10 Najnowszych Trendów Public Relations

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE.
Advertisements

PR i komunikacja w organizacjach pozarządowych
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Od pijaru do Public Relations
„PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku”
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Agencja interaktywna.
NA TLE PUBLIC RELATIONS
PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI Joanna Stebel Bogusława Sipiora Mmd
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Agata Blady, Komunikado PR,
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Profesjonalizacja branży eventowej
Budowanie wizerunku Skuteczne wywieranie wpływu
Osiem gorących trendów w marketingu W którym kierunku rozwija się marketing i jakie nowe możliwości oferuje?
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Interactive Marketing Partner marketing
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Technik Organizacji Reklamy
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Transmisje Internetowe Ciekawy dodatek czy realna wartość?
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Strategia Promocji.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Media Społecznościowe
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Kierunki podyplomowe, m.in.:  Coach i Trener  Dziennikarstwo  Effective Communication and Public Speaking  Grafika reklamowa i prasowa.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Technik Organizacji Reklamy
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Mini przedsiębiorstwo „LaBelle” II Liceum Ogólnokształcące im. K.K. Baczyńskiego w Radomsku.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
ZKM przypomnienie.
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
9 TRENDÓW W PR.
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Opracowanie: Dagmara Lustyk
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

10 Najnowszych Trendów Public Relations

1. Ciekawy i wiarygodny content przede wszystkim

2. Zintegrowana komunikacja równie ważna

3. Komunikacja wizualna to podstawa

4. Social media wszędzie!

5. Mobilni zawsze i wszędzie

6. Niezbędna przejrzystość

Bycie przejrzystym to przede wszystkim posiadanie zadowolonych klientów!

7. Dziennikarstwo społeczne

1. Zmiana sposobu kreowania news’a 2. Budowa wizerunku firmy 3 1. Zmiana sposobu kreowania news’a 2. Budowa wizerunku firmy 3. Społeczna jakość sponsorowania treści

8. Uwaga, marketing nadciąga!

Czym jest marketing!?

9. Automatyzacja współpracy z influencerami

Skutecznie wpływają na opinię innych, a ich pozytywna rekomendacja często warta jest więcej niż wysokobudżetowa kampania reklamowa. Influencerzy umiejętnie budują wokół siebie grupę lojalnych odbiorców z którymi łączą ich silne relacje i zainteresowania. Kim oni są

10. Storydoing, czyli od akcji do czynów

Ludzie chcą mówić rozmawiać, przeżywać i doświadczać Ludzie chcą mówić rozmawiać, przeżywać i doświadczać. Wierzą oni w czyny, nie słowa. Wszystkie działania PR prowadzone są dla ludzi!

A jakie nowe trendy przyniosą nam kolejne lata? Dziękuję za uwagę!