Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą"— Zapis prezentacji:

1 IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą

2 Image pracownika kształtuje wizerunek instytucji wizerunek
ukształtowany na podstawie pracy biurowej

3 IMAGE PRACOWNIKA Image pracownika biurowego jest wizerunkiem ukształtowanym na podstawie pracy biurowej. Image pracownika kształtuje wizerunek instytucji, w której pracujemy oraz ma wpływ na ogólną opinię wyrażaną na temat pracowników urzędu.

4 Elementy tworzące wizerunek pracownika Wygląd zewnętrzny Sposób zachowania dyskrecja przestrzeganie zasad dobrego zachowania dotrzymanie słowa punktualność umiejętność słuchania stosunek do ludzi mówienia Higiena osobista

5 ELEMENTY TWORZĄCE WIZERUNEK PRACOWNIKA BIUROWEGO
Zachowania w zakresie higieny fizycznej (ćwiczenia fizyczne, racjonalne żywienie, pielęgnowanie całego ciała) Profilaktyka psychiczna (racjonalne zaspokajanie potrzeb biologicznych i społecznych, unikanie uzależnień, higieniczny tryb życia, rozładowywanie stresu, wyznaczanie celów, praca nad sobą, dbałość o zdrowie psychiczne, unikanie konfliktów, kontrolowanie emocji)

6 (corporate behaviour)
Image organizacji jest skumulowanym skutkiem oddziaływania trzech czynników systemu identyfikacji wizualnej (corporate design) postawy (corporate attitude) zachowań (corporate behaviour)

7 IMAGE FIRMY Postawa organizacji to jej misja i filozofia działania.
Pozytywny wizerunek jest wynikiem zaplanowanych i konsekwentnych działań. Kreowanie wizerunku organizacji uzależnione jest od posiadania atrybutów: budżetu, dostępu do technologii, zaangażowania zespołu ludzi przekonanych do idei i słuszności wypracowanych założeń oraz potrafiących przekazać swój entuzjazm innym.

8 Zarządzanie wizerunkiem
świadome, systematyczne i długookresowe realizowanie działań identyfikacyjnych

9 IMAGE FIRMY zaliczany do rynkowych aktywów równorzędny zasób
organizacji IMAGE FIRMY tworzony świadomie lub przypadkowo czynnik współtworzący rynkowy potencjał firmy

10 Image pracownika jest jednym z wielu elementów, które wpływają nie tylko na wizerunek firmy, ale i także na efekty jej działania Nie można zapominać, iż pracownicy są wizytówką firmy.


Pobierz ppt "IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą"

Podobne prezentacje


Reklamy Google