STREFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W WOLI DĘBIŃSKIEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Oferta nieruchomości gruntowej niezabudowanej Gmina Parzęczew Miejscowość Skórka.
JASTRZĘBIA GÓRA 2010 Przekształcenia do postaci mapy zasadniczej do postaci cyfrowej i utworzenia baz danych Karol Kaim.
1. Lokalizacja. Projektowany obszar znajduje się w ścisłym centrum Szczecina, nieopodal centrum handlowego Galaxy, oraz naprzeciwko rozpoczynającej się
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
MANUFAKTURA ŁÓDŹ GENIUS LOCI A KOMERCYJNA WARTOŚĆ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ dr inż. arch. Małgorzata Hanzl INSTYTUT ARCHITEKTURY i URBANISTYKI POLITECHNIKA.
PLAN PREZENTACJI Sesja Rady Miasta MIELECKI PARK PRZEMYSŁOWY – stan realizacji PROJEKT: Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN- Tech wraz z.
STRATEGIA LOKALIZACJI zarządzanie produkcją
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
OFERTA INWESTYCYJNA POWIATU WROCŁAWSKIEGO
LOTNISKO I TERENY OKOŁOLOTNISKOWE - Nowe Miasto n/Pilicą
PTH „Technika” sp. z o. o Gliwice, ul. Poezji 16 www. technika
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
TERENY INWESTYCYJNE W GMINIE POŁANIEC
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO (MPZP.)
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Lokalny program rewitalizacji Gniewkowa na lata 2009 – sierpnia 2009 r.
CO TRZEBA ZROBIĆ, ABY GO UZYSKAĆ? WAŻNA JEST BEZTERMINOWO W zakresie: warunków i wymagań ochrony ładu przestrzennego, ochrony środowiska i zdrowia ludzi.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
1 Projekt modernizacji terenu przy ul. Świt.. 2 Teren przy ul. Świt objęty rewitalizacją Obszar projektu obejmuje nieruchomości gruntową położoną w Poznaniu.
Regionalny Inkubator Przedsiębiorczości ul. Zamkowa Strzelce Opolskie tel
Grunt inwestycyjny Włynkowo Gmina Słupsk Powiat Słupski.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
Plac Długosza.
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Podatek od nieruchomości
Zespół Szkolno Przedszkolny
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
Konkurs Towarzystwa Urbanistów Polskich na najlepiej zagospodarowaną przestrzeń publiczną w Polsce edycja' 2015 Odtworzenie naturalnego koryta starorzecza.
Nieruchomość do sprzedania Stare Jabłonki, ul. Pocztowa 1.
Nieruchomość do sprzedaży Sokołowice, gmina Oleśnica Wrocław 2015 r.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Weryfikacja obszarów zabudowanych ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY Komisja Infrastruktury, Organizacji i Nadzoru Ruchu Drogowego Runowo Krajeńskie.
Reglamentacja procesu budowy
Nieruchomości gruntowe w Turbi 1566/2, 1568/1, 1929/6, 2122/3.
Nieruchomość inwestycyjna w Dąbrowie Górniczej 22,1 ha
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
Decyzja o warunkach zabudowy
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Tytuł Prezentacji Koncepcja przebudowy Rejonu Kłodzko Koncepcja modernizacji Rejonu Kłodzko Janusz Muszkieta, Adam Dworzański
UCHWAŁA NR RADY MIASTA POZNANIA z dnia r. w sprawie przebiegu istniejącej drogi.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
MOŻLIWOŚCI ZABUDOWY Urząd Miasta Poznania Wydział Urbanistyki i Architektury Prezentacja dotyczy możliwości zabudowy w przypadku braku M.P.Z.P - sąsiedztwo,
GTB Metropolis Zmieniamy obraz Śląska.  Jesteśmy właścicielem nieruchomości komercyjnych na obszarze Aglomeracji Górnośląskiej  Przygotowujemy nieruchomości.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
MOŻLIWOŚCI ZABUDOWY Urząd Miasta Poznania Wydział Urbanistyki i Architektury Prezentacja dotyczy możliwości zabudowy w przypadku braku M.P.Z.P - sąsiedztwo,
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
Ocena potencjału ekologicznego zlewni Akademia Rolnicza w Krakowie Katedra Inżynierii Wodnej.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Olsza
Rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec z drogą wojewódzką nr 983 Sadkowa.
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Koncepcja przestrzennego zagospodarowania kraju
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Inwestor: Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6, Karlino
PROJEKT Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w południowej części dzielnicy Redykajny w Olsztynie przy ulicy Żbiczej „REDYKAJNY.
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
KONSULTACJE Z PARTNERAMI PROJEKTU
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Tereny inwestycyjne w Gminie Myślibórz
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO (MPZP.)
Nieruchomość przemysłowa w Dąbrowie Górniczej 35,1 ha
Nieruchomość przemysłowa w Dąbrowie Górniczej 1,91 ha
Zapis prezentacji:

STREFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W WOLI DĘBIŃSKIEJ

Wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Mapa lotnicza planowanej Strefy Aktywności Gospodarczej

Ustalenia z MPZP Zgodnie z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Dębno dla obrębu Wola Dębińska, przyjętego Uchwałą Nr II/337/2014 Rady Gminy Dębno z dnia 18 marca 2014 r. (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z 2014 r., poz. 2388), ustalono dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami: P - teren obiektów produkcyjnych, składów i magazynów; KDD - teren drogi publicznej klasy D – dojazdowej; następujące zasady zagospodarowania terenów: obowiązek zachowania nieprzekraczalnych linii zabudowy dla budynków od linii rozgraniczających dróg: a) KDGP, KDL i KDD - zgodnie z rysunkiem planu, b) KDW i KDX – 5 m; przy czym dopuszcza się nadbudowę, przebudowę i rozbudowę istniejących obiektów, w pasie pomiędzy ustaloną linią zabudowy a linią rozgraniczającą drogę, pod warunkiem nie przekraczania istniejącej linii zabudowy wyznaczonej przez obiekt rozbudowywany, zachowania warunków technicznych budynków określonych przepisami w zakresie ochrony przed drganiem i hałasem wywołanym ruchem kołowym oraz określonych przepisami o drogach publicznych; inwestycje należy realizować projektując proporcjonalną liczbę miejsc parkingowych: dla obiektów handlowo-usługowych prowadzących sprzedaż detaliczną i usługi dla ludności – 1 miejsce postojowe na 25 m² powierzchni użytkowej, dla biur, administracji – 1 miejsce postojowe na 20 m² powierzchni użytkowej, dla gastronomii (bary, kawiarnie) – 1 miejsce postojowe na 4 miejsca konsumpcyjne, dla innych obiektów usługowych i rzemiosła – 30 miejsc na 100 użytkowników, dla obiektów produkcyjnych – 1 miejsce postojowe na 5 zatrudnionych; miejsca parkingowe i postojowe w wymaganej ilości, należy realizować w ramach działki budowlanej, na której realizowana jest inwestycja; Dojazd do działek budowlanych za pośrednictwem dróg wewnętrznych (dojazdu) lub bezpośrednio z drogi publicznej. Dopuszcza sie obsługę terenów istniejącymi zjazdami publicznymi z drogi KDGP zlokalizowanymi na podstawie prawomocnych decyzji administracyjnych. Natomiast obowiązuje zakaz realizacji nowych zjazdów do drogi KDGP. Dopuszcza sie wydzielenie dojazdów nie wyznaczonych na rysunku planu, które niezbędne są dla zapewnienia dostępu do dróg publicznych poszczególnych działek budowlanych, należy wytyczać w sposób uwzględniający obsługę terenów znajdujących sie w sąsiedztwie, w zgodzie z ustaleniami planu oraz z uwzględnieniem możliwości prowadzenia lokalnych sieci uzbrojenia technicznego i zapewnienia dostępu służb ratowniczych.

Dla terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, oznaczonych na rysunku planu symbolami 1.P.1, 1.P.2, 1.P.3, 1.P.4, 1.P.5, 1.P.6 i 2.P.1, 2.P.2, 2.P.3, 2.P.4 z podstawowym przeznaczeniem pod zabudowę produkcyjną, magazyny i składy gdzie poza przeznaczeniem podstawowym dopuszcza sie: obiekty socjalne, biurowe oraz obiekty związane z ekspozycją, dystrybucja wyrobów produkcji i obsługi technicznej; obiekty usług komercyjnych i zakłady rzemiosła; obiekty usługowe obsługi komunikacyjnej (myjnie, serwis samochodowy, warsztaty samochodowe), bazy transportowe; hurtownie, giełdy towarowe; obiekty małej architektury, zadaszenia i wiaty; place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy i dojścia. obowiązują następujące warunki zagospodarowania terenu i kształtowania zabudowy. maksymalny wskaźnik zabudowy – 50%; wysokość budynków produkcyjnych – do 12 m z możliwością dostosowania jej do wymagań technologicznych produkcji; wysokość pozostałych obiektów – do 10 m; nie określa sie formy dachów dla obiektów produkcyjnych, natomiast ustala sie kąt nachylenia połaci dachowej od 0 – 30º; z możliwością dostosowania geometrii dachu do wymagań zastosowanych technologii; powierzchnia biologicznie czynna - minimum 15%; obowiązek realizacji pasów zieleni o charakterze zielonych ekranów usytuowanych wzdłuż granicy inwestycji od strony terenów zabudowy mieszkaniowej (przy czym w terenach oznaczonych symbolami 2.P.1, 2.P.2, 2.P.3, 2.P.4 szerokość pasa nie może być mniejsza niż 1,5 m.), z rodzimych gatunków roślin o zróżnicowanej strukturze pionowej roślinności, ograniczając w strukturze planowanych nasadzeń udział zimozielonych gatunków iglastych do maksimum 50 %; w terenie 1.P.1 utrzymanie urządzeń infrastruktury technicznej (zbiorników wodnych); działalność produkcyjną w terenach 2.P.1, 2.P.2, 2.P.3, 2.P.4 należy prowadzić w budynkach; nakaz stosowania rozwiązań technicznych zapewniających dotrzymanie standardów jakości środowiska oraz ochronę przed hałasem i drganiami budynków mieszkalnych usytuowanych w terenach sąsiednich. W terenach dróg publicznych, oznaczonych na rysunku planu symbolami KDD (KDD.1, KDD.2, KDD.3, KDD.4, KDD.5, KDD.6, KDD.7, KDD.8, KDD.9, KDD.10, KDD.11, KDD.12, KDD.13, KDD.14, KDD.15, KDD.16, KDD.17, KDD.18, KDD.19, KDD.20, KDD.21, KDD.22, KDD.23, KDD.24, KDD.25, KDD.26 i KDD.27) z podstawowym przeznaczeniem pod drogi publiczne klasy D (dojazdowe) wraz z urządzeniami odwodnienia i oświetlenia zakazuje sie: obsadzania zwarta zielenią o wysokości pow. 70 cm terenów w odległości mniej niż 10 m. od skrzyżowań; lokalizowania ogrodzeń. W terenach KDD w miejscu przepływu cieków i rowów ustala sie obowiązek realizacji urządzeń gwarantujących zachowanie ich ciągłości. Zgodnie z rysunkiem planu stanowiącym załącznik graficzny w/w uchwały, szerokość pasa drogowego drogi publicznej KDD wynosi ~ 10 m. z poszerzeniami w rejonie skrzyżowań dróg i zakrętów.

Szerokość nieprzekraczalnej linii zabudowy - od drogi krajowej nr 94 – około 24,5m - od KDD10 – z prawej i z lewej strony około 12,5m - od KDD12 – z prawej strony około 11,5m, z lewej strony około 12,5m - od KDD13 – z prawej i z lewej strony około 12,5m - od KDD14 - w strefie 2P4 – około 13m, w strefie 2P3 – około 13m, w strefie 2P2 – około 5m, w strefie 2P1 – około 5m

Dziękujemy za uwagę