Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q2 2016 vs q1-q2 2015 Warszawa, lipiec 2016.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Advertisements

zapraszamy do nowego projektu w ramach programu:
Założenia działalności Krajowej Instytucji Wspomagającej PO KL na lata Beata Puszczewicz Fundacja Fundusz Współpracy.
URZĄD STATYSTYCZNY – CENTRUM WIEDZY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE W REGIONIE Wspólne budowanie przyszłości Mazowsza Warszawa, marzec 2011 r.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Informacje Wstępne Materiał przygotowany na potrzeby realizacji projektu MPHASIS - Piotr Olech.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
WYKORZYSTANIE PROGRAMU MS PUBLISHER W PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Projekt mSZOP Platforma eCommerce w mBanku opracował: Arkadiusz Malicki.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Zawody deficytowe i nadwyżkowe
Program „Samorządowa Polska” – mechanizm wspierania lokalnej
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Zostań detektywem reklamy
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Stare marki w nowych czasach
Metodologia badań wydatków reklamowych
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Okładka ze zdjęciem (bez wyznaczonych bocznych marginesów).
Promocja zdrowia w szkole (propozycja zajęć pozalekcyjnych)
Zaufany partner na rynku e-commerce
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji 1, 2 i 3 Badania monitoringowego Beneficjentów Indywidualnych Działania 2.3 SPO RZL.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród inwestorów instytucjonalnych Warszawa, lipiec.
Moduł V Monitorowanie wskaźników
1 informatyka +. 2 TYTUŁ: Podstawowe statystyki wykorzystywane do analizowania danych AUTOR: A. Brzostek, P. Królikowski.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Dr Małgorzata Ganczar. Przedsiębiorstwo elektroniczne Przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dokonywaniu transakcji kupna/sprzedaży produktów poprzez.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Edukacja w systemie strategicznego planowania rozwoju województwa pomorskiego Radomir Matczak Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP II.
III edycja Brains Attack
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Warszawa, luty 2011 Główne wyniki badania przeprowadzonego w ramach projektu „Komercjalizacja wiedzy i wyników badań naukowych” Przygotowanie: Grzegorz.
MAŁE GRANTY art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Urząd Miasta Podkowa Leśna 2015.
KALKULACJA CEN W GASTRONOMII
Ćwiczenie 2 Planowanie zapotrzebowania materiałowego
Projekt AGORA – Sieć zrównoważonej turystyki w Regionie Bałtyckim Strategie i metodyka wspierania zrównoważonej turystyki Jacek Lendzion.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
Projekt Comenius Are we green enough Czy jesteśmy wystarczająco ekologiczni?
Strategia sieci handlowych analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Strategia PROMOCYJNA sieci DIY analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Polski sektor ICT vs reszta świata
Fundusze inwestycyjne
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Obserwatorium kultury
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Zapis prezentacji:

Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q2 2016 vs q1-q2 2015 Warszawa, lipiec 2016

Metodologia Statystyki przedstawione w niniejszym raporcie są oparte o gazetki do benchmarku, czyli reprezentatywne dla danej sieci. uwzględnia: Gazetki obowiązujące we wszystkich (lub w większości) placówek analizowanych sieci dla danego okresu Ulotki obowiązujące we wszystkich (lub w większości) placówek analizowanych sieci dla danego okresu nie uwzględnia: Gazetek otwarciowych Prasy Duplikowanych wariantów gazetek Billboardów i plakatów sklepowych Sklepów internetowych

Liczba gazetek do benchmarku Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 W Q1-Q2 2016 roku 11 monitorowanych sieci opublikowało 155 gazetek do benchmarku vs 128 gazetek w analogicznym okresie 2015 roku.

Charakterystyka gazetek Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Średnia liczba gazetek w m-cu Średnia liczba stron w gazetce Saturn oraz Media Markt w Q1 i Q2 2016 roku znacząco zwiększyły średnią liczbę wydawanych gazetek. Obie sieci zdecydowanie zwiększyły liczbę gazetek regularnych. Średnio najdłużej obowiązujące gazetki wydaje RTV EURO AGD. Sieć wprowadziła gazetki tematyczne, które często mają ponad miesięczny okres obowiązywania. Sieć Neonet jest wydawcą najbardziej obszernych gazetek. Średnia liczba dni obowiązywania gazetki

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Oferta sklepów Elektro z podziałem na rynki wg powierzchni modułów

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Oferta rynku Elektro-RTV-AGD z podziałem na podrynki wg powierzchni modułów

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 TOP 10 SKU najczęściej reklamowanych produktów w gazetkach Elektro-RTV-AGD w Q1-Q2 2016 wg liczby modułów

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 TOP SKU najczęściej reklamowanych na pierwszej stronie w gazetkach Elektro-RTV-AGD w Q1-Q2 2016 wg liczby modułów