PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ ROK SZKOLNY 2016/17 SPRAWOZDANIE Z PRACY ZESPÓŁ POMOCY PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ ROK SZKOLNY 2016/17 Skład zespołu: Mirosława Orłowska-Gaweł, Magdalena Rajterowska/Agnieszka Oleksa Jolanta Kowalska
Kierunki działań Koordynowanie przyznawania form pomocy uczniom: z trudnościami w nauce z uzdolnieniami Doskonalenie procedur ułatwiających organizację i realizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej w naszej szkole.
Liczba uczniów korzystających z pomocy psychologiczno – pedagogicznej
METODA TOMATISA OGÓŁEM - 28 UCZNIÓW ( 15 uczniów z IPET, 8 PPP,4 uczniów spoza pomocy) ZAKOŃCZYŁO – 7 UCZNIÓW KONTYNUACJA – 19 UCZNIÓW
WNIOSKI Należy nadal wypracowywać formy pomocy uczniom uzdolnionym – promowanie ich sukcesów, dopracowanie zasad „Mody na sukces” Frekwencja powinna być wpisywana w „chmurze” do 5 każdego miesiąca, w czerwcu po 15 czerwca Nadal konieczne jest wypracowanie zasad ustalania zajęć dodatkowych -dublowanie się godzin zajęć zmusza uczniów do rezygnacji z niektórych form pomocy.
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ WROCŁAW 2017 MIROSŁAWA ORŁOWSKA-GAWEŁ