NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Jak zrealizować projekt edukacyjny w gimnazjum?
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
KODEKS 2.0.
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
KOMUNIKUJEMY SIĘ!.
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
narzędzie w językowych pracach projektowych
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
WSPÓŁCZESNE TECHNIKI INFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA SPOSÓB KOMUNIKOWANIA
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
System ułatwiający zarządzanie Jednostką
Co to jest TIK?.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Założenia PROJEKTU
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów. I UCZ I UCZ SIĘ Z TIK. Nauczyciele zadają prace domowe z zastosowaniem różnorodnych programów komputerowych.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
TIK w szkole podstawowej
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
TARGI
Szkoła z klasą 2.0.
KODEKS 2.0.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów. CEL :  prezentacja wszystkich projektów realizowanych w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0 oraz prezentacje.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła - podsumowanie.
CYBERPRZEMOCY !!!.
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
KODEKS 2.0 Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Przyszłością edukacji
Sopocka Akademia Tenisowa
Zapis prezentacji:

NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU Dorota Janczak

WYKORZYSTANIE TIK PRZEZ UCZNIÓW I NAUCZYCIELI FAZY WYKORZYSTANIE TIK PRZEZ UCZNIÓW I NAUCZYCIELI

JAK TIK WYKORZYSTA UCZEŃ? Uczniowie XXI wieku

FAZY 4 FAZY

FAZY WYBRANIE TEMATU PROJEKTU OKREŚLENIE CELÓW I ZAPLANOWANIE ETAPÓW REALIZACJI WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ PUBLICZNE PRZEDSTAWIENIE REZULTATÓW

WYSZUKANIE INFORMACJI WYBRANIE TEMATU PROJEKTU WYSZUKANIE INFORMACJI Z POMOCĄ WYSZUKIWAREK NARZĘDZI SOCIAL BOOKMARKING

I KOMUNIKATORY DOBÓR W ZESPOŁY, DYSKUSJE WYBRANIE TEMATU PROJEKTU DOBÓR W ZESPOŁY, DYSKUSJE UŁATWIAJĄ NARZĘDZIA SPOŁECZNOŚCIOWE I KOMUNIKATORY

OKREŚLENIE CELÓW I ZAPLANOWANIE ETAPÓW REALIZACJI TWORZENIE KONSPEKTU PROJEKTU I INNYCH DOKUMENTÓW Z POMOCĄ NARZĘDZI UŁATWIAJĄCYCH WSPÓŁPRACĘ

DZIENNIK PROJEKTU – BLOG, TECZKA PROJEKTU – ELEKTRONICZNE PORTFOLIO WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ DZIENNIK PROJEKTU – BLOG, TECZKA PROJEKTU – ELEKTRONICZNE PORTFOLIO

ZARZĄDZANIE CZASEM –WSPÓŁDZIELONE TERMINARZE WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ ZARZĄDZANIE CZASEM –WSPÓŁDZIELONE TERMINARZE

WYSZUKIWANIE I WYMIANA MATERIAŁÓW Z POMOCĄ NARZĘDZI SOCIAL BOOKMARKING WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ WYSZUKIWANIE I WYMIANA MATERIAŁÓW Z POMOCĄ NARZĘDZI SOCIAL BOOKMARKING

PRZEPROWADZANIE BADAŃ WYKORZYSTUJĄC INTERFEJSY PODŁĄCZONE DO KOMPUTERA WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ PRZEPROWADZANIE BADAŃ WYKORZYSTUJĄC INTERFEJSY PODŁĄCZONE DO KOMPUTERA

ANALIZOWANIE WYNIKÓW W ARKUSZU KALKULACYJNYM WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ ANALIZOWANIE WYNIKÓW W ARKUSZU KALKULACYJNYM

DOKUMENTOWANIE PRACY WYKONUJĄC ZDJĘCIA, FILMY, NAGRANIA AUDIO WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ DOKUMENTOWANIE PRACY WYKONUJĄC ZDJĘCIA, FILMY, NAGRANIA AUDIO

KOŃCOWE EFEKTY PRACY UCZNIÓW MOGĄ MIEĆ RÓŻNORODNE FORMY WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ KOŃCOWE EFEKTY PRACY UCZNIÓW MOGĄ MIEĆ RÓŻNORODNE FORMY

multimedialny i interaktywny plakat strona internetowa prezentacja multimedialna audycja radiowa komiks film aplikacja komputerowa interaktywna linia czasu symulacja komputerowa

PUBLICZNE PRZEDSTAWIENIE REZULTATÓW ZAPLANOWANIE „POKAZU”, POWIADOMIENIE WIDZÓW Z POMOCĄ STRONY, BLOGU, PORTALU

PPRZYGOTOWANIE WYSTĄPIENIA WG ZASAD PREZENTACJI PUBLICZNE PRZEDSTAWIENIE REZULTATÓW PPRZYGOTOWANIE WYSTĄPIENIA WG ZASAD PREZENTACJI

JAK TIK WYKORZYSTA NAUCZYCIEL?

WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA Z OPARTA NA SIECI POŁĄCZEŃ SFORMUŁOWANIE PROPOZYCJI TEMATÓW PROJEKTÓW WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA Z OPARTA NA SIECI POŁĄCZEŃ

PUBLIKOWANIE TEMATÓW W SIECI LOKALNEJ LUB ROZLEGŁEJ SFORMUŁOWANIE PROPOZYCJI TEMATÓW PROJEKTÓW PUBLIKOWANIE TEMATÓW W SIECI LOKALNEJ LUB ROZLEGŁEJ

UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI I UŁATWIENIE KONTROLI NAD CZASEM ZARZĄDZANIE CZASEM UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI I UŁATWIENIE KONTROLI NAD CZASEM

DOSTĘP DO ELEKTRONICZNEGO DZIENNIKA PROJEKTU I TERMINARZA MONITOROWANIE PROCESU REALIZACJI PROJEKTÓW - UCZENIA SIĘ UCZNIÓW DOSTĘP DO ELEKTRONICZNEGO DZIENNIKA PROJEKTU I TERMINARZA

PRZESYŁANIE UCZNIOM KOMENTARZY – MONITOROWANIE PROCESU REALIZACJI PROJEKTÓW - UCZENIA SIĘ UCZNIÓW PRZESYŁANIE UCZNIOM KOMENTARZY – INFORMACJI ZWROTNEJ NIEZBĘDNEJ DO AUTOEWALUACJI

UDOSTĘPNIANIE I PRZECHOWYWANIE ELEKTRONICZNEJ WERSJI DOKUMENTÓW ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ UDOSTĘPNIANIE I PRZECHOWYWANIE ELEKTRONICZNEJ WERSJI DOKUMENTÓW

WYKORZYSTANIE NOWYCH NARZĘDZI Z CENNYMI UDOGODNIENIAMI KOMUNIKACJA WYKORZYSTANIE NOWYCH NARZĘDZI Z CENNYMI UDOGODNIENIAMI

OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW UŁATWIENIA DZIĘKI STOSOWANIU ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI, REJESTROWANIU POSTĘPÓW, RAPORTOWANIU

SPRAWNIEJSZA SAMOOCENA I OCENA KOLEGÓW OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW SPRAWNIEJSZA SAMOOCENA I OCENA KOLEGÓW

ZASTOSOWANIE TIK W KAŻDEJ JEJ FAZIE EWALUACJA PROJEKTU ZASTOSOWANIE TIK W KAŻDEJ JEJ FAZIE

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Dorota Janczak dorota@oeiizk.waw.pl