Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zaufany partner na rynku e-commerce

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zaufany partner na rynku e-commerce"— Zapis prezentacji:

1 Zaufany partner na rynku e-commerce
Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce

2 Zaproszenie do współpracy
Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współpracy partnerskiej z portalem Loopa.eu zbudowanym przez firmę Intellive. Zapraszamy do zapoznania się z propozycją przedstawioną na kolejnych stronach. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania związane ze współpracą.

3 Podstawowe informacje o firmie
Formalnie na rynku od 2011 roku Założona przez konsultantów z ponad 9 letnim doświadczeniem zdobytym m.in. w Microsoft Od początku skupiona na dostarczaniu rozwiązań dla kupujących i sprzedających na rynku e-commerce B2B: Oferujemy usługi doradcze, analizy, raporty, audyty, których zadaniem jest zwiększanie przychodów sklepów B2C: Loopa.eu wyszukiwarka ofert od najlepiej ocenianych sklepów – flagowy produkt

4 Cele firmy Podstawowe cele firmy w obszarze B2B:
Zwiększanie przychodów naszych klientów Wsparcie w rozwoju ich biznesu poprzez dostarczanie rzetelnych usług, informacji oraz rekomendacji Zwiększanie konkurencyjności e-sklepów Podstawowe cele firmy w obszarze B2C: Pomoc w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych Zwiększanie bezpieczeństwa zakupów online W związku z tym nawiązujemy strategiczną współpracę z wybranymi partnerami na rynku e-commerce, aby zbudować kompleksową ofertę dla naszych klientów.

5 Optymalizacja marketingowa dla e-commerce
Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Loopa.eu i AdSempre oferują kompleksowe usługi na rynku e-commerce.

6 Optymalizacja marketingowa dla e-commerce
Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Niniejsza oferta koncentruje się na opracowaniu specjalistycznego raportu sprzedażowego dla wybranego asortymentu.

7 Co oferujemy sklepom? Miesięczne raporty sprzedażowe dla wybranych grup produktów (np.: tablety, laptopy) Kwartalne lub roczne analizy i badanie trendów dla wybranych branż (np: Komputery, RTV i AGD, Dom i Ogród) Indywidualna współpraca ze sklepem. Praca na danych transakcyjnych i ofercie sklepu oraz szerokiego rynku Indywidualny eksport wybranych danych sprzedażowych z rynku e-commerce do samodzielnej analizy

8 Dlaczego raport sprzedażowy?
Aktualny przegląd wyników sprzedażowych branży wraz ze zmianami miesiąc do miesiąca oraz prognozę na bieżący miesiąc. Jaki asortyment przynosi największe przychody na rynku oraz jak się kształtują zainteresowania kupujących Analiza czynników mających istotny wpływ na sprzedaż wybranych rodzajów produktów przynoszących najwyższy przychód na rynku 50 ofert przynoszących regularne przychody miesiąc do miesiąca z analizą cen, liczby sprzedanych sztuk oraz przychodem 50 ofert, dla których wcześniej nie odnotowano sprzedaży, za to w ostatnim miesiącu była ona już całkiem spora.

9 Analiza czynników wpływających na sprzedaż
Korzyści Precyzyjna i aktualna wiedza np.: jaki przedział cenowy, liczba wyświetleń daje największe szanse na rynku na sprzedaż konkretnego asortymentu Co analizujemy? Konkurencyjne sklepy na platformach sprzedażowych Transakcje i oferty sklepu (wymagana jest odpowiednia wysoka liczba transakcji dla konkretnego asortymentu >= 3000 ) Przykładowe elementy poddawane analizie Liczba wyświetleń, Liczba wystawionych przedmiotów w ramach oferty, Cena sprzedaży, Ocena sklepu, Formy dostawy, Formy promocji, Formy płatności

10 Analiza czynników wpływających na sprzedaż - przykład
Poniższa tabela zawiera zestawienie, które (wybrane) czynniki mają największy wpływ na zakup wiertarek w :

11 Sprawdź jakie dane analizujemy?
Wybrana kategoria Ile mamy ofert? Ile obserwujemy sklepów? Ile mamy sprzedanych sztuk towarów? Ile mamy odwiedzin ofert? Jaki uzyskano przychód?

12 Co zawiera raport? Przegląd branży
Wyniki sprzedażowe poszczególnych kategorii Zmiany w przychodach + prognoza Średnie przychody sklepów Analiza Kategorii Zestawienie przychodów dla Urządzeń i Akcesoriów Przegląd wyników sprzedażowych dla różnych rodzajów asortymentu Analiza Ofert 50 ofert, które przynoszą regularnie przychody 50 ofert, które bardzo dobrze zaczęły się sprzedawać Co wpływa na sprzedaż?

13 Koszty i terminy Koszt przygotowania raportu: 99 zł + 23% VAT
Czas przygotowania raportu : 3 dni robocze Raport jest opracowywany za zakończony miesiąc i zestawiany z miesiącem poprzedzającym (czyli raport lutowy obejmuje styczeń i luty)

14 Eksperci Loopa.eu współpracowali między innymi z:

15 Zapraszamy do współpracy i kontaktu
Strona główna Dane Teleadresowe tel fax: Ul. Rodła 4 lok 6, Warszawa


Pobierz ppt "Zaufany partner na rynku e-commerce"

Podobne prezentacje


Reklamy Google