WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
WPŁYW REALIZACJI PROJEKTU NA UCZNIÓW poprawa kompetencji zawodowych, zwiększenie zdolności do zatrudnienia, usamodzielnienie, wzrost poczucie własnej wartości, zwiększenie świadomości międzykulturowej, zwiększenie świadomości wartości europejskich, poprawa znajomości języków obcych (przełamanie barier, zwiększenie motywacji do dalszej nauki po odbyciu mobilności zagranicznej.
WPŁYW REALIZACJI PROJEKTU NA SZKOŁĘ otwarcie się szkoły na oczekiwania pracodawców, odniesienie poziomu jakości pracy szkoły poprzez określenie potrzeb, które muszą ulec poprawie/wzmocnieniu w perspektywie jej rozwoju, poszerzenie oferty edukacyjnej szkoły, zwiększenie atrakcyjności kształcenia zawodowego w środowisku lokalnym.
ECVET w projekcie Projekt był realizowany z zastosowaniem Europejskiego Systemu Akumulowania i Przenoszenia Osiągnięć w Kształceniu i Szkoleniu Zawodowych (ECVET). ECVET opiera się na jednostkach efektów uczenia się (umiejętnościach). „Efekty uczenia się” oznaczają stwierdzenie tego co uczący się wie, co rozumie i potrafi wykonać po zakończeniu procesu uczenia się ujęte w kategoriach wiedzy, umiejętności i kompetencji.
Etapy systemu ECVET Ocena Walidacja Uznawanie