Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Advertisements

POŁĄCZENIE SIŁ TO POCZĄTEK, POZOSTANIE RAZEM TO POSTĘP, WSPÓLNA PRACA TO SUKCES. HENRY FORD ROLA I ZADANIA DORADCY ZAWODOWEGO W REALIZACJI ZADAŃ EDUKACYJNO-DORADCZYCH.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Płużnica, 17 listopada 2014r. Prezentacja na podstawie materiałów z konferencji inauguracyjnej, szkolenia liderów oraz poradnika dla nauczycieli edukacji.
Specyfika projektów systemowych w zakresie pomocy społecznej realizowanych w ramach PO KL na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu Informacje.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
Co to jest PaT? PaT to skrót od nazwy programu „Profilaktyka a Ty”. W programie znajdzie miejsce każdy, komu bliska jest myśl humanistyczna. Wartością.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Szkoła możliwości. NASZA SZKOŁA PROPONUJE CI Wszechstronny rozwój -wiedzazainteresowania Bardzo dobre przygotowanie do egzaminów i dalszej nauki Kształceniepostaw.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Rola i zadania doradcy zawodowego w realizacji zadań edukacyjno-doradczych w szkole Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 3 im
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Program rządowy Bezpieczna+
Aktywny RODZIC.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 18 sierpnia 2015 r
MAM PRAWO WIEDZIEC I DZIAŁAĆ!
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Sześciolatek w obliczu zmian
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Układ Tytuł W DRODZE DO KARIERY doradztwo zawodowe w praktyce Podtytuł
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
Szkoła Promująca Zdrowie
KODEKS.
Poszukiwany, poszukiwana, czyli
Szkoła z charakterem Koncepcja rozwoju szkoły.
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
„Różnorodność przestrzenią dialogu”
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Przedszkole Promujące Zdrowie
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.:
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Program profilaktyczno-wychowawczy
HISTORIA 2009-Rozpoczęcie działań dla tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie 2010-przyjęcie Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
Szkolny Punkt Informacji i Kariery SPInK-a
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Edukacja globalna w szkole podstawowej
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJI
DORADCA ZAWODOWY to osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Aktywny RODZIC.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji i radzenia sobie ze stresem  -kształtowanie postaw sprzyjających dalszemu rozwojowi  indywidualnemu i społecznemu (poczucie własnej wartości, kreatywność, wytrwałość, podejmowanie inicjatyw, praca zespołowa)  -motywowanie uczniów do kontynuowania rozwoju ich zainteresowań, poprzez ukazanie przykładu rodziców kultywujących swoje pasje  -intensyfikacja współpracy na linii rodzic-nauczyciel w kwestii edukacji i wychowania dziecka (wspólne działania mające na celu motywowanie uczniów do rozwoju ich zdolności, właściwego spędzania czasu wolnego,  kształtowania wiary we własne możliwości itd.)  -popularyzacja działań artystycznych w szkole  -promocja alternatywnych form spędzania czasu wolnego   -rozwijanie pozytywnych relacji na stopie uczeń-nauczyciel- rodzic  -promocja szkoły w środowisku lokalnym