Model przedsięwzięcia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

"Nowoczesny Nauczyciel
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
INDYWIDUALIZACJA PRACY Z DZIECKIEM W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Założenia działalności Krajowej Instytucji Wspomagającej PO KL na lata Beata Puszczewicz Fundacja Fundusz Współpracy.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
„Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim”
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Modernizacja Kształcenia Zawodowego Projekty systemowe KOWEZiU Od 2008 roku w KOWEZiU realizowane są projekty systemowe…
Konferencja upowszechniająca pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Małopolskiego - Marka Sowy Małopolskiego Kuratora Oświaty - Aleksandra Palczewskiego.
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Co przed nami w projekcie Łatwiejszy start…? Faustyna Kaletka.
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
Rola wspomagania na etapie diagnozowania, planowania, monitorowania i ewaluacji potrzeb szkoły/placówki. Suwałki, r.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Prezentacja finalnej wersji.
Sieć współpracy i samokształcenia jako forma uczenia się liderów WDN WIDEOKONFERENCJA Liderzy WDN 17 luty 2014 r.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Wdrażanie systemu wsparcia w powiecie w ramach projektu „System doskonalenia nauczycieli oparty na kompleksowym wspomaganiu szkół”
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
„ Nowa jakość edukacji w Gminie Miejskiej Kraków w ramach nowej formuły kompleksowego wspomagania szkół” Projekt pilotażowy Czas realizacji: styczeń-grudzień.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół działania Ośrodka Rozwoju Edukacji.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
ZASADY PRZEPROWADZANIA DIAGNOZY Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Informacja o projekcie Małopolskie Talenty
Informacja o projekcie Małopolskie Talenty
Numer naboru: RPMP IP /17 Małopolskie Talenty I etap edukacyjny: klasy IV – VI z 43 szkół podstawowych powiatu gorlickiego Numer naboru:
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
Zasady tworzenia i funkcjonowania Centrów Wsparcia Uczniów Zdolnych
Zapis prezentacji:

Model przedsięwzięcia CENTRUM WSPARCIA UCZNIÓW ZDOLNYCH Zajęcia w CWUZ z kompetencji kluczowych System wsparcia kadry nauczycielskiej (sieci współpracy i samokształcenia, wizyty wspomagające, konsultacje Programy zajęć dla CWUZ Diagnoza uzdolnień uczniów Akredytacja CWUZ Letnia Szkoła Młodych Talentów Forum Młodych Talentów Konkursy Szkolenia kadry nauczycielskiej

Jak działa Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych

Współpraca beneficjenta projektu koordynacyjnego i konkursowego Beneficjent projektu konkursowego będzie współpracował w zakresie prowadzonej diagnozy uzdolnień uczniów z realizatorem projektu koordynacyjnego /Stowarzyszenie Wiosna Beneficjent projektu konkursowego jest zobligowany do wykorzystania wyłącznie księgi znaków stworzonych przez realizatora projektu koordynacyjnego i posługiwanie się materiałami promocyjnymi, których wzory zostaną opracowane przez realizatora projektu koordynacyjnego, dostarczenia do realizatora projektu koordynacyjnego wymaganych materiałów na wspólną stroną internetową projektu – administrowaną przez realizatora projektu koordynacyjnego, posługiwanie się nazwą projektu, przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych wśród szkół, uczniów i nauczycieli, innych działań promocyjnych wynikających z współpracy międzyprojektowej. Beneficjent zostanie wykazany na stronie internetowej projektu www.malopolskietalenty.pl. Beneficjent projektu konkursowego będzie współpracowała przy realizacji inicjatyw projektu pozakonkursowego (Forum Młodych Talentów, Letnia Szkoła Młodych Talentów, Konkursy) - Beneficjent rozpowszechni ideę Forum Młodych Talentów, Letniej Szkoły Młodych Talentów, Konkursów, innych działań wynikających z realizacji powyższych inicjatyw. Beneficjent projektu konkursowego prowadzi bieżącą sprawozdawczość z realizacji projektu i dokonuje ewaluacji, jest zobowiązany do poddania się procesowi sumującej ewaluacji zewnętrznej, która będzie prowadzona na zakończenie każdej edycji zajęć, w odniesieniu do wszystkich form wsparcia uczniów zdolnych zakończonych w danym roku szkolnym oraz na zakończenie projektu. Beneficjent projektu konkursowego będzie podejmował inne, niezbędne zadania w celu prawidłowej i pełnej realizacji przedsięwzięcia związanego ze wsparciem uczniów zdolnych (w projekcie koordynacyjnym i projektach konkursowych).    Współpraca beneficjenta projektu koordynacyjnego i konkursowego

Jak działa Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych Wsparcie dla nauczycieli Spotkania wspomagające, Wymiana doświadczeń, Indywidualne konsultacje, Sieci współpracy, Zajęcia w CWUZ-ie (odbywają się w soboty w grupach od 16-20 uczniów) Akredytacja potwierdzenie jakości prowadzonych zajęć Konkursy dla CWUZ –ów, Forum Młodych Talentów rozstrzygnięcia konkursów, prezentacje CWUZ-ów, spotkania z ciekawymi ludźmi nauki, Letnia Szkoła Młodych Talentów dla najbardziej uzdolnionych uczniów, Seminarium podsumowujące całość projektu 30h z kompetencji społecznych i uczenia się 30h/60h z kompetencji przedmiotowych

Więcej informacji na stronie internetowej projektu Dziękuję za uwagę Więcej informacji na stronie internetowej projektu www.malopolskietalenty.pl Małgorzata Palimąka Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Kapitału Intelektualnego EK