Studia stacjonarne II stopnia Kierunek Zarządzanie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Advertisements

Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
Wizja rozwoju Uczelni Prof. Wiesław Józef Piekarski SPÓJRZ W PRZYSZŁOŚĆ z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.
Obszary inteligentnych specjalizacji Wielkopolski a UEP / SC UEP.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Finanse i Rachunkowość Wybory ścieżki kształcenia na rok akademicki 2016/2017.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WP Gdańsk, 20 maja 2016r. Kryteria wyboru projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka
Przedsiębiorczość i Marketing
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Prezentacja Katedry Turystyki
„Biznes to relacje” 6 kwietnia 2017 r..
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Wydział Lekarsko-Biotechnologiczny i Medycyny Laboratoryjnej
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA POLITECHNIKA ŚLĄSKA ZABRZE, UL. ROOSEVELTA
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2017/2018
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Młodszy Tester Oprogramowania
Karta usługi – zasady wypełniania
Zarządzanie rozwojem firmy
Poddziałanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Metoda projektu.
Technologie informacyjne w zarządzaniu sylwetka absolwenta www. ioz
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Doradca finansowy.
Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie
Specjalność: MARKETING
- efektywne wsparcie doradcze
Poszukiwany, poszukiwana, czyli
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
Kierunek: Zarządzanie
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
Przedsiębiorczość PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ mgr Paweł Kłobukowski
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
Przedszkole Promujące Zdrowie
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Specjalności na kierunku EKONOMIA
Czym jest Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo?
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Zarządzanie Studia II stopnia
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Międzynarodowy Rynek Pracy
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJI
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Jesteśmy „One PPG” Nasz cel We protect and beautify the world
Centrum PISOP Jesteśmy grupą aktywnych ludzi, którzy od 15 września 2000 r. tworzą niezależne Stowarzyszenie Należymy do Ogólnopolskiej Sieci SPLOT.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Kompetencje kluczowe – I etap edukacyjny
Kompetencje kluczowe informatyczne – I etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

Studia stacjonarne II stopnia Kierunek Zarządzanie Specjalność INNOWACJE RYNKOWE – projektowanie i wdrażanie

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Profil Absolwenta Profil absolwenta opracowany w oparciu o aktualne trendy i wymagania rynku, z uwzględnieniem perspektywy BIZNESU/ UCZELNI/ STUDENTA (student-nauka-biznes) „Specjalność o charakterze praktycznym stworzona w oparciu o Design Thinking, dedykowana osobom z pasją i ciekawością świata, które chcą tworzyć wartościowe i użyteczne rozwiązania oraz wcielać pomysły w czyn. Niezależnie czy podejmą pracę w przedsiębiorstwach stawiających na innowacyjność, budujących swoją przewagę w oparciu o design i efektywną komercjalizację niekonwencjonalnych rozwiązań, czy też założą STARTUP i będą prowadzić własny biznes.”

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Najważniejsze efekty kształcenia WIEDZA kompleksowa wiedza dotycząca zasad funkcjonowania innowacyjnej gospodarki, działania rynku, nowych trendów, szans i wyzwań stojących przed przedsiębiorcami, a także zagadnień etycznych związanych z życiem gospodarczym specjalistyczna, nowoczesna wiedza w zakresie designu/ projektowania zorientowanego na użytkownika (UCD – User-Centered Design) oraz komercjalizacji i wdrażania innowacyjnych rozwiązań

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Najważniejsze efekty kształcenia UMIEJĘTNOŚCI umiejętność identyfikowania dostępnych możliwości działalności osobistej, zawodowej, biznesowej oraz inspirowania innych i budowania relacji umiejętność planowania przedsięwzięć i prowadzenia ich dla osiągnięcia zamierzonych celów – umiejętność proaktywnego zarządzania innowacyjnymi projektami umiejętność prawidłowej oceny ryzyka i podejmowania go w uzasadnionych wypadkach oraz zdolność do autorefleksji

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Najważniejsze efekty kształcenia KOMPETENCJE umiejętność pracy i porozumiewania się w interdyscyplinarnym zespole, rozumienia różnych punktów widzenia, krytycznego myślenia i konstruktywnego prezentowania stanowisk kreatywność, niezależność, elastyczność, otwartość na zmiany, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności w środowisku pracy przedsiębiorczość (inicjatywność), odwaga i determinacja w osiąganiu celów oraz ciekawość świata, chęć do ciągłego uczenia się i rozwijania kompetencji oraz podejmowania nowych wyzwań

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Przedmioty specjalizacyjne EMPATYZACJA (EMPATHIZE) DEFINIOWANIE PROBLEMU (DEFINE) GENEROWANIE POMYSŁÓW (IDEATE) TESTOWANIE (TEST) BUDOWANIE PROTOTYPÓW (PROTOTYPE) ETAP „PRZED” ETAP „PO” P1: Projektowanie innowacji P2: Empatyzacja i definiowanie problemu jako podstawa projektowania innowacji P3: Ideacja i twórcze rozwiązywanie problemów P4: Prototypowanie i testowanie rozwiązań P5: Projektowanie doświadczeń i service design P6: Komercjalizacja i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Przedmioty specjalizacyjne – zakres EMPATYZACJA (EMPATHIZE) DEFINIOWANIE PROBLEMU (DEFINE) GENEROWANIE POMYSŁÓW (IDEATE) TESTOWANIE (TEST) BUDOWANIE PROTOTYPÓW (PROTOTYPE) ETAP „PRZED” ETAP „PO” P 1: innowacyjność w biznesie, innowacje społeczne, projektowanie zorientowane na użytkownika (User-Centered Design), filozofia Design Thinking (DTJ pigułka), budowa zespołu projektowego, komunikacja w zespole (wprowadzenie) P 2: badania wspierające innowacyjność (badania w projektowaniu zorientowanym na użytkownika), analiza trendów i insighty rynkowe, definiowanie problemu P 3: trening kreatywności, generowanie pomysłów, twórcze rozwiazywanie problemów, kreatywność w biznesie (metody, techniki, narzędzia) P 4: prototypowanie i design przemysłowy, informatyczne narzędzia projektowe, grafika komputerowa, testy rynkowe (testowanie użyteczności, ocena/ ewaluacja i poprawianie rozwiązań) P 5: projektowanie doświadczeń użytkownika (UX design), myślenie wizualne w innowacjach, service design, projektowanie propozycji wartości P 6: komercjalizacja: modele biznesowe, źródła finansowania, wycena wartości, ochrona prawna, Startupy wdrażanie rozwiązań: strategia działania, nowoczesne narzędzia komunikacji z rynkiem; (podsumowanie)

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Praca po studiach przedsiębiorstwa stawiające na innowacyjność, chcące budować swoją przewagę konkurencyjną w oparciu o design i efektywną komercjalizację niekonwencjonalnych rozwiązań agencje projektowe/ kreatywne agencje konsultingowe/ doradcze, biura usług brokerskich działy badawczo-rozwojowe, designu i rozwoju innowacji, marketingu i sprzedaży stanowiska takie, jak: Research & Development Manager, Product/ Brand Manager, Project Manager, Growth Manager, Customer Experience Manager, UX Designer, Product Designer własna działalność gospodarcza (STARTUPY, Co-Founder/CEO)

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Partner specjalności (część zajęć odbywa się w WPT) Wyróżnienie Specjalność została wyróżniona na forum międzynarodowym w konkursie POLISHOPA HONEYCOMBS AWARD 2016  w kategorii EDUKACJA jako innowacyjny projekt oparty na metodyce Design Thinking (najlepsze inicjatywy powstałe w Polsce)

INNOWACJE RYNKOWE – PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE Opiekun specjalności dr Sylwia Wrona e-mail: sylwia.wrona@ue.wroc.pl Instytut Marketingu Katedra Podstaw Marketingu ul. Komandorska 118/120, bud. B, pok. 11 53-345 Wrocław tel. 71 36 80 226 (sekretariat)

WYDZIAŁ NAUK EKONOMICZNYCH Zapraszamy Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120 53-345 Wrocław tel.: 71 368 01 00 fax: 71 367 27 78 e-mail: kontakt@ue.wroc.pl www.ue.wroc.pl/wydzial_ne Studia na WNE to szansa na lepszą pracę i wyższe zarobki!