LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Advertisements

Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH. LFPK Sp. z o.o. - firma non profit dla wspierania MSP PowstaniePowołanie LFPK Sp. z o.o. przez Województwo Lubuskie.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Bankowość mobilna 1.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
PROGAM LOJALNOŚCIOWY FAMILO Społeczność Konsumencka Familo umożliwia uczestnikom programu oszczędzanie na zakupach dokonywanych w sklepie na stronie
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
O CO CHODZI? Kampania polega na zebraniu i ułożeniu najdłuższego ciągu stworzonego z jednonominałowych monet. Monety te muszą pozostawać ze sobą w ścisłym.
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami. Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami.
SOCIAL MEDIA CONTACT CENTER & CRM. DZIĘKI MONITORINGOWI INTERNETU WIEMY DZIŚ CO? JAK? GDZIE? MÓWIĄ O NAS W SIECI.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
 Co to jest bank? Co to jest bank?  Lokata Lokata  Super konto GRAFITTI Super konto GRAFITTI  Karta kredytowa Karta kredytowa  Karta bankomatowa.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Uwarunkowania rozwoju rynku kapitałowego w Polsce Marzec 2016 prof. zw. dr hab. Małgorzata Zaleska – Prezes Zarządu.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
Duduf © Nazwa miniprzesiębiorstwa: Duduf Szkoła: I LO im. Ziemi Kujawskiej Miasto: Włocławek.
Vattenfall - PowerSaver Komunikacja CSR (marzec - czerwiec 2010)
Narodowy Test Zabieganych Polaków
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Polityka Unii Europejskiej w zakresie badań i rozwoju
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych.
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
BAROMETR HEDONIŚCI I OSZCZĘDNI 2017.
RYNEK PRACY W PRZYSZŁOŚCI
Sprzedaż produktu lub usługi
Media Alternatywne.
TRZECIE spotkanie Zespołu
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Trzy wyzwania medycyny personalizowanej - perspektywa pacjentów:
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
bankowość internetowa i mobilna płatności bezgotówkowe
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Google AdWords dr inż. Grzegorz Chodak.
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
Prezentomania.
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO ,,POGOTOWIE NAUKOWE’’
Zapis prezentacji:

LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ” Innowacyjna strategia zintegrowana

SYTUACJA MARKETINGOWA 1a LUKAS Bank to marka o wysokim współczynniku spontanicznej znajomości wśród klientów ALE na tle konkurencji LUKAS Bank miał nadreprezentację osób starszych o tradycyjnych poglądach i „niedobór” młodszych, bardziej nowoczesnych użytkowników produktów finansowych

KOMENTARZ LEKTORA 1b LUKAS Bank to marka o wysokiej, spontanicznej znajomości wśród klientów. W porównaniu do konkurencji wśród swoich konsumentów bank miał znacznie więcej osób starszych i „niedobór” młodszych użytkowników produktów bankowych. Klienci banku to w dużej mierze tradycjonaliści, którzy najchętniej korzystali z usług finansowych w placówce i nie byli zainteresowani nowoczesnymi produktami bankowymi.

CELE KAMPANII 2a Zachęcić do zainteresowania się i skorzystania z kredytu konsolidacyjnego grupę bardziej nowoczesnych konsumentów, otwartych na nowatorskie rozwiązania Przedstawić się i uwiarygodnić w ich oczach, jako nowoczesny bank z ofertą pomysłowych rozwiązań produktowych

KOMENTARZ LEKTORA 2b Najważniejszym wyzwaniem kampanii było trafić z ofertą kredytu konsolidacyjnego do grupy młodszych konsumentów otwartych na nowości. Przekaz miał za zadanie zaintrygować ich swoją formą, przekonać, że prezentowana oferta jest sprytnym i korzystnym rozwiązaniem. A bank, który ją przedstawia to nowoczesna instytucja finansowa.

GRUPA DOCELOWA 3a Osoby prowadzące aktywny, nowoczesny styl życia, otwarte na nowinki technologiczne, sięgają chętnie po marki wyróżniające się na tle konkurencji niestandardowym podejściem i innowacyjnością. W bankowości cenią sobie proste produkty i pomysłowe, nowoczesne rozwiązania bankowe. Wiele spraw załatwiają przez Internet, jest to nieodłączny element ich życia. Ludzie w wieku 30-40 lat.

KOMENTARZ LEKTORA 3b Głównym odbiorcą komunikacji były osoby prowadzące aktywny, nowoczesny styl życia, otwarte na nowinki technologiczne, sięgające chