w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
Advertisements

Spotkanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
"Nowoczesny Nauczyciel
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
1. Konferencja otwierająca 15 maja 2009 SGGW w Warszawie Cele, zadania i spodziewane rezultaty Projektu.
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
SPOTKANIE INFORMACYJNE PŁATNE STAŻE
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
INSTYTUT SOCJOLOGII UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
"Dobry zawód - pewna przyszłość,
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Uatrakcyjnienie kształcenia na kierunkach zamawianych -3 letni program stypendialny (tzw. stypendia motywacyjne dla najlepszych) -Specjalistyczne kursy.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
WYDZIAL NAUK SPOŁECZNYCH
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
SPOTKANIE INFORMACYJNE 7 MAJA 2014
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
Policealne Studium Informacji Naukowej Adres: Zespół Szkół Nr Hrubieszów Ul. Żeromskiego 11 Tel
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2015 / 2016.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie Projekt Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
Kto może ubiegać się o stypendium Rektora?
Praktyki zagraniczne w Irlandii. Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk.
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. DR MARIA GORCZYŃSKA PEŁNOMOCNIK REKTORA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Erasmus Day 2015 Katarzyna Jezierska. ERASMUS+ Program Erasmus+ oferuje wsparcie finansowe dla instytucji i organizacji działających w obszarze edukacji.
REKRUTACJA ROK SZKOLNY 2016/2017 XLVI Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Warszawie.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2016 / 2017.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR: STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
UKSW, 3 grudnia 2009 r. Zasady studiowania w ramach Programu MOST - warsztaty dla pracowników dziekanatów.
Studiujesz – praktykuj.
Rozwój kwalifikacji i kompetencji studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie dr Agnieszka Kühnl-Kinel.
Studiujesz – praktykuj! Program stażowy dla studentów WES
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2017 / 2018.
Spotkanie informacyjne
Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Przedsiębiorczość i Marketing
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Pełnomocnik Dziekana Wydziału Biologii ds. praktyk studenckich
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Przewodnik krok po kroku
w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł
Rozwój specjalistycznych kadr dla biznesu w Opolu edycja 2018
Młodzi zawodowcy - programy stażowe dla studentów Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego edycja 2018 projekt współfinansowany ze środków Unii.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2018 / 2019.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
W PROGRAMIE OPERACYJNYM WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ (POWER)
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
AMU-Staże nr powr S203/17 Instytucja Pośrednicząca Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Dysponent środków: Dziekan WN, prof. UAM dr hab. Aldona.
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
STUDIA I PRAKTYKI ZA GRANICĄ
w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
REKRUTACJA rok szkolny 2019/2020
Do you Erasmus? Praktyczne informacje dotyczące Programu „uczenie się przez całe życie” – Erasmus we WSAP dla studentów na rok akademicki 2008/2009.
„Centrum Zintegrowanej
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Zapis prezentacji:

w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 1.284.463,61 zł „Program rozwoju kompetencji studentów wydziałów przyrodniczych Uniwersytetu Warszawskiego i Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej” nr projektu POWR.03.01.00-00-K376/16-00 okres realizacji: 02.01.2017- 31.12.2019 wartość projektu: 1.524.043,20 zł; w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 1.284.463,61 zł

Cel Projektu: poszerzenie kompetencji zawodowych, społecznych oraz umiejętności pracy zespołowej oczekiwanych przez pracodawców, przez 510 studentów czterech ostatnich semestrów studiów stacjonarnych I i II stopnia kierunków Biologia, Biotechnologia, Ochrona środowiska Wydziału Biologii UW, kierunku Chemia Wydziału Chemii UW oraz kierunku Biotechnologia i Technologia Chemiczna Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej, poprzez realizację programu zajęć dodatkowych, warsztatów, projektów i zajęć z pracodawcami. Projekt jest dedykowany Studentom IV i VI semestru studiów I stopnia (14 miejsc) oraz I semestru studiów II stopnia (16 miejsc) kierunku Biotechnologia i Technologia chemiczna

Skład Zespołu Zarządzającego Projektem Wydziałowy koordynator merytoryczny projektu: dr inż. Iwona Głuch-Dela, tel. 22 234 57 28, Gmach Chemii, pok. 317 e-mail: iwonag@ch.pw.edu.pl Specjalista ds. organizacji zajęć i rozliczeń: dr inż. Monika Wielechowska, tel. 22 234 54 80, Gmach Technologii Chemicznej, pok. 202A e-mail: mwielechowska@ch.pw.edu.pl

Proponowane rodzaje zajęć ►warsztaty z zakresu kompetencji „miękkich” i zawodowych ►zajęcia z pracodawcami ►zadania praktyczne w formie projektowej ►wizyty studyjne

Warsztaty – kompetencje „miękkie” I stopień ►Relacje interpersonalne w praktyce - 10h ►Organizacja pracy i zarządzanie czasem - 10h ►Przewodzenie i zarządzanie zespołem - 8h ►Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - 8h ►Zarządzanie stresem - 8h ►Podstawy funkcjonowania małej firmy - 8h ►Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce – 8h 4 grupy po 20 osób

Warsztaty – kompetencje „miękkie” II stopień ►Relacje interpersonalne w praktyce - 10h, 84 os. ►Organizacja pracy i zarządzanie czasem - 10h, 84 os. ►Przewodzenie i zarządzanie zespołem - 8h, 96 os. ►Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych – 8h, 96 os. ►Przedsiębiorczość akademicka – 8h, 96 os. ►Start up - pierwsze kroki w biznesie- 8h, 96 os. ►Pierwsze spotkanie z pracodawcą - rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim - 8h, 96 os.

