Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Opis projektu : Projekt „Moja firma w mojej gminie” obejmuje swoim zasięgiem 5 województw: śląskie, małopolskie, opolskie, dolnośląskie i świętokrzyskie. Projekt realizowany jest w okresie od 1 listopada 2008 do 21 marca 2012 roku i składa się z sześciu 5-miesięcznych cykli szkoleniowych.
Cel projektu i formy nauczania: Projekt kierowany jest do uczniów szkół ponad gimnazjalnych i ma na celu rozwijanie kompetencji w zakresie przedsiębiorczości oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych. Działania edukacyjne obejmują głównie szkolenia e-learningowe i szkolenia tradycyjne przy wsparciu nowoczesnych form nauczania jakimi są gry symulacyjne.
Celem szkolenia jest: zrozumienie, czym jest strategia gminy oraz jakie informacje można z niej czerpać przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej, nabycie umiejętności opracowania planu marketingowego firmy, nabycie umiejętności opracowania formularza ankietowego, przeprowadzenia badania oraz analizy wyników.
Wygląd strony, z której korzystaliśmy :
Każdy uczestnik otrzymuje :
Patroni:
Nasza praca- Twoja przyjemność Przedsiębiorstwo turystyczne „Fun Meeting” Nasza praca- Twoja przyjemność
Grupy docelowe: przedsiębiorstwa/ instytucje, grupy szkolne, grupy klientów biur podróży, grupy klientów zagranicznych biur podróży.
Cel oraz charakterystyka ogólna przedsiębiorstwa wypracowanie 30% zysku w ciągu roku, budowanie pozytywnego wizerunku, pozyskanie stałych klientów. Charakterystyka: zasięg terytorialny: województwo dolnośląskie; możliwa ekspansja na teren całego kraju; zatrudnienie na początku 1 pracownika; świadczeniem usług turystycznych głównie dla grup zorganizowanych, 2 właścicieli.
Struktura asortymentowa : wycieczki krajoznawcze, organizacja aktywnego spędzania czasu wolnego, organizacja szkoleń, przygotowanie i pośrednictwo w dystrybucji biletów na imprezy o charakterze kulturalno- rozrywkowym.
Wycieczki krajoznawcze
Zabytki Bolesławca i okolic
Imprezy integracyjne połączone z aktywnym spędzaniem czasu wolnego: spływ kajakowy, spływ pontonowy, survival, paintball, wspinaczka wysokościowa w „Parku linowym” wycieczki rowerowe,
Trasy rowerowe biegnące przez Bolesławiec: "Śląsko-Łużycki„, "Bory Dolnośląskie„, "Miedzi i kamienia„, "Południowy„, szlakiem zamków dolnośląskich, szlakiem krzyży pątniczych;
Narzędzia promocji folder reklamowy, szczegółowa oferta, artykuł sponsorowany umieszczony w lokalnej bezpłatnej gazecie, informacja o naszej firmie w przewodniku turystycznym, informatorach turystycznych, drobne sponsorowanie lokalnych, aktywne uczestniczenie w życiu społeczno- gospodarczym gminy, reklama w telewizji lokalnej TV „Azart-Sat”.
Finansowanie Wszystkie koszty związane z rozpoczęciem i pierwszym miesiącem działania przedsiębiorstwa chcemy pokryć z funduszy Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.2
Projekt „Moja firma w mojej gminie”