Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
Advertisements

Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Zarządzanie Zmianą Sesja 3 Radzenie sobie z ludzkimi aspektami zmiany: opór.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
Przedsiębiorczość Technologiczna prezentacja końcowa NanBUD Skład zespołu: Patrycja Jasińska, Marta Kacprzak, Justyna Kawa, Michał Kowalczyk, Michał Mędrek,
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
To trzynastoosobowa grupa uczniów z Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
Miniprzedsiębiorstwo NIEWAŻNE COMPANY zostało założone przez sześcioosobową grupę najlepszych przyjaciół a zarazem ludzi cechujących się wielką ambicją.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, sięgającemu czasów Starożytnego Egiptu i różnorodności klientów (Od Helu aż po Władywostok) nasza firma wyspecjalizowała.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
„Technologie w słuzbie elastycznego pracownika” Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB.
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku.
Bezpieczeństwo przy pracy z ciekłym azotem
Każdy człowiek ma prawo do... - problem łamania praw człowieka w Azji.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Projekty domów jednorodzinnychProjekty domów jednorodzinnych – sprawdzone opcje i propozycje w wersji tradycyjnej Budując dom dla swoich najbliższych musimy.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury
Podsumowanie kampanii reklamowej HELIO „Boże Narodzenie 2009”
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Rola książki w życiu człowieka
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
RYNEK PRACY W PRZYSZŁOŚCI
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Trendy w Public Relations
ZASADY PRAWIDŁOWEGO TWORZENIA PISM
Sprzedaż produktu lub usługi
Moje szczęście.
Budowa, typologia, funkcjonalność
STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia r..
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej- Curie
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Prezentacja planu biznesowego
Miasto Przyjazne Dzieciom
Nasza firma : d-rose-case
Jesteśmy „One PPG” Nasz cel We protect and beautify the world
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Mini przedsiębiorstwo
KINO NA OBCASACH.
Zapis prezentacji:

Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych Mazda6 na iPadzie Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych

1A Cele kampanii CELE: Wzrost świadomości modelu Mazda6 w grupie celowej Zaprezentowanie w przystępny sposób cech i zalet modelu oraz wykorzystanych w nim technologii Wspieranie wizerunku marki innowacyjnej

1B Cele kampanii W Polsce Mazda6 to jeden z najlepiej sprzedających się modeli japońskiego producenta samochodów. W połowie 2010 roku do sprzedaży wprowadzona została wersja po face liftingu. Kampania miała wspierać budowanie świadomości marki i zarazem modelu Mazda6 w grupie docelowej. Zależało nam również na zaangażowaniu odbiorcy w kontakt z produktem poprzez zapoznanie go z cechami i rozwiązaniami technologicznymi wykorzystanymi w Mazdzie6. Komunikacja miała podkreślać innowacyjność marki, w związku z tym niestandardowe podejście do wykorzystania mediów było pożądanym elementem kampanii.

2A Grupa docelowa Biznesmeni, kadra zarządzająca Indywidualiści; osoby, które jako pierwsze chętnie sięgają po nowoczesne rozwiązania technologiczne

2B Grupa docelowa Grupa docelowa Mazdy6 została zdefiniowana wąsko, ponieważ Mazda6 to samochód „nie dla każdego”. Naszym targetem są osoby na kierowniczych stanowiskach, biznesmeni, poszukujący samochodu klasy premium, ale odrzucający nudę i pompatyczność większości samochodów z tego segmentu. Takie osoby cenią sportowy charakter auta i jego wyróżniający się styl, który odpowiada na ich potrzebę wyróżniania się. Będąc indywidualistami wyznaczającymi trendy w swoim środowisku, potencjalni nabywcy Mazdy6 zawsze pierwsi wykorzystują nowinki technologiczne i gadżety, podkreślające ich styl życia.

3A Wyzwanie marketingowe Wąska, specyficzna, wymagająca grupa celowa, która prawdopodobnie zlekceważy przeciętny komunikat Zapoznanie odbiorcy z Mazdą6 i jej cechami poprzez zaangażowanie go w aktywny kontakt z produktem Unikalne, interaktywne doświadczenie dla wybranych

3B Wyzwanie marketingowe Przedstawiciele naszej grupy docelowej są niezwykle wymagającymi konsumentami, ceniącymi swój czas i odpornymi na przekaz reklamowy. Jeżeli już decydują się na kontakt z reklamą, to tylko dlatego, że coś z niego „mają” – na przykład chwilę rozrywki i relaksu. Chcąc trafić do takiego odbiorcy, musieliśmy znaleźć sposób na zaangażowanie go, dostarczenie mu możliwości na interakcję z produktem i szansy na odrobinę zabawy.

4A Strategia komunikacji

4B Strategia komunikacji We współpracy z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska stworzyliśmy 3-miesięczny projekt oparty o iPadową edycję magazynu Newsweek. Potencjalni posiadacze iPada to osoby ceniące styl, często na kierowniczych stanowiskach, doskonale wpisujący się w grupę celową Mazdy6. Intuicyjność iPada i jego funkcjonalność skłoniły nas do spojrzenia na reklamę w Newsweeku jak na interaktywną aplikację, która dostarczy czytelnikowi pełni informacji o modelu i dodatkowo pozwoli na znalezienie salonu dealera – wszystko na wyciągnięcie palca. Właśnie tego oczekują użytkownicy iPada – zabawy i interakcji. Obecność Mazdy na iPadzie poprzedzona była wsparciem PR na portalach branżowych. Samą aplikację wspierała przez 3 miesiące silna kampania w prasie i internecie – Mazda była obecna na wszystkich layoutach.

5A Realizacja

5B Realizacja Nie chodziło nam o całkowitą dominację nad aplikacją, która bądź co bądź służy przecież do czytania treści magazynu. Przesyt treścią reklamową byłby w każdym przypadku niepożądany – postaraliśmy się więc, aby forma reklamowa była do zaakceptowania przez czytelnika, stąd “strona” z reklamą, pojawiająca się co jakiś czas podczas “kartkowania” elektronicznego wydania Newsweeka. Dodatkową wartością dla czytelnika zainteresowanego treścią reklamy, jest jej interaktywność – można było zmieniać kolory samochodu, obejrzeć filmy, zobaczyć galerię zdjęć lub znaleźć najbliższego dealera Mazdy, do czego służył osobny moduł z mapą.

6A Rezultaty 11 tys. pobrań aplikacji do końca 2010 r. 15,3 tys. pobrań ogółem Silny, pozytywny szum medialny Zdefiniowanie standardu obecności reklamowej w prasie na iPada WIN-WIN-WIN – zadowolony Klient, Partner i Dom Mediowy

6B Rezultaty Przeprowadziliśmy pierwszą na polskim rynku kampanię reklamową z wykorzystaniem iPada, wspartą kampanią prasową i internetową Do końca 2010 roku aplikacja Newsweeka została ściągnięta 11 tys. razy – oznacza to dotarcie do 11 tys. osób z grupy celowej Mazdy6! Kampanii towarzyszył silny, pozytywny szum medialny – pisały o niej nie tylko portale, ale także blogerzy Udało nam się zdefiniować wysoki standard obecności reklamowej w prasie na iPada – nasza kampania stała się case study dla innych wydawców! Największym sukcesem kampanii było jednak zadowolenie naszego klienta.