Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek."— Zapis prezentacji:

1 Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek

2 Jak korzystamy z social media
Odkrywamy nowe firmy, produkty, usługi Weryfikujemy wiarygodność podmiotów Szukamy i dzielimy się opiniami Szukamy informacji kontaktowych Oczekujemy wysokiego poziomu obsługi klienta Podejmujemy decyzje zakupowe

3 Klucz analizy strony Czytelność avatara w wersji „mini”
Nazwa strony Przyjazny adres URL Prawidłowy rozmiar cover photo Odpowiednie wykorzystanie cover photo Prawidłowy rozmiar publikowanych grafik Czytelność avatara w wersji „mini” Prawidłowa kategoria strony i opis Wartościowa sekcja „Polubione przez tę stronę” Różnorodność publikowanych typów wpisów Targetowanie wpisów Duże miniatury we wpisach z linkami Prawidłowy rozmiar publikowanych grafik

4 Klucz analizy strony Wykorzystanie „przypiętych” wpisów
Wpisy z Call To Action Wykorzystanie cykli tematycznych Otwartość na fanów Możliwość wysłania wiadomości prywatnej Wysoka responsywność Proaktywność administratora Zgodność konkursów z regulaminem FB Zaangażowanie na poziomie >5% Dopasowanie godzin publikacji Podział komunikacji

5 Typ wpisu, a zasięg organiczny
VIDEO ,7% STATUS ,8% LINK ,3 % FOTO ,7 % FACEBOOK LIVE ,1 %

6 Jak wygenerować zasięg organiczny
Więcej wpisów Wysoka jakość treści Stworzenie społeczności Nie automatyzuj wszystkiego Nie ograniczaj się do promowania swoich produktów i usług Świeży kontent, czyli mamy coś czego nie mają inni Stwórz grupę Współpracuj z innymi fanpage Zadawaj pytania Facebook live

7 Zasięg organiczny c.d. Postuj w weekendy święta i w wakacje!!
Odnoś się do bieżących wydarzeń …….analizuj statystyki i…..BĄDŹ KONSEKWENTNY

8 Kiedy firma dzieli się contentem, najbardziej doceniasz gdy jest….
Użyteczny- rozrywkowy i/lub inspiracyjny Informacyjny Pozwalające na rozwój i poszerzenie wiedzy Rozwój osobisty Rozrywkowy Zdobywanie wiedzy Relacyjny

9 a zatem…… 90% informacji dostarczanych do mózgu to treści wizualne.
Są one przetwarzane razy szybciej niż treści tekstowe!!!!!!

10 Zasady publikacji Długość wpisów od 80 do 500 znaków (maksymalnie 4-5 linijek) Wezwanie do działania w treści wpisu CTA Pytania i zachęcenie do dyskusji w treści wpisu Różnorodność publikowanych formatów Budowanie społeczności Dobór tematyki istotnej dla grupy docelowej – content marketing Wykorzystanie trendów i popularnych tematów – Real- time marketing

11 Zasady publikacji Łączenie ze sobą różnych typów wpisów (np. grafika + link w opisie) „Żebrolajki” Bezcelowe wezwania do udostępnienia Wpisy jedynie sprzedażowe

12 Kryzysy Zawsze dziękuj osobie opiniującej
Zawsze odpowiadaj na negatywne opinie Nie kłóć się z internautami Nie bój się przeprosić (jeśli opinia jest prawdziwa) Odpowiadając na negatywną opinię zacznij od pozytywów Napraw problem i opowiedz jak to zrobiłeś (publicznie) Spróbuj przekierować rozmowę na prywatny kanał (informacje o rozwiązaniu podaj do wiadomości publicznej)

13 Facebook vs www+ piksel FB

14 Dziękuję 


Pobierz ppt "Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek."

Podobne prezentacje


Reklamy Google