Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Advertisements

Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
KODEKS 2.0.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Biblioteka jako szkolne centrum informacji multimedialnej jest miejscem gromadzenia i udostępniania różnych materiałów/mediów dydaktycznych uczniom, ich.
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Założenia PROJEKTU
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
INTERNETOWE CENTRA INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ W BIBLIOTEKACH SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH Najważniejsze cele projektu Wspieranie procesu ustawicznego kształcenia.
Konkursy w których komputer i sieć Internet jest elementem zadań konkursowych lub ich rozwiązań. Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie Biblioteka szkolna.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Wyrównywanie szans edukacyjnych Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
TARGI
Szkolna pracownia informatyczna jest otwarta dla uczniów i społeczności lokalnej Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Szkolny Kodeks 2.0.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Spotkanie organizacyjne Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy 13 listopada 2012r. Honorowy Patronat Organizatorzy.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Nadia Stankiewicz Portale edukacyjne. Jeden z lepszych... ● interklasa.pl ● interklasa.pl - największy portal edukacyjny, podzielony na trzy części: dla.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Sopocka Akademia Tenisowa
Zapis prezentacji:

Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach

wróć menu dalej Wspólne projekty Komunikacja internetowa Szkolna Platforma Edukacyjna E-edukacja Eksperymenty koniec

wróć menu dalej E-edukacja Z myślą o uczniach z nauczaniem indywidualnym lub przez długi okres przebywających na zwolnieniu lekarskim od pewnego czasu opracowywane i gromadzone są materiały na szkolnej stronie internetowej w dziale E-EDUKACJA. Prace te opracowywane są przez nauczycieli lub przez uczniów pod okiem nauczycieli. Pomoce te nie znajdują się w bibliotece tylko na naszej szkolnej stronie www, gdyż w internecie uczniowie mają łatwiejszy dostęp do tych zasobów. Znajdują się tam prezentacje, streszczenia, teksty lektur, samouczki i linki do innych przydatnych stron edukacyjnych i słowników internetowych – razem ponad 100 naszych własnych pomocy. Uczeń nieobecny na lekcji zyskuje materiał, który może mu pomóc nadrobić zaległości. Uczeń obecny na lekcji zyskuje materiał, który może mu pomóc utrwalić swą wiedzę

wróć menu dalej Komunikatory internetowe Wielu nauczycieli korzysta też z dobrodziejstwa komunikacji internetowej umożliwiając uczniom uzyskanie dodatkowej pomocy często nawet w godzinach późnowieczornych. Sprzyja to zarówno edukacji uczniów jak i nawiązywaniu bliższych kontaktów, owocujących lepszym wzajemnym zrozumieniem i wydajniejszą pracą na lekcjach. Zwłaszcza osoby z nauczaniem indywidualnym zyskują tutaj możliwość dodatkowej porady u niektórych nauczycieli.

wróć menu dalej Platformy edukacyjne W roku 2009 szkoła na swoim serwerze zainstalowała platformę edukacyjna moodla. Nauczyciele zostali przeszkoleni z zakresu jej użytkowania i stopniowo wprowadzali tam materiały dla uczniów. W 2010 zacieśniliśmy współpracę z Centrum Edukacyjnym LIBRUS i staliśmy się użytkownikami ich Szkolnej Platformy Edukacyjnej. Całe grono pedagogiczne zostało przeszkolone. Narzędzie to jest znacznie łatwiejsze w użytkowaniu i w powiązaniu z Dziennikiem Internetowym stanowi funkcjonalną całość dostępną wszystkim naszym uczniom. Obecnie ponownie wracamy do platformy MOODLE, która jest bardziej niezależnym narzędziem i co za tym idzie tańszym. W ten sposób pragniemy rozszerzyć pomoce dydaktyczne do lekcji oraz dać naszym uczniom dodatkowe możliwości samodzielnej pracy w domu. Odpowiednio opracowane lekcje, zamieszczone na platformie, pozwalają uczniom na dostosowanie tempa nauki do swoich możliwości.

wróć menu dalej Eksperymenty W klasach informatycznych poprowadzono jako ciekawostkę i eksperyment, lekcje poprzez Internet z nauczycielami przebywającymi w tym czasie w swoim domu. Było to interesujące doświadczenie dla obu stron. Dotychczas odbyło się 6 lekcji tego typu. Po raz ostatni: w marcu eliminacje szkolne konkursu Baltie, nauczyciel przebywający na L4, prowadził właśnie w ten sposób.

Wyrównywanie szans edukacyjnych Gimnazjum nr 12 w Tychach Dziękujemy!