23/06/2018 Nowa odsłona oferty PV innogy Polska S.A., 29.05.2017.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DLACZEGO WYNAJEM DŁUGOTERMINOWY
Advertisements

WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
TWOJE BEZPIECZNE JUTRO
Ośrodek Przetwarzania Informacji Warszawa
Rozliczanie finansowe projektów w ramach działania 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego – przygotowanie wniosków o płatność,
Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Załączniki do wniosku o płatność Toruń, 12 kwietnia 2006 r.
1. Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego.
ROLA BANKU W PROCESIE WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW POMOCOWYCH Z UE
Katowice, 15 maja 2012.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
FAKTORING JAKO ŹRÓDŁO FINANSOWANIA
Wnioski o płatność i zaliczki w ramach RPO WP
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
PayByNet w eAdministracji
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Urządzenie diagnostyczne do wykrywania najsłabszych
Kampania reklamowa Somfy 2013
Co zrobić, gdy pojawią się kłopoty z płynnością
Multifleet Partners Sp. z o. o. , ul
Sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych
Informacja nt. płatności dla Beneficjentów w ramach osi II – VII w roku 2010 Solina, 12 października 2010 r.
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Rola banku w procesie realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską Wrocław Wioletta Krawczyk-Namyślak.
Wprowadzenie do rachunkowości sprawozdawczej Rachunek zysków i strat Przepływy finansowe.
Przykłady analiza i projektowanie
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
SFGćwiczenia 12 System finansowy gospodarki Instrumenty pochodne - opcje.
Oferta Banku Handowego w Warszawie S.A. („BHW”) zabezpieczenia finansowego Transakcji Handlowych pomiędzy PGL LP a odbiorcami surowca drzewnego („Odbiorca”).
Oferta Banku Ochrony Środowiska S.A. dla nabywców surowca drzewnego od PGL Lasy Państwowe.
Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości Rozliczanie projektów w ramach schematu 2.2 A – wydatkowanie zaliczki 24 października 2013 r. Fundusze europejskie.
Zamykanie projektu realizowanego w ramach V Priorytetu POIiŚ Wola Ducka, 4 września 2013 r.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Końcowy raport z postępu realizacji projektu. 2 Wzór raportu końcowego formularz zgodny ze wzorem na stronie na początku należy zaznaczyć OS kokres sprawozdawczy.
Platforma zakupowa Katalogi wynegocjowanych produktów i usług.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Budowa infrastruktury OZE na terenie Gminy i Miasta Pajęczno
„Montaż instalacji OZE na terenie Gminy Rudnik”
Twój najlepszy ruch Best MOVE
TERMINOWE UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Sprzedaż mieszkań w D365 Prezentacja rozwiązania dla branży budowlanej zrealizowanego na platformie Dynamics 365 Online.
Managing Director Tétris
Internet LTE dla Firm 2 plany taryfowe do wyboru
DLA PRACOWNIKÓW POLICJI
Wskaźniki.
Umowa najmu dobrze dobrana: rodzaje, terminy, zakres
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Jak to się zaczęło…? pilotażowy projekt i system bonów szkoleniowych w Małopolsce.
Szkolenie Działu Handlowego
Projekt pn. "Budowa mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii
iKlient – przystąpienie online do polisy grupowej Edu Plus
iKlient – przystąpienie online do polisy grupowej Edu Plus
Kredyt na innowacje technologiczne
Prawo cywilne w zarządzaniu oświatą (część II)
Mechanizm split payment w sektorze motoryzacyjnym
Zapis prezentacji:

23/06/2018 Nowa odsłona oferty PV innogy Polska S.A., 29.05.2017

Zestawienie wdrożonych rozwiązań PV Produkt: PV w pakietach Monitoring PV Wynajem urządzenia do monitorowania Opis produktu: PV w trzech pakietach Podstawowy - PV bez instalacji Komfortowy – projekt, instalacja PV, montaż Premium – pakiet komfortowym + ubezpieczenie + monitoring + urządzenie do monitorowania Usługa monitorowania instalacji PV w trzech opcjach Wynajem urządzenia do monitorowania na: 12 miesięcy; 24 miesięcy; 36 miesięcy Grupa docelowa: HH SME Business Customers Kanał sprzedaży: Internal (CKK; KP, KAM, BCM); External (D2D)

PV w pakietach Agenda

PV w pakietach

Podsumowanie warunków płatności oraz finansowania PV Wewnętrzne fin. Zewnętrzne fin. Finansowanie klienta Fin. z Urzędu Miasta Finansowanie z WFOŚiGW Finansowanie przez RPO WARUNKI PŁATNOŚCI Zaliczki: 20% wartości PV – faktura wystawiana w ciągu 7 dni od podpisania umowy (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; 30% wartości PV- faktura wystawiana na min. 14 dni przed planowanym montażem (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; Rozliczenie 50% wartości PV - faktura wystawiana w ciągu 7 dni od podpisania Protokołu Końcowego (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury); DLA PAKIETU PODSTAWOWEGO: 20% - faktura wystawiana w ciągu 7 dni od podpisania umowy; 80% - faktura wystawiana na min. 14 dni przed planowanym dostarczeniem instalacji PV. Zaliczki: 20% wartości PV – faktura wystawiana w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o podpisaniu umowy na fin. (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; 30% Wartości PV- faktura wystawiana na min. 14 dni przed planowanym montażem (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; Rozliczenie 50% wartości PV - faktura wystawiana w ciągu 7 dni od podpisania Protokołu Końcowego (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury); Zaliczki: 20% wartości PV – faktura wystawiana w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o podpisaniu umowy na fin. (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; 30% Wartości PV- faktura wystawiana na min. 14 dni przed planowanym montażem (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; Rozliczenie 50% wartości PV - faktura wystawiana w ciągu 7 dni od podpisania Protokołu Końcowego (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury; KONTRAKT DOT. MONTAŻU INSTALACJI: Zaliczki: 20% wartości PV – faktura wystawiana w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o podpisaniu umowy na fin. (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; Wartości PV- faktura wystawiana na min. 14 dni przed planowanym montażem (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki; Rozliczenie 50% wartości PV - faktura wystawiana w ciągu 7 dni od podpisania Protokołu Końcowego (płatność w ciągu 14 od dnia wystawienia faktury)  rozpoczęcia prac po zapłacie zaliczki;

Finansowanie z WFOŚiGW Finansowanie przez RPO Podsumowanie umów Wewnętrzne fin. Zewnętrzne fin. Finansowanie klienta Fin. z Urzędu Miasta Finansowanie z WFOŚiGW Finansowanie przez RPO JEDEN KONTRAKT ZAWIERAJĄCY 3 pakiety (jeden do wyboru) Pakiet podstawowy (PV bez montażu) Pakiet Komfortowy (PV z montażem) Pakiet Premium (PV z Solar Logiem & ubezpieczeniem. Monitoring PV (opcjonalnie). Wynajem urządzenia do monitorowania instalacji PV (opcjonalnie) . JEDEN KONTRAKT ZAWIERAJĄCY 3 pakiety (jeden do wyboru) Pakiet podstawowy (PV bez montażu) Pakiet Komfortowy (PV z montażem) Pakiet Premium (PV z Solar Logiem & ubezpieczeniem. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie Monitoring PV (opcjonalnie); Wynajem urządzenia do monitorowania instalacji PV (opcjonalnie) . KONTRAKT NA MONTAŻ INSTALACJI PV – kontrakt zawierający warunki montażu instalacji PV W przypadku wyboru usługi monitoringu, będzie podpisywana osobna umowa na sam monitoring

Monitoring instalacji PV Agenda

Szczegóły produktu: Monitoring PV (1/2) Opis produktu: monitoring instalacji PV występuje w trzech opcjach: Podstawowej – “na start” – głownie usługa monitoringu Średniej – “na start + ” – monitoring i usługi raportowe Zaawansowanej – “Pełna kontrola” – monitoring & raportowanie oraz dodatkowe opcja, jak np. dostosowywanie dashboardów Grupa docelowa & kanał sprzedaży: Grupa docelowa: HH, SME & Business Kanały sprzedaży: wewnętrzne & zewnętrzne Ceny: Najważniejsze elementy produktu: Wymagania techniczne: Solar Log (urządzenie do monitorowania instalacji PV) Wszystkie usługi w ramach monitoringu świadczone są przez wewnętrznych pracowników innogy Serwis monitoringu świadczony jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy – w przypadku wystapienia usterki kontakt z klientem następuje wciagu 12 godzin (dni robocze) i 24 (wni wolne od pracy) „na start” „nas start +” „pełna kontrola” Ceny netto PLN/miesięcznie/instalacja 8,00 17,92 26,84 Ceny brutto PLN/miesięcznie/instlacja 9,84 22,04 32,96

Product Szczegóły produktu : PV Monitoring (2/2) Sposoby sprzedaży: Dla klientów, którzy posiadają już PV i Solar Loga(up sell) Dla klientów, którzy chcą kupić PV (cross sell) Trzy okresy wynajmu: 12 miesięcy 24 miesięcy 36 miesięcy W przypadku braku wypowiedzenia kontraktu, przechodzi on na kontrakt bezterminowy (1-miesieczny okres wypowiedzenia) Warunki płatności: Płatność dokonywana jest co miesiąc; W przypadku, gdy klient kupuje energię od innogy, wówczas opłata jest uwzględniana na rachunku za energię; Kary: Okres wypowiedzenia: 3 miesiece Kary: w przypadku wcześniejszego rozwiązania (zawartego na czas określony) Klient płaci karę, która jest równa Opłacie za monitoring razy liczba miesięcy jakie pozostały do końca kontraktu

Usługi świadczone w ramach monitoringu

Wynajem urządzenia do monitorowania Agenda

Szczegóły produktu: Wynajem urządzenia do monitorowania(1/2) Opis produktu: wynajem urządzenia do monitoringu zawsze oferowane jest z usługą monitoringu “For start” + rent of Solar Log “For start plus” + rent of Solar Log & additional power meter “Constant control” + rent of Solar Log & additional smart socket compatible with PV & power meter Grupa docelowa & kanał sprzedaży: Grupa docelowa: HH, SME & Business Kanały sprzedaży: wewnętrzne & zewnętrzne Przykładowy pracing: przykład dla Solar Log 300 standard until 15 kWp (cena finalna zależy od rodzaju wybranego Solar Loga)

Szczegóły produktu: Wynajem urządzenia do monitorowania(2/2) Trzy okresy wynajmu: 12 miesięcy 24 miesięcy 36 miesięcy W przypadku braku wypowiedzenia kontraktu, przechodzi on na kontrakt bezterminowy (1-miesieczny okres wypowiedzenia) Warunki płatności: Płatność dokonywana jest co miesiąc; W przypadku, gdy klient kupuje energię od innogy, wówczas opłata jest uwzględniana na rachunku za energię; Kary: Okres wypowiedzenia: 3 miesiece Kary: w przypadku wcześniejszego rozwiązania (zawartego na czas określony) Klient płaci karę, która jest sumą : Opłaty za monitoring razy liczba miesięcy jakie pozostały do końca kontraktu Opłaty za Najem razy liczba miesięcy jakie pozostały do końca kontraktu W przypadku niezwrócenia urządzenia Klient zapłaci karę 700 zł (dla kontraktu terminowego), 600 zł dla kontraktu bezterminowego