„Charlie i fabryka czekolady”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Wyrównywanie szans edukacyjnych
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
Dojrzałość szkolna dziecka
Jak z wykorzystaniem literatury prowadzić ciekawe zajęcia z uczniami realizujące zadania wychowawcze szkoły Bożena Prażmo, maj 2011 r.
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Co to jest TIK?.
Nasza Biblioteka 2011.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej arkusze kalkulacyjne.
Reforma edukacji Zmiana programowa Informacje dla rodziców.
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
„Chcąc ucznia pobudzić do jakiegoś czynu, postawcie go w takich warunkach, ażeby doznawał potrzeby wypełniania tej czynności, jakiej od niego oczekujecie”.
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
Innowacja pedagogiczna „Uczę się przez ruch, dotyk i rytm”
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
OPRACOWANIE NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW CKE mgr Małgorzata Smul.
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Co chcieliśmy osiągnąć?
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Kukiełkowy zawrót głowy Projekt edukacyjny dla uczniów gimnazjum SOSW w roku szkolnym 2013/2014.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
Zespół rewalidacyjno- wychowawczy przeznaczony jest dla młodzieży posiadającej orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej o potrzebie kształcenia.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
II Autorzy i realizatorzy: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Jeśli tak, jak my lubisz czytać powieści detektywistyczno-przygodowe…
OSIĄGNIĘCIA SZKOŁY Z NASZYM UDZIAŁEM SZKOŁA PODSTAWOWA NR 88.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Innowacja pedagogiczna
Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Zasoby edukacyjne Ośrodka Rozwoju Edukacji Wydział Rozwoju Szkół i Placówek.
Szkolny projekt edukacyjny „Książki naszych marzeń’’
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Książki naszych marzeń Projekt edukacyjny klasy V Szkoła Podstawowa w Bursztynowie 2016 r.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
„Charlie i fabryka czekolady”
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Co chcieliśmy osiągnąć?
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Korespondencja elektroniczna
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Dzień Książki w grupie 0d
Zespół rewalidacyjno-wychowawczy
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

„Charlie i fabryka czekolady” Projekt edukacyjny realizowany w klasie IVb Opracowała Alina Ciesielczyk.

Cele projektu: rozwijanie sprawności uważnego słuchania i czytania, kształtowanie umiejętności rozumienia czytanego tekstu i wykorzystywania zdobytej wiedzy, rozwijanie umiejętności poszukiwania wiadomości i ich porządkowania, motywacja do pracy i uważnego czytania książek, okazja do wysiłku intelektualnego, współzawodnictwa, wyboru właściwej strategii pracy w grupie, wykazania się pomysłowością, wspomaganie rozwoju uczniów poprzez stwarzanie im sposobności do zaangażowania emocjonalnego i zabawy, trening twórczości, uczenie się poprzez działanie, doświadczanie, aktywne uczestnictwo, rozwijanie kultury czytania, promowanie czytelnictwa, kształcenie właściwych zachowań społecznych – promowanie zasad fair play.

Przebieg projektu: Ogłoszenie terminu omawiania lektury. Podział klasy na 5 zespołów wybranych w drodze losowania.(termin- kwiecień). Przedstawienie zadań związanych z projektem. Omawianie lektury na lekcjach w marcu.

Zadania dla zespołów:

Zespół I Członkowie zespołu przygotowali informacje o bohaterach. Na lekcji w trakcie realizacji projektu każdy z członków zespołu wcielił się w postać wylosowaną spośród zdobywców Złotych Talonów, a następnie przedstawił swoje cechy wyglądu, charakteru, sytuację rodzinną, ulubione zajęcia. Przypomniał też, jaki był finał jego wizyty w fabryce.

Członkowie zespołu 1.

Zespół II. Członkowie tego zespołu przygotowali pytania do bohaterów, które zadali w trakcie konferencji prasowej zorganizowanej na kolejnej lekcji. Na pytania odpowiadali członkowie zespołu pierwszego, którzy na poprzedniej lekcji wcielili się w określone postacie.

Konferencja prasowa Mike`a Teeve

Zespół III Członkowie tego zespołu wymyślili kolejną bohaterkę książki, która zdobyła szósty Złoty Talon. Informacje o niej umieścili na pierwszej stronie specjalnego wydania „Wiadomości Wieczornych”. W trakcie kolejnej lekcji zaprezentowali bohaterkę, którą nazwali Zygfrydą Maniak. Jej ulubione zajęcie to kopanie kolegów. Ponadto lubi kłamać.

Zespół IV Zespół IV na podstawie informacji z powieści przygotował do „Atlasu stworzeń literackich” stronę poświęconą Umpa-Lumpasom.

Prezentacja projektu strony przygotowanej do „Atlasu stworzeń literackich”

Zespół V Członkowie tego zespołu wyobrazili sobie, że Charlie chce powiększyć fabrykę czekolady. Zamierza produkować też lody. Wymyślili istoty, które mógłby zatrudnić do ich produkcji. Nazwali ich Lodoczłekami. Informacje o nich zapisali na przygotowanej karcie pracy.

Prezentacja informacji o lodoczłekach – istotach zatrudnionych przy produkcji lodów.