BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Mentoring dla kobiet – projekt dla województwa lubuskiego
Advertisements

POPRAWA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORCÓW nowy projekt PKPP Lewiatan.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
B UDOWANIE KOMPETENCJI DO WSPÓŁPRACY MIĘDZYSAMORZĄDOWEJ I MIĘDZYSEKTOROWEJ JAKO NARZĘDZI ROZWOJU LOKALNEGO I REGIONALNEGO Budowanie partnerstw- perspektywa.
Internetowa Akademia Biznesu
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Stan sektora w regionach
WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE WRK. ZAREJESTROWANIE ORGANIZACJI 41% ORGANIZACJI ZOSTAŁO ZAREJESTROWANYCH PO 2000 ROKU 1949 ROK – NAJWCZEŚNIEJ ZAREJESTROWANA.
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Profesjonalizacja branży eventowej
OFERTA WSPÓŁPRACY.
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
Obszary społecznej odpowiedzialności według ISO
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Seminarium pt. "Innowacyjność działań
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Students in Free Enterprise - Studenci dla Przedsiębiorczości POWERED BY.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Co PGL LP robią w klastrze?
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Spotkanie Noworoczne Dolnośląskich Pracodawców Partner wydarzenia , Krzyżowa.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Kreatywność i innowacyjność kobiet w biznesie. Warszawa, 03 kwietnia 2009 dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
...i jeszcze jedno. NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE I NAJWYŻEJ OCENIANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW WYDARZENIE BIZNESOWE W REGIONACH.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Gdańsk, r. Przedsiębiorcze odkrywanie – wprowadzenie do dyskusji, doświadczenia pomorskie Maciej Dzierżanowski, Stanisław Szultka, Instytut.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
Students in Free Enterprise - Studenci dla Przedsiębiorczości POWERED BY.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Dobre praktyki współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego z instytucjami otoczenia biznesu oraz przedsiębiorcami Dr Marcin.
czwarte spotkanie Zespołu
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
II Spotkanie konsultacyjne Dolnośląskich Pracodawców Artur Mazurkiewicz, Prezes zarządu Dolnośląskich Pracodawców 28 października 2016 r. Spotkanie.
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
MARKETING INTERNETOWY
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Zapis prezentacji:

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ THINKTANK P U B L I S H I N G

WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY DYSKUSJE THINKTANK WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ CZYM JEST THINKTANK? (ang. dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej.

KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK

MISJA THINKTANK Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie.

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI.

PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY - REALIZACJI DEBATY/DYSKUSJI THINKTANK 2

Jak możemy współpracować? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Jak możemy współpracować? Proponujemy współpracę w formie realizacji wspólnej debaty /dyskusji. Temat, termin, zakres merytoryczny dyskusji oraz jej publiczność jest ustalany w porozumieniu przez strony. Dyskusje mogą być realizowane jako dyskusje dla członków społeczności THINKTANK (profil dobierany według potrzeb klienta) albo dla klientów kluczowych firmy – Partnera. Konkluzje z dyskusji są udostępniane wszystkim członkom społeczności THINKTANK (strona www oraz e-mailing).

! Jakie są korzyści ze współpracy? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Jakie są korzyści ze współpracy? Dotarcie do atrakcyjnej grupy potencjalnych klientów zapraszanych na debatę przez THINKTANK (profil klientów do uzgodnienia). Zaoferowanie własnym klientom kluczowym udziału w ciekawej dyskusji (narzędzie budowania relacji oraz lojalności). Korzyści komunikacyjne i wizerunkowe: wzmocnienie wizerunku firmy jako eksperta/dostawcy interesujących i nowatorskich rozwiązań.

Gdzie organizujemy debaty? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Gdzie organizujemy debaty? Debaty realizujemy w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Pałacu Sobańskich w godzinach porannych (8.30-10.15) W debatach może wziąć udział każdorazowo ok. 50-60 osób. Inne formaty dyskusji mogą być realizowane także w innych lokalizacjach.

65 88% 60% Kto bierze udział w debatach? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Kto bierze udział w debatach? 65 88% 60% odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych. debat, dyskusji i spotkań zorganizował THINKTANK w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10). uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji.

Propozycja dla partnera dyskusji BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Propozycja dla partnera dyskusji Proponujemy w ramach pakietu dla Partnera: Realizację debaty wraz z Partnerem, wspólne opracowanie merytoryki i prowadzenie (Partner jako współgospodarz spotkania) Co-branding wszystkich materiałów dotyczących spotkania (zaproszenia, wnioski spisane i zamieszczone na www) Możliwość zaproszenia kluczowych klientów Partnera na debatę (ilość zaproszeń do ustalenia z partnerem wydarzenia) Przekazanie partnerowi bazy uczestników KOSZT PAKIETU PARTNERSKIEGO (WYŁĄCZNY): 25 000 ZŁ NETTO + VAT

PROJEKT: DYSKUSJA THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PROJEKT: DYSKUSJA THINKTANK WSPÓLNA REALIZACJA DYSKUSJI JAKO PROJEKTU, Z UCZESTNIKAMI I DO GRUPY ODBIORCÓW OKREŚLONEJ PRZEZ KLIENTA.

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI WYKORZYSTANIE DO PROMOCJI DYSKUSJI I WNIOSKÓW Z DYSKUSJI POTENCJAŁU MAGAZYNU THINKTANK.

AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE WYKORZYSTANIE DO PROMCOJI DYSKUSJI I JEJ TREŚCI POTENCJAŁU MULTIMEDIALNEGO THINKTANK

THINKTANK: EKSPERT IDEI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ THINKTANK: EKSPERT IDEI OPRACOWANIE PROGRAMOWE I POPROWADZENIE DYSKUSJI PRZEZ EKSPERTÓW THINKTANK

REALIZACJA EVENTÓW NA ZLECENIE BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ REALIZACJA EVENTÓW NA ZLECENIE DOBRANIE FORMUŁY I MIEJSCA WYDARZENIA DO POTRZEB PROJEKTU I SPECYFIKI DYSKUSJI (THINKTANK EVENTY)

KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH THINKTANK 3

INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy

359 12,2 tys. 5,3 tys. LUDZIE THINKTANK. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE. 359 12,2 tys. 5,3 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników). firm z „Listy 500 największych polskich firm”, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klubu THINKTANK.

CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA. Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ? Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. 72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ P U B L I S H I N G