Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI"— Zapis prezentacji:

1 NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Blogerzy: Liderzy opinii czy pogańscy bożkowie Szymon Ślipko 31 maja 2012

2 Wpływający na opinie, kształtujący trendy
Liderzy opinii? Wpływający na opinie, kształtujący trendy

3 A może pogańscy bożkowie
Stosujący tanie triki dla przyciągnięcia publiczności?

4 ZANIM OCENIMY KIM SĄ BLOGERZY, ZOBACZMY JEDNAK JAK WYGLĄDA BLOGOSFERA NA ŚWIECIE I W POLSCE…

5 Szacuje się, że na świecie jest około 165 mln blogów

6 Drugie miejsce po USA zajmuje Europa
Technoraiti&Blogpulse

7 Technoraiti&Blogpulse
Ruch do blogów kierowany jest głównie z wyszukiwarek, ale wzrasta znaczenie kanałów social media Technoraiti&Blogpulse

8 Według raportu BlogHer mamy bardziej ufają opiniom, które znajdują na blogach

9 W USA akcja jak Fiesta Movement już nikogo nie dziwią

10 Polska blogosfera to około 11 mln czytelników

11 78% z nich czyta blogi przynajmniej raz w tygodniu

12 A według badania comScore, polscy czytelnicy blogów spędzają po mieszkańcach Japonii i Korei Południowej, najwięcej czasu czytając blogi

13 Prawie 60% uważa reklamy na blogach za niedenerwujące

14 Najbardziej wiarygodne dla czytelników są recenzje produktów, programy ambasadorskie i próbki produktów udostępniane przez autora bloga

15 Najmniejszy wpływ na czytelników mają reklamy display
Co pokazuje jak istotne są rekomendacje

16 Polskie blogi to nie krótkotrwała moda

17 Potrafią angażować czytelników

18 A także przystosowywać się do nowych najnowszych trendów

19 NIKOGO JUŻ NIE ZASKAKUJĄ…

20 Zaproszenia do coraz ciekawszych kampanii

21 Wywiady w tradycyjnej prasie

22 Skrzętnie zagospodarowane nisze

23 A nawet wizyty w programach telewizyjnych

24 Jak widać blogosfera prezentuje się całkiem, całkiem na tle bardziej medialnych konkurentów

25 CZY POGAŃSCY BOŻKOWIE BYLIBY W STANIE „WODZIĆ ZA NOS” REKLAMODAWCÓW, A PRZEDE WSZYSTKIM CZYTELNIKÓW?

26 OCZYWIŚCIE, ŻE NIE! CZYTELNICY BLOGÓW POTRAFIĄ WYCHWYCIĆ FAŁSZ

27 Blogi zyskały i utrzymują popularność bo są autentyczne

28 Nawet jeśli z biegiem czasu profesjonalizują się
I tworzone z pasją Nawet jeśli z biegiem czasu profesjonalizują się

29 Większość Internautów bardzo wysoko ceni opinie i rekomendacje pojawiające się w sieci

30 To tam co raz częściej następuje ten pierwszy kontakt z produktem/usługą

31 CZY BLOGERZY SĄ WIĘC LIDERAMI OPINII?
TAK SĄ LIDERAMI OPINII!

32 Liderami w dużych społecznościach

33 Średnich

34 I tych małych

35 Bycie liderem opinii w blogosferze nie jest równoznaczne z dużą ilością UU

36 LIDEREM OPINII MOŻE BYĆ AUTOR BLOGA O KILKUTYSIĘCZNEJ WIDOWNI

37 LICZY SIĘ JEGO SPECJALIZACJA

38 ORAZ JAKOŚĆ PUBLIKOWANYCH TREŚCI

39 WARTO JEDNAK ZASTANOWIĆ SIĘ CZY BLOGERZY MOGĄ BYĆ LIDERAMI OPINII NIE TYLKO W SWOJEJ SPOŁECZNOŚCI, ŚWIATKU BLOGOWYM?

40 ROZPOZNAWALNI BLOGERZY TO WCIĄŻ NIEWIELKA GRUPA

41 KRYZYSY W BLOGOSFERZE SĄ CZĘSTO BURZĄ W SZKLANCE WODY

42 NAWET SŁYNNY CASE DR OETKER, KTÓRY ZAPISAŁ SIĘ ZŁOTYMI GŁOSKAMI W ANNAŁACH POLSKIEJ BLOGOSFERY WYDAJE SIĘ, ŻE BARDZIEJ POMÓGŁ KOMINKOWI ANIŻELI ZASZKODZIŁ FIRMIE

43 STOPA W DRZWIACH

44 CZY WYPŁYNĄ NA SZEROKIE WODY?

45 „KLIMAT BĘDZIE SPRZYJAŁ”

46 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI"

Podobne prezentacje


Reklamy Google