Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q2 2016 vs q1-q2 2015 Warszawa, lipiec 2016
Metodologia Statystyki przedstawione w niniejszym raporcie są oparte o gazetki do benchmarku, czyli reprezentatywne dla danej sieci. uwzględnia: Gazetki obowiązujące we wszystkich (lub w większości) placówek analizowanych sieci dla danego okresu Ulotki obowiązujące we wszystkich (lub w większości) placówek analizowanych sieci dla danego okresu nie uwzględnia: Gazetek otwarciowych Prasy Duplikowanych wariantów gazetek Billboardów i plakatów sklepowych Sklepów internetowych
Liczba gazetek do benchmarku Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 W Q1-Q2 2016 roku 11 monitorowanych sieci opublikowało 155 gazetek do benchmarku vs 128 gazetek w analogicznym okresie 2015 roku.
Charakterystyka gazetek Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Średnia liczba gazetek w m-cu Średnia liczba stron w gazetce Saturn oraz Media Markt w Q1 i Q2 2016 roku znacząco zwiększyły średnią liczbę wydawanych gazetek. Obie sieci zdecydowanie zwiększyły liczbę gazetek regularnych. Średnio najdłużej obowiązujące gazetki wydaje RTV EURO AGD. Sieć wprowadziła gazetki tematyczne, które często mają ponad miesięczny okres obowiązywania. Sieć Neonet jest wydawcą najbardziej obszernych gazetek. Średnia liczba dni obowiązywania gazetki
Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Oferta sklepów Elektro z podziałem na rynki wg powierzchni modułów
Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Oferta rynku Elektro-RTV-AGD z podziałem na podrynki wg powierzchni modułów
Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 TOP 10 SKU najczęściej reklamowanych produktów w gazetkach Elektro-RTV-AGD w Q1-Q2 2016 wg liczby modułów
Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 TOP SKU najczęściej reklamowanych na pierwszej stronie w gazetkach Elektro-RTV-AGD w Q1-Q2 2016 wg liczby modułów