZAKRESIE FINANSOWANIA ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ul. Świętokrzyska Warszawa tel.:
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Paweł Jędrysiak Informatyk NIPiP
Portal Ogłoszeń ARiMR 10 maja 2017 r. Warszawa.
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Wyniki kontroli Warszawa, czerwiec 2019 r..
Zapis prezentacji:

Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych

Kodeks Postępowania Administracyjnego SEPI – umocowanie prawne Kodeks Postępowania Administracyjnego Art. 220. § 1. Organ administracji publicznej nie może żądać zaświadczenia na potwierdzenie faktów lub stanu prawnego, jeżeli: 1) znane są one organowi z urzędu, 2) możliwe są do ustalenia przez organ na podstawie: a) posiadanych przez niego ewidencji, rejestrów lub innych danych. b) rejestrów publicznych posiadanych przez inne podmioty publiczne, do których organ ma dostęp w drodze elektronicznej na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, c) wymiany informacji z innym podmiotem publicznym na zasadach określonych w przepisach o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, d) przedstawionych przez zainteresowanego do wglądu dokumentów urzędowych (dowodu osobistego, dowodów rejestracyjnych i innych).

Mozilla Firefox, Opera, Chrome Adres serwera Mozilla Firefox, Opera, Chrome https://sepi.sygnity.pl

Akceptacja certyfikatu

Akceptacja certyfikatu

Akceptacja certyfikatu – Google Chrome

Akceptacja certyfikatu - IE

Logowanie Login: 1 litera imienia i nazwisko bez spacji i polskich znaków np. dpolitowska Hasło: Pierwsza litera imienia z dużej litery + nazwisko z dużej litery + 123# np. DPolitowska123# 8

Pierwsze logowanie 8 znaków, jedna duża litera i jedna cyfra w ciągu znaków Zmiana hasła również co 30 dni

Akceptacja certyfikatu

SEPI – moduł użytkownika

SEPI – raport o osobie

SEPI – sformalizowany dostęp do danych - OPCJA

SEPI – raport o osobie

SEPI – raport o osobie

SEPI – raport o osobie

SEPI – raport o osobie

SEPI – raport o osobie

Wydruk interesujących sekcji raportu o osobie SEPI – raport o osobie Wydruk interesujących sekcji raportu o osobie

SEPI – nowa sprawa

SEPI – nowa sprawa - wniosek

SEPI – nowa sprawa - wniosek

SEPI – nowa sprawa - wniosek

SEPI – nowa sprawa - wniosek Proces podpisu wniosku zależny od dostawcy podpisu elektronicznego

SEPI – nowa sprawa - zamówienie

SEPI – nowa sprawa - zamówienie

SEPI – sprawy własne urzędu

SEPI – sprawy własne urzędu

SEPI – sprawy własne urzędu

SEPI – sprawy własne urzędu

SEPI – sprawy własne urzędu

SEPI – sprawy obce urzędu

SEPI – sprawy obce urzędu

SEPI – sprawy obce urzędu Proces podpisu zaświadczenia zależny od dostawcy podpisu elektronicznego

SEPI – sprawy obce urzędu

SEPI – sprawy obce urzędu

SEPI – sprawy obce urzędu

SEPI – sprawy obce urzędu

SEPI – wyszukiwanie i filtrowanie spraw

SEPI – podgląd dokumentu

SEPI – podgląd dokumentu

SEPI – podgląd dokumentu

SEPI – wydruk dokumentu

SEPI – wydruk zaświadczenia podpisanego

SEPI – PANEL ADMINISTRATORA LOKALNEGO

SEPI – moduł administratora lokalnego Nadawanie uprawnień jednostkom

SEPI – nadawanie uprawnień jednostkom SEPI – modyfikacja uprawnień SEPI – nadawanie uprawnień jednostkom

SEPI – zakres terytorialny

SEPI – role użytkowników Nadawanie uprawnień użytkownikom

SEPI – modyfikacja uprawnień dla roli

SEPI – moduł administratora lokalnego

SEPI – użytkownicy

SEPI – dodawanie użytkownika Zakres uprawnień danego użytkownika platformy SEPI, to część wspólna uprawnień tworzących poszczególne role

SEPI – rejestr dostępu

SEPI – weryfikacja dostępu

SEPI – szczegółowa weryfikacja dostępu

SEPI – pomoc techniczna

Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna DZIĘKUJEMY 58