Warsztaty- kompetencje zawodowe I stopień ►Branżowy język angielski – 30h, 8 grup po 10 osób ►Zaawansowana statystyka – 20h, 28 os. ►Warsztaty dla osób uczestniczących w wykonywaniu procedur ze zwierzętami – 30h, 22 os. ►Warsztaty Walidacji Metod Pomiarowych – 30h, 30 os.

Warsztaty- kompetencje zawodowe II stopień ►Branżowy język angielski – 30h, 9 grup po 10 osób ►Zaawansowana statystyka – 20h, 10 os. ►GMO – techniki otrzymywania i zastosowania – 30h , 10 os. ►Sensors and biosensors – 32h, 20 os. ►Warsztaty operatora Spektrometru Masowego – 30h , 10 os. ►Warsztaty Walidacji Metod Pomiarowych – 30h , 20 os. ►Warsztaty dla osób uczestniczących w wykonywaniu procedur ze zwierzętami – 30h, 20 os.

Zajęcia z pracodawcami I stopień ►„Projektowanie form do przetwórstwa tworzyw sztucznych metodą wtrysku” - Wadim Plast, 12 h, 12 osób II stopień ►„Modyfikacja właściwości i charakteryzacja tworzyw sztucznych” - Wadim Plast, 12h, 24 osoby ►Organizacja i zarządzanie laboratorium chemicznym – 20h, 20 osób

Zadania praktyczne w formie projektowej I stopień ►Sterowanie procesami morfologicznymi w hodowlach in vitro – 30h, 16 os. ►Nowoczesne metody wykorzystywania osadów czynnych – 30h, 18 os. ►HPLC i techniki sprzężone (w j. polskim) – 32h, 18 os. ►Immunologiczne metody analityczne dla kierunku Biologia i Biotechnologia – 38h, 14 os. ►Operator NMR – 30h, 14 os.

Zadania praktyczne w formie projektowej II stopień ►Cytometryczne metody obrazowania komórek – 30h, 28 os. ►HPLC i techniki sprzężone (w j. angielskim) – 32h, 24 os. ►Immunologiczne metody analityczne dla kierunku Chemia i Technologia chemiczna – 35h, 18 os. ►Recepturowanie mas kosmetycznych (NUCO) – 12h, 20 os.

Wizyty studyjne I stopień Wizyty studyjne II stopień ►firma kosmetyczna NUCO, Wołomin – 6h, 40 os. ►Zakład Produkcji Kruszyw, Sowlany – 6h, 20 os. Wizyty studyjne II stopień ►firma biotechnologiczna Genomed, Warszawa - 6h, 20 os. ►firma kosmetyczna Dr Irena Eris, Piaseczno - 6h, 26 os. ►Zakład Produkcji Kruszyw, Sowlany – 6h, 25 os.

Regulamin rekrutacji ► terminowe złożenie kompletu dokumentów (Dziekanaty) ► lista rankingowa wg liczby zdobytych punktów: ● średnia ocen za semestry I-III (I stopień) lub ze studiów I stopnia (II stopień) - max. 50 pkt ● list motywacyjny – max. 10 pkt ● osoby niepełnosprawne i rodzice samotnie wychowujący dzieci do lat 7 - dodatkowe 5 pkt ► rekrutacja do Projektu będzie się odbywać z poszanowaniem zasady równości szans płci i niedyskryminacji

Regulamin udziału w projekcie ►3 edycje dla kolejnych 3 roczników okresie: I edycja: semestr letni 2016/2017 – semestr zimowy 2017/2018 II edycja: semestr letni 2017/2018 – semestr zimowy 2018/2019 III edycja: semestr letni 2018/2019 –semestr zimowy 2019/2020 ►Ogłoszenia o rekrutacji i jej wynikach – www Wydziału Biologii i Wydziału Chemii UW oraz Wydziału Chemicznego PW, tablice ogłoszeń, Wirtualny Dziekanat ►Prawa Uczestnika Projektu: ● uczestniczenie w formach wsparcia w projekcie ● otrzymanie materiałów dydaktycznych (plik doc, pdf lub ppt), ● otrzymanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia

Regulamin udziału w projekcie ►Obowiązki uczestnika Projektu: ● dwukrotny bilans kompetencji (początkowy i końcowy) ● monitoring losów absolwenta (6 i 12 miesięcy od zakończenia udziału w Projekcie) ● obowiązkowa realizacja w ciągu 2 semestrów pakietu zajęć: kurs języka angielskiego branżowego, min. 3 warsztaty z kompetencji miękkich, min. 1 warsztat zawodowy, min. 1 projekt (jedne z tych zajęć poza macierzystą uczelnią). Zajęcia wybierane w porozumieniu z uczestnikiem, na podstawie wyników wstępnego bilansu kompetencji i listu intencyjnego ● podanie danych osobowych oraz informowanie o ich zmianach ● prowadzenie tzw. indeksu uczestnika ● wypełnianie ankiet ewaluacyjnych ● regularne uczestnictwo w zajęciach oraz potwierdzanie obecności podpisem na liście ● uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć w ramach każdej formy wsparcia, w której student bierze udział

Regulamin udziału w projekcie Rezygnacja z udziału w projekcie: ► tylko w uzasadnionych przypadkach ► z przyczyn zdrowotnych lub działania siły wyższej ► obowiązek złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z podaniem powodów ► Zespół zarządzający ma prawo do wykreślenia Uczestnika projektu z listy uczestników w przypadku opuszczenia przez niego więcej niż 20% zajęć

Rekrutacja 2017 Składanie wniosków 20 - 30 marca 2017 Posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej – 3 - 5 kwietnia Rozpoczęcie zajęć – 8 kwietnia ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE