Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
badania rynku turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Marketing mix Dr Grażyna Adamczyk.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Promocja jako element marketingu mix
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Od pijaru do Public Relations
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
MARKETING MIX NA PRZYKŁADZIE RESTAURACJI KFC W CENTRUM HANDLOWYM „POGORIA” W DĄBROWIE GÓRNICZEJ PRZYGOTOWALI: Alicja Bargieł Ewelina Kaleta Bartosz Nowak.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
KONCEPCJA PROWADZENIA RESTAURACJI
Ogólnokrajowa karta miejska
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Strategia Promocji.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzenie do segmentacji rynku
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” Projekt opracowany przez Ministerstwo Rolnictwa.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Strategie promocji.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Technik Organizacji Reklamy
call center to nie tylko infolinia
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
TECHNIK HANDLOWIEC.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Istota i znaczenie marketingu. Plan wykładu 1.Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa 2.Pojęcie marketingu ▫ rozumienie tradycyjne /historyczne/ ▫ rozumienie.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
ZKM przypomnienie.
MÓJ ZAWÓD.
SEGMENTACJA RYNKU.
Dominika Muś TiR, grupa 2b
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix Elementy marketingu-mix

Czym jest marketing-mix? Marketing-mix jest to koncepcja zakładająca istnienie zbioru instrumentów, dzięki którym możemy oddziaływać na rynek. Rynek docelowy Cena Produkt Promocja Dystrybucja Optymalizacja Sukces Marketing Podręcznik Europejski PWE,2002

Produkt „… to nie tylko fizyczny przedmiot, ale po prostu pewien zestaw korzyści, zdolny do zaspokojenia potrzeb nabywcy.” Cena Poziom ceny powinien uwzględniać wartość produktu postrzeganą przez klienta (customer perceived value). * A.K.Koźmiński,D.Jemielniak, „Zarządzanie od podstaw”, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008 A.K.Koźmiński,D.Jemielniak, „Zarządzanie od podstaw”, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008

Są to takie działania marketingowe jak: Promocja Są to takie działania marketingowe jak: reklama, public relations, przekaz ustny, komunikacja z klientem przez punkty sprzedaży. A. K.Koźmiński, D.Jemielniak, „Zarządzanie od podstaw”, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008 Dystrybucja * A.K.Koźmiński,D.Jemielniak, „Zarządzanie od podstaw”, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008 Wiąże się z dostępnością produktu dla klientów. Poprawa dystrybucji oznacza, że przeciętny klient może łatwiej znaleźć dany produkt.

Marketing-mix w praktyce Prowadzimy restaurację, jednak ostatnio nie wiedzie się nam najlepiej. Co powinniśmy zrobić aby poprawić naszą sytuację? Rynek Docelowy Cena Produkt Promocja Dystrybucja Optymalizacja Sukces

Udoskonalenie wystroju restauracji Zmiana ceny Happy Hours Rynek docelowy Cena Produkt Promocja Dystrybucja Zmiana karty dań Optymalizacja Sukces Obsługa cateringowa Udoskonalenie wystroju restauracji Odpowiednie skomponowanie tych wszystkich zmian i pomysłów, powinno przynieść poprawę kondycji naszej restauracji. Dowóz jedzenie do klienta Reklamy w różnych środkach przekazu Zatrudnienie promotora roznoszącego ulotki