Propozycje tematów prac magisterskich prof. Czesława Tukiendorf
Tematyka prac magisterskich Sprawność fizyczna a sprawność specjalistyczna Sprawność fizyczna a umiejętności ruchowe. Cel: Zbadania czy istnieje współzależność między sprawnością fizyczną a specjalistyczną i umiejętnościami ruchowymi Metoda: Testy sprawności fizycznej (Eurofit, MTSF, test Pilicza i inne) Testy sprawności specjalistycznej badanej dyscypliny sportu Sprawdziany umiejętności
Tematyka prac magisterskich Sprawność fizyczna, a samoocena. Cel: Czy istnieją współzależności pomiędzy sprawnością, a samooceną. Metody: Testy sprawności Arkusz samooceny
Tematyka prac magisterskich Zajęcia obligatoryjne do wyboru (fakultatywne) w szkolnym systemie edukacyjnym. Cel: Zbadanie zasad realizacji i stosowanych form aktywności. Metoda: Sondaż diagnostyczny (technika, ankiet)
Tematyka prac magisterskich Uwarunkowania zainteresowań rekreacyjnymi formami tańca. Cel: Zbadanie zainteresowań różnymi formami tanecznymi (nowoczesne, ludowe, towarzyskie, turniejowe i inne). Metoda: Sondaż diagnostyczny.
Tematyka prac magisterskich Uczestnictwo dzieci i młodzieży w sporcie, rekreacji i turystyce. Cel: Zbadanie uczestnictwa i ustalenie czynników wpływających na zaangażowanie młodzieży w sporcie, rekreacji, turystyce. Metoda: Sondaż diagnostyczny (wywiad, ankieta).
Tematyka prac magisterskich Rola i uczestnictwo w Paraolimpiadzie i Olimpiadach Specjalnych. Cel: Historia powstania olimpiad, uczestnictwa i programów. Metoda: Materiały źródłowe; sondaż diagnostyczny.
Tematyka prac magisterskich Aktywność i sprawność fizyczna osób sprawnych inaczej (intelektualnie i ruchowo) Cel: Zbadanie sprawności fizycznej o różnym poziomie intelektualnym i sprawnościowym. Metoda: Zmodyfikowany przez Skowrońskiego MNTSF.
Tematyka prac magisterskich Muzyka w różnych formach aktywności ruchowej. Cel: Rola muzyki w zajęciach ruchowych lekcyjnych i pozalekcyjnych. Metoda: Sondaż diagnostyczny (wywiad, ankieta)
Tematyka prac magisterskich Taniec i ćwiczenia muzyczno-ruchowe w programie szkolnym. Cel: Stwierdzenie stanu faktycznego w realizacji treści programowych tańców i ćwiczeń muzyczno-ruchowych w szkołach na różnych etapach edukacyjnych. Metoda: Sondaż diagnostyczny (ankieta)
Tematyka prac magisterskich Elementy wychowania estetycznego w kulturze fizycznej. Cel: Czy w szkolnej kulturze fizycznej nauczyciel realizuje elementy wychowania estetycznego i z jakich oddziaływań korzysta. Metoda: Sondaż diagnostyczny (ankieta, wywiad)
Tematyka prac magisterskich Warunki do realizacji procesu wychowania fizycznego. Cel: Zbadanie warunków do realizacji zajęć obligatoryjnych i obligatoryjnych do wyboru. Metoda: Sondaż diagnostyczny (ankieta, wywiad, obserwacji)
Dziękuję za uwagę Prorektor ds. dydaktyki i studentów Prof Dziękuję za uwagę Prorektor ds. dydaktyki i studentów Prof. Czesława Tukinedorf E-mail ctukiendorf@ews.edu.pl Tel. 22 39 29 635