Propozycje tematów prac magisterskich

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA - WYCHOWANIE FIZYCZNE -
Advertisements

Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców, nauczycieli wychowania fizycznego i dyrektorów szkół miasta Opola.
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
I SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
Samokontrola Umiejętność samodzielnego porównania: stanu faktycznego z tym co jest wymagane lub uznane za wartościowe, uzyskanych efektów pracy z kryteriami.
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
KATEDRA REKREACJI AWF WROCŁAW 2013/2014
Młodszy asystent Sekcji Promocji Zdrowia
WYCHOWANIE FIZYCZNE A KONDYCJA ZDROWOTNA UCZNIA
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ październik 2003r. autor: mgr inż. B. Leszczyńska.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Pojęcie integracji Bariery architektoniczne Nauczyciele w integracji
I rok SUM. Człowiek jest wielki Nie przez to, co ma, Nie przez to, kim jest, Lecz przez to, czym dzieli się z innymi. Jan Paweł II.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
Nowy model realizacji wychowania fizycznego
ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Aktywność ruchowa w środowisku wodnym kobiet ciężarnych
PRZEDSZKOLE 2014 Prezentacja oferty.
Tematyka prac magisterskich
Propozycje tematów prac magisterskich
prof. nadzw. dr hab. Marcin Krawczyński
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Ćwiczyć każdy może Indywidualne wsparcie nauczycieli wychowania przedszkolnego w celu zachęcenia wychowanków do podejmowania aktywności fizycznej : odkrywamy.
Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Program wychowania fizycznego z uwzględnieniem możliwości szkoły i potrzeb ucznia Katarzyna Wąsowicz
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
TENIS ZIEMNY – ZDROWY STYL ŻYCIA Innowacja pedagogiczna
SPORT DLA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Atrakcyjne formy zajęć na lekcjach wychowania fizycznego
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Znaczenie wychowania fizycznego w nowoczesnym procesie kształcenia Kielce, 2015.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Realizacja zadań z zakresu sportu w 2016 r.
Ministerstwo Sportu i Turystyki Gmina Międzyrzec Podlaski.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
Zajęcia taneczne w Przedszkolu Miejskim nr 4
Studia stacjonarne i niestacjonarne
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2018)
Zapis prezentacji:

Propozycje tematów prac magisterskich prof. Czesława Tukiendorf

Tematyka prac magisterskich Sprawność fizyczna a sprawność specjalistyczna Sprawność fizyczna a umiejętności ruchowe. Cel: Zbadania czy istnieje współzależność między sprawnością fizyczną a specjalistyczną i umiejętnościami ruchowymi Metoda: Testy sprawności fizycznej (Eurofit, MTSF, test Pilicza i inne) Testy sprawności specjalistycznej badanej dyscypliny sportu Sprawdziany umiejętności

Tematyka prac magisterskich Sprawność fizyczna, a samoocena. Cel: Czy istnieją współzależności pomiędzy sprawnością, a samooceną. Metody: Testy sprawności Arkusz samooceny

Tematyka prac magisterskich Zajęcia obligatoryjne do wyboru (fakultatywne) w szkolnym systemie edukacyjnym. Cel: Zbadanie zasad realizacji i stosowanych form aktywności. Metoda: Sondaż diagnostyczny (technika, ankiet)

Tematyka prac magisterskich Uwarunkowania zainteresowań rekreacyjnymi formami tańca. Cel: Zbadanie zainteresowań różnymi formami tanecznymi (nowoczesne, ludowe, towarzyskie, turniejowe i inne). Metoda: Sondaż diagnostyczny.

Tematyka prac magisterskich Uczestnictwo dzieci i młodzieży w sporcie, rekreacji i turystyce. Cel: Zbadanie uczestnictwa i ustalenie czynników wpływających na zaangażowanie młodzieży w sporcie, rekreacji, turystyce. Metoda: Sondaż diagnostyczny (wywiad, ankieta).

Tematyka prac magisterskich Rola i uczestnictwo w Paraolimpiadzie i Olimpiadach Specjalnych. Cel: Historia powstania olimpiad, uczestnictwa i programów. Metoda: Materiały źródłowe; sondaż diagnostyczny.

Tematyka prac magisterskich Aktywność i sprawność fizyczna osób sprawnych inaczej (intelektualnie i ruchowo) Cel: Zbadanie sprawności fizycznej o różnym poziomie intelektualnym i sprawnościowym. Metoda: Zmodyfikowany przez Skowrońskiego MNTSF.

Tematyka prac magisterskich Muzyka w różnych formach aktywności ruchowej. Cel: Rola muzyki w zajęciach ruchowych lekcyjnych i pozalekcyjnych. Metoda: Sondaż diagnostyczny (wywiad, ankieta)

Tematyka prac magisterskich Taniec i ćwiczenia muzyczno-ruchowe w programie szkolnym. Cel: Stwierdzenie stanu faktycznego w realizacji treści programowych tańców i ćwiczeń muzyczno-ruchowych w szkołach na różnych etapach edukacyjnych. Metoda: Sondaż diagnostyczny (ankieta)

Tematyka prac magisterskich Elementy wychowania estetycznego w kulturze fizycznej. Cel: Czy w szkolnej kulturze fizycznej nauczyciel realizuje elementy wychowania estetycznego i z jakich oddziaływań korzysta. Metoda: Sondaż diagnostyczny (ankieta, wywiad)

Tematyka prac magisterskich Warunki do realizacji procesu wychowania fizycznego. Cel: Zbadanie warunków do realizacji zajęć obligatoryjnych i obligatoryjnych do wyboru. Metoda: Sondaż diagnostyczny (ankieta, wywiad, obserwacji)

Dziękuję za uwagę Prorektor ds. dydaktyki i studentów Prof Dziękuję za uwagę Prorektor ds. dydaktyki i studentów Prof. Czesława Tukinedorf E-mail ctukiendorf@ews.edu.pl Tel. 22 39 29 635