WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Advertisements

Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Zabezpieczeń Technicznych i Zarządzania Bezpieczeństwem „POLALARM” Politechnika Warszawska Wydział.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Projekt : "Trening czyni mistrza-kreujemy przyszłość zawodową uczniów Zespołu Szkół w Gorzowie Śląskim" Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem w realizacji projektów Erasmus+ „Zdobywamy doświadczenie w Europie –praktyki zawodowe przymiarką do współczesnego.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
Krajowe Centrum Europass
„Open up to a new dimension” „Otwórz się na nowy wymiar”
Co to jest spacer edukacyjny?
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Założenia systemu ECVET
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Programy nauczania.
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
Sylabusy.
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Terra Community and Ethics for the future
Metoda projektu.
Czy staż zawodowy to klucz do kariery?
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Szkoła Promująca Zdrowie
Poszukiwany, poszukiwana, czyli
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Program profilaktyczno-wychowawczy
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Staże europejskie drogą do sukcesu
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
DORADCA ZAWODOWY to osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Raport Kompetencje językowe Szczecina
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Grudziądz, 11 września 2017 r.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
Jakość – zespół działań danej organizacji (szkoły) ukierunkowany na spełnienie wymagań określonego klienta (ucznia).
KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE

WPŁYW REALIZACJI PROJEKTU NA UCZNIÓW poprawa kompetencji zawodowych, zwiększenie zdolności do zatrudnienia, usamodzielnienie, wzrost poczucie własnej wartości, zwiększenie świadomości międzykulturowej, zwiększenie świadomości wartości europejskich, poprawa znajomości języków obcych (przełamanie barier, zwiększenie motywacji do dalszej nauki po odbyciu mobilności zagranicznej.

WPŁYW REALIZACJI PROJEKTU NA SZKOŁĘ otwarcie się szkoły na oczekiwania pracodawców, odniesienie poziomu jakości pracy szkoły poprzez określenie potrzeb, które muszą ulec poprawie/wzmocnieniu w perspektywie jej rozwoju, poszerzenie oferty edukacyjnej szkoły, zwiększenie atrakcyjności kształcenia zawodowego w środowisku lokalnym.

ECVET w projekcie Projekt był realizowany z zastosowaniem Europejskiego Systemu Akumulowania i Przenoszenia Osiągnięć w Kształceniu i Szkoleniu Zawodowych (ECVET). ECVET opiera się na jednostkach efektów uczenia się (umiejętnościach). „Efekty uczenia się” oznaczają stwierdzenie tego co uczący się wie, co rozumie i potrafi wykonać po zakończeniu procesu uczenia się ujęte w kategoriach wiedzy, umiejętności i kompetencji.

Etapy systemu ECVET Ocena Walidacja Uznawanie