[Nazwa produktu] Plan marketingowy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
RYNEK GOSPODARCZY. Analiza rynku, konkurencji: Aby ka ż dy biznes, bez wzgl ę du na wielko ść, czy obszar dzia ł ania, móg ł sprawnie funkcjonowa ć powinien.
Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Rachunki regionalne Urząd Statystyczny w Katowicach Ośrodek Rachunków Regionalnych Ogólnopolska konferencja naukowa z okazji obchodów Dnia Statystyki Polskiej.
Zasady udzielania zamówień Wydział Kontroli Projektów.
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
V. DZIAŁANIA MARKETINGOWE NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH 1. Produkt na rynkach zagranicznych. 2. Ceny w marketingu międzynarodowym. 3. Dystrybucja na rynkach.
Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
Tytuł biznesplanu (nazwa przedsięwzięcia)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
1 Studium przypadku „Smaczek” Grzegorz Karasiewicz.
Rozliczanie kosztów działalności pomocniczej
Departament Polityki Regionalnej Mój region w Europie Aktualizacja Planu komunikacji Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
Prawo telekomunikacyjne Ewa Galewska CBKE. Sektor telekomunikacyjny Monopole naturalne Operatorzy zasiedziali Brak równowagi pomiędzy podmiotami Wysokie.
Kontrakty terminowe na indeks mWIG40 Prezentacja dla inwestorów Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Dział Notowań GPW kwiecień 2005.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Fundusze Strukturalne - jak napisać projekt? Paulina Szuster.
Zarządzanie systemami dystrybucji
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO, Biuro Ewaluacji RPO Założenia przyszłego okresu programowania Założenia przyszłego.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Metody sztucznej inteligencji - Technologie rozmyte i neuronowe 2015/2016 Perceptrony proste nieliniowe i wielowarstwowe © Kazimierz Duzinkiewicz, dr hab.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Wartość rynkowa nieruchomości dr Małgorzata Zięba.
A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji.
A.M. Zarzycka.  wartość produktu wyrażona w pieniądzu  miernik wartości (z punktu widzenia konsumenta)  instrument marketingu A.M. Zarzycka.
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
Nazwa projektu Nazwa firmy Nazwa prezentera:
Pomorski Broker Eksportowy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Zarządzanie strategiczne 5
T7. Reengineering a inne programy usprawnień.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
CZYNNIKI PRODUKCYJNE CZYNNIKI WEWNĘTRZNE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE
Konkurencyjność w dobie globalizacji
Nazwa firmy Plan biznesowy.
II posiedzenie grupy tematycznej ds. podejścia LEADER
Sprzedaż produktu lub usługi
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Programy do zarządzania kancelarią prawną
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Otoczenie makroekonomiczne w 3kw.2014 (kw/kw)
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zgłoszenie do konkursu
Prezentacja planu biznesowego
Plan projektu biznesowego
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy Biznesplan.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Inflacja i stopa bezrobocia w Brazylii wciąż podwyższone
Jak używać 1 Usuń linie i tekst, których nie potrzebujesz 2
Zgłoszenie do konkursu
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

[Nazwa produktu] Plan marketingowy [Imię i nazwisko]

Podsumowanie sytuacji rynkowej Sytuacja rynkowa: przeszła, aktualna i przyszła Uwzględnij udział w rynku, wiodące firmy, graczy, przesunięcia, koszty, ceny i konkurencję Rynek masowy/ naśladowcy Wprowadzenie pilotażowe/ pionierzy Liczba klientów Koniec Czas

Definicja produktu Opisuje produkt/usługę wprowadzane na rynek

Konkurencja Otoczenie konkurencyjne Zawiera przegląd konkurentów na rynku tego samego produktu oraz informacje o mocnych i słabych punktach konkurencji Zawiera porównanie produktów konkurujących z nowym produktem A B C D Wyniki Cena

Plasowanie produktu Plasowanie produktu lub usługi Wyróżniająca definicja miejsca produktu na rynku oraz w odniesieniu do konkurencji na przestrzeni czasu Gwarancje korzyści dla użytkownika Zdanie podsumowujące korzyści, jakie usługa lub produkt daje użytkownikowi

Strategie komunikacyjne Informowanie odpowiednich grup docelowych Dane statystyczne klientów docelowych

Opakowanie i obsługa zamówień Opakowanie produktu Omówienie czynnika kształtu, ceny, wyglądu, strategii Omówienie zagadnień związanych z obsługą zamówień, dotyczących pozycji niedołączonych do produktu KWS Podsumowanie kosztu wytworzenia i specyfikacji materiałowej wysokiego poziomu

Strategie wprowadzania produktu na rynek Plan wprowadzania produktu na rynek Jeśli produkt jest reklamowany Budżet promocyjny Dostawy materiałów magazynowanych ze szczegółowymi informacjami o budżecie do sprawdzenia Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Wrz Paź Lis Gru Etap 1 Etap 2 Etap 3

Public Relations Strategia i realizacja Strategie PR Główne punkty planu PR Utworzenie awaryjnego planu PR, zawierającego terminarz planowanych akcji, planowane przemówienia, kalendarz konferencji itp.

Reklama Strategia i realizacja Omówienie strategii Omówienie ram czasowych kampanii w mediach Omówienie wydatków

Inne sposoby promowania Marketing bezpośredni Omówienie strategii, pojazdów i ram czasowych Omówienie docelowych reakcji, celów i budżetu Marketing partnerski Ustalenia dotyczące wspólnych planów marketingowych z innymi firmami Programy marketingowe Inne programy promocyjne

Ceny Ceny Zasady Podsumowanie konkretnych cen lub strategii cenowych Porównanie z podobnymi produktami Zasady Podsumowanie zasad istotnych dla zrozumienia głównych zagadnień związanych z cenami

Dystrybucja Strategia dystrybucji Kanały dystrybucji Podsumowanie dotyczące kanałów dystrybucji Dystrybucja wg kanałów Przedstawienie planu z informacjami, jaki udział procentowy w dystrybucji będą miały poszczególne kanały (może się przydać wykres kołowy)

Struktura pionowa rynków/segmentów Struktura pionowa okazji rynkowych Omówienie konkretnych okazji rynkowych Przyporządkowanie strategii dystrybucji do rynków lub segmentów rynkowych Określenie udziału firm partnerskich w dystrybucji pionowej

Zagadnienia międzynarodowe Dystrybucja międzynarodowa Omówienie strategii dystrybucji Omówienie zagadnień związanych z dystrybucją międzynarodową Międzynarodowa strategia cenowa Zagadnienia związane z lokalizacją Główne wymagania dotyczące wersji lokalnych

Miary sukcesu Cele na pierwszy rok Cele na następny rok Miary sukcesu/niepowodzenia Wymagania dotyczące sukcesu

Harmonogram Główne punkty harmonogramu na 1,5 roku Ramy czasowe Określenie zależności ram czasowych najistotniejszych dla sukcesu Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Wrz Paź Lis Gru Zadanie 2 Zadanie 3 Zadanie 4 Zadanie 1 Punkt kontrolny