WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Nasza szkoła Matylda Burszta 2006.
Ocenianie i klasyfikowanie uczniów
Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Popowicach
Chłopcy: 13 Dziewczynki : 8 Wychowawca : mgr Łukasz Naczke
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Aneks do WSO W roku szkolnym 2013/2014 na lekcjach chemii uczniowie będą oceniani w oparciu o system średniej ważonej.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
SPOTKANIE Z RODZICAMI styczeń 2012.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
KLASA VC PODSUMOWANIE II PÓŁROCZA
Zebranie z rodzicami gimnazjalistów Brody, r.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Ocenianie i klasyfikowanie uczniów i słuchaczy.
KLASY TERAPEUTYCZNE Jako jedna z form opieki psychologiczno-pedagogicznej w Gimnazjum nr 14.
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Delegatura w Płocku Organizacja procesu edukacyjnego z uwzględnieniem monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej – wnioski i uwagi do rozważenia.
Izabela Kołodziejczyk
PIERWSZY SEMESTR JUŻ ZA NAMI…
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Szkoła Podstawowa im. Św. Brata Alberta w Narolu
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów.  Zdobywając głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Wewnątrzszkolny system oceniania
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki za rok
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
Nowe procedury i terminy. Podstawy prawne Ustawa z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 nr 256 poz. 2572), Ustawa z dnia 6 grudnia 2013.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
KOORDYNATORZY ZESPOŁU : M.Orłowska-Gaweł , J. Kowalska,M. Rajterowska,
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Projekt opracowany przez
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku – : ◦ Prezentacja talentów i osiągnięć muzycznych uczennic – śpiewanie kolęd; ◦ Przekazanie.
APEL PODSUMOWUJĄCY WYNIKI KLASYFIKACJI ŚRÓDROCZNEJ W KLASACH IV - VI.
LpKlasaFrekwencja 1. III B 92,72 2.III D 90,19 3.III A 89,75 4.III C 89,60 5.III E 89,14 6.III G 88,64 7.III H 87,30 8.III F 83,10 ZESTAWIENIE FREKWENCJI.
SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY W EWANGELICKIM CENTRUM DIAKONII I EDUKACJI UL. WEJHEROWSKA WROCŁAW WROCŁAW 2011.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Wizyta uczniów Gimnazjum nr 104 w TVP na ul. Woronicza.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
P odsumowanie klasyfikacji śródrocznej w gimnazjum P odsumowanie klasyfikacji śródrocznej w gimnazjum Rok szkolny 2012/2013.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Podsumowanie Wyników nauczania
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Podsumowanie I półrocza 2016/2017
Klasyfikacja roczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
czwarte spotkanie Zespołu
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
Szkoła Podstawowa im. Szymona Szymonowicza w Czernięcinie
Podsumowanie roku szkolnego 2016/2017
PODSUMOWANIE PRACY SZKOŁY ZA OKRES 2015/2016
KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW KLAS IV - VI
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ I W KLASACH II i III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2017/2018.
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH IV-VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII / VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 150 i W KLASACH III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2018/2019.
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Wewnątrzszkolne Ocenianie
Zapis prezentacji:

WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE ROK SZKOLNY 2015/2016 Opracowanie: Danuta Zawadzka/Jolanta Kuc/Bartosz Mirowski

ZESTAWIENIE WYNIKÓW KLASYFIKACJI ROCZNEJ – GIMNAZJUM NR 86 klasa liczba uczniów średnia frekwencja średnia ocen liczba nieodpowiednich liczba poprawnych liczba dobrych liczba bardzo dobrych liczba wzorowych liczba niedostatecznych liczba osób z niedostatecznymi liczba uczniów ze śr ocen >= 4,75 liczba nagannych liczba niklasyfikowanych 1a 29 94,4 4,40 13 15 1 9 1b 28 93,42 4,03 3 11 4 6 1c 91,38 4,11 1d 26 89,93 7 1e 91,42 4,26 8 12 2a 88,46 4,24 2b 89,45 3,96 14 2 5 2c 87,64 4,30 10 2d 23 90,3 3,88 3a 27 89,44 4,22 3b 25 88 4,67 17 3c 86,02 4,41 3d 89,8 4,33  13 354 89,97 4,21 22 111 145 70 113

Liczba uczniów ze średnią 4,75 i więcej 113 uczniów

Średnia ocen dydaktycznych - 4,21

Liczba ocen z zachowania w gimnazjum

Realizacja programu wychowawczego 24 – wyjścia na spektakle teatralne 3 - krotny udział w koncertach 22 – wyjścia do muzeów i zwiedzanie wystaw 17 – wycieczek krajoznawczo – dydaktycznych 40 zajęć z zakresu doradztwa zawodowego

Podsumowanie W gimnazjum, łącznie w 13 oddziałach uczy się 354 uczniów i wszyscy uczniowie zostali klasyfikowani. Średnia dydaktyczna wszystkich klas wyniosła 4.21 113 uczniów osiągnęło średnią co najmniej 4,75 i otrzymało świadectwo z wyróżnieniem 1 uczeń otrzymał ocenę niedostateczną Wnioski: -rozwijanie pomocy koleżeńskiej -praca nad integracją uczniów rozwijanie uzdolnień

KLASYFIKACJA ROCZNA UCZNIÓW KLAS IV – VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150

Wyjścia Teatr – 14 Kino – 3 Muzeum, wystawy – 7 Koncerty – 6 Wycieczki turystyczno-krajoznawcze - 17

Podsumowanie: Wszyscy uczniowie klas IV – VI są promowani do klasy programowo wyższej. 105 uczniów otrzymało świadectwo z wyróżnieniem Frekwencja uczniów klas IV - VI wynosi 93%. Z zakresu doradztwa zawodowego zostało zrealizowanych 26 działań. Wnioski do pracy wychowawczej: przeprowadzać zajęcia i rozmowy, które pozwolą uczniom panować nad emocjami; integrować zespół klasowy, budować relacje koleżeńskie; kontynuować pracę z uczniem zdolnym.

Dziękujemy za uwagę