NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU Dorota Janczak
WYKORZYSTANIE TIK PRZEZ UCZNIÓW I NAUCZYCIELI FAZY WYKORZYSTANIE TIK PRZEZ UCZNIÓW I NAUCZYCIELI
JAK TIK WYKORZYSTA UCZEŃ? Uczniowie XXI wieku
FAZY 4 FAZY
FAZY WYBRANIE TEMATU PROJEKTU OKREŚLENIE CELÓW I ZAPLANOWANIE ETAPÓW REALIZACJI WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ PUBLICZNE PRZEDSTAWIENIE REZULTATÓW
WYSZUKANIE INFORMACJI WYBRANIE TEMATU PROJEKTU WYSZUKANIE INFORMACJI Z POMOCĄ WYSZUKIWAREK NARZĘDZI SOCIAL BOOKMARKING
I KOMUNIKATORY DOBÓR W ZESPOŁY, DYSKUSJE WYBRANIE TEMATU PROJEKTU DOBÓR W ZESPOŁY, DYSKUSJE UŁATWIAJĄ NARZĘDZIA SPOŁECZNOŚCIOWE I KOMUNIKATORY
OKREŚLENIE CELÓW I ZAPLANOWANIE ETAPÓW REALIZACJI TWORZENIE KONSPEKTU PROJEKTU I INNYCH DOKUMENTÓW Z POMOCĄ NARZĘDZI UŁATWIAJĄCYCH WSPÓŁPRACĘ
DZIENNIK PROJEKTU – BLOG, TECZKA PROJEKTU – ELEKTRONICZNE PORTFOLIO WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ DZIENNIK PROJEKTU – BLOG, TECZKA PROJEKTU – ELEKTRONICZNE PORTFOLIO
ZARZĄDZANIE CZASEM –WSPÓŁDZIELONE TERMINARZE WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ ZARZĄDZANIE CZASEM –WSPÓŁDZIELONE TERMINARZE
WYSZUKIWANIE I WYMIANA MATERIAŁÓW Z POMOCĄ NARZĘDZI SOCIAL BOOKMARKING WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ WYSZUKIWANIE I WYMIANA MATERIAŁÓW Z POMOCĄ NARZĘDZI SOCIAL BOOKMARKING
PRZEPROWADZANIE BADAŃ WYKORZYSTUJĄC INTERFEJSY PODŁĄCZONE DO KOMPUTERA WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ PRZEPROWADZANIE BADAŃ WYKORZYSTUJĄC INTERFEJSY PODŁĄCZONE DO KOMPUTERA
ANALIZOWANIE WYNIKÓW W ARKUSZU KALKULACYJNYM WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ ANALIZOWANIE WYNIKÓW W ARKUSZU KALKULACYJNYM
DOKUMENTOWANIE PRACY WYKONUJĄC ZDJĘCIA, FILMY, NAGRANIA AUDIO WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ DOKUMENTOWANIE PRACY WYKONUJĄC ZDJĘCIA, FILMY, NAGRANIA AUDIO
KOŃCOWE EFEKTY PRACY UCZNIÓW MOGĄ MIEĆ RÓŻNORODNE FORMY WYKONANIE ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ KOŃCOWE EFEKTY PRACY UCZNIÓW MOGĄ MIEĆ RÓŻNORODNE FORMY
multimedialny i interaktywny plakat strona internetowa prezentacja multimedialna audycja radiowa komiks film aplikacja komputerowa interaktywna linia czasu symulacja komputerowa
PUBLICZNE PRZEDSTAWIENIE REZULTATÓW ZAPLANOWANIE „POKAZU”, POWIADOMIENIE WIDZÓW Z POMOCĄ STRONY, BLOGU, PORTALU
PPRZYGOTOWANIE WYSTĄPIENIA WG ZASAD PREZENTACJI PUBLICZNE PRZEDSTAWIENIE REZULTATÓW PPRZYGOTOWANIE WYSTĄPIENIA WG ZASAD PREZENTACJI
JAK TIK WYKORZYSTA NAUCZYCIEL?
WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA Z OPARTA NA SIECI POŁĄCZEŃ SFORMUŁOWANIE PROPOZYCJI TEMATÓW PROJEKTÓW WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA Z OPARTA NA SIECI POŁĄCZEŃ
PUBLIKOWANIE TEMATÓW W SIECI LOKALNEJ LUB ROZLEGŁEJ SFORMUŁOWANIE PROPOZYCJI TEMATÓW PROJEKTÓW PUBLIKOWANIE TEMATÓW W SIECI LOKALNEJ LUB ROZLEGŁEJ
UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI I UŁATWIENIE KONTROLI NAD CZASEM ZARZĄDZANIE CZASEM UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI I UŁATWIENIE KONTROLI NAD CZASEM
DOSTĘP DO ELEKTRONICZNEGO DZIENNIKA PROJEKTU I TERMINARZA MONITOROWANIE PROCESU REALIZACJI PROJEKTÓW - UCZENIA SIĘ UCZNIÓW DOSTĘP DO ELEKTRONICZNEGO DZIENNIKA PROJEKTU I TERMINARZA
PRZESYŁANIE UCZNIOM KOMENTARZY – MONITOROWANIE PROCESU REALIZACJI PROJEKTÓW - UCZENIA SIĘ UCZNIÓW PRZESYŁANIE UCZNIOM KOMENTARZY – INFORMACJI ZWROTNEJ NIEZBĘDNEJ DO AUTOEWALUACJI
UDOSTĘPNIANIE I PRZECHOWYWANIE ELEKTRONICZNEJ WERSJI DOKUMENTÓW ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ UDOSTĘPNIANIE I PRZECHOWYWANIE ELEKTRONICZNEJ WERSJI DOKUMENTÓW
WYKORZYSTANIE NOWYCH NARZĘDZI Z CENNYMI UDOGODNIENIAMI KOMUNIKACJA WYKORZYSTANIE NOWYCH NARZĘDZI Z CENNYMI UDOGODNIENIAMI
OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW UŁATWIENIA DZIĘKI STOSOWANIU ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI, REJESTROWANIU POSTĘPÓW, RAPORTOWANIU
SPRAWNIEJSZA SAMOOCENA I OCENA KOLEGÓW OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW SPRAWNIEJSZA SAMOOCENA I OCENA KOLEGÓW
ZASTOSOWANIE TIK W KAŻDEJ JEJ FAZIE EWALUACJA PROJEKTU ZASTOSOWANIE TIK W KAŻDEJ JEJ FAZIE
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Dorota Janczak dorota@oeiizk.waw.pl