WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE ROK SZKOLNY 2015/2016 Opracowanie: Danuta Zawadzka/Jolanta Kuc/Bartosz Mirowski
ZESTAWIENIE WYNIKÓW KLASYFIKACJI ROCZNEJ – GIMNAZJUM NR 86 klasa liczba uczniów średnia frekwencja średnia ocen liczba nieodpowiednich liczba poprawnych liczba dobrych liczba bardzo dobrych liczba wzorowych liczba niedostatecznych liczba osób z niedostatecznymi liczba uczniów ze śr ocen >= 4,75 liczba nagannych liczba niklasyfikowanych 1a 29 94,4 4,40 13 15 1 9 1b 28 93,42 4,03 3 11 4 6 1c 91,38 4,11 1d 26 89,93 7 1e 91,42 4,26 8 12 2a 88,46 4,24 2b 89,45 3,96 14 2 5 2c 87,64 4,30 10 2d 23 90,3 3,88 3a 27 89,44 4,22 3b 25 88 4,67 17 3c 86,02 4,41 3d 89,8 4,33 13 354 89,97 4,21 22 111 145 70 113
Liczba uczniów ze średnią 4,75 i więcej 113 uczniów
Średnia ocen dydaktycznych - 4,21
Liczba ocen z zachowania w gimnazjum
Realizacja programu wychowawczego 24 – wyjścia na spektakle teatralne 3 - krotny udział w koncertach 22 – wyjścia do muzeów i zwiedzanie wystaw 17 – wycieczek krajoznawczo – dydaktycznych 40 zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Podsumowanie W gimnazjum, łącznie w 13 oddziałach uczy się 354 uczniów i wszyscy uczniowie zostali klasyfikowani. Średnia dydaktyczna wszystkich klas wyniosła 4.21 113 uczniów osiągnęło średnią co najmniej 4,75 i otrzymało świadectwo z wyróżnieniem 1 uczeń otrzymał ocenę niedostateczną Wnioski: -rozwijanie pomocy koleżeńskiej -praca nad integracją uczniów rozwijanie uzdolnień
KLASYFIKACJA ROCZNA UCZNIÓW KLAS IV – VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150
Wyjścia Teatr – 14 Kino – 3 Muzeum, wystawy – 7 Koncerty – 6 Wycieczki turystyczno-krajoznawcze - 17
Podsumowanie: Wszyscy uczniowie klas IV – VI są promowani do klasy programowo wyższej. 105 uczniów otrzymało świadectwo z wyróżnieniem Frekwencja uczniów klas IV - VI wynosi 93%. Z zakresu doradztwa zawodowego zostało zrealizowanych 26 działań. Wnioski do pracy wychowawczej: przeprowadzać zajęcia i rozmowy, które pozwolą uczniom panować nad emocjami; integrować zespół klasowy, budować relacje koleżeńskie; kontynuować pracę z uczniem zdolnym.
Dziękujemy za uwagę