10 Najnowszych Trendów Public Relations
1. Ciekawy i wiarygodny content przede wszystkim
2. Zintegrowana komunikacja równie ważna
3. Komunikacja wizualna to podstawa
4. Social media wszędzie!
5. Mobilni zawsze i wszędzie
6. Niezbędna przejrzystość
Bycie przejrzystym to przede wszystkim posiadanie zadowolonych klientów!
7. Dziennikarstwo społeczne
1. Zmiana sposobu kreowania news’a 2. Budowa wizerunku firmy 3 1. Zmiana sposobu kreowania news’a 2. Budowa wizerunku firmy 3. Społeczna jakość sponsorowania treści
8. Uwaga, marketing nadciąga!
Czym jest marketing!?
9. Automatyzacja współpracy z influencerami
Skutecznie wpływają na opinię innych, a ich pozytywna rekomendacja często warta jest więcej niż wysokobudżetowa kampania reklamowa. Influencerzy umiejętnie budują wokół siebie grupę lojalnych odbiorców z którymi łączą ich silne relacje i zainteresowania. Kim oni są
10. Storydoing, czyli od akcji do czynów
Ludzie chcą mówić rozmawiać, przeżywać i doświadczać Ludzie chcą mówić rozmawiać, przeżywać i doświadczać. Wierzą oni w czyny, nie słowa. Wszystkie działania PR prowadzone są dla ludzi!
A jakie nowe trendy przyniosą nam kolejne lata? Dziękuję za uwagę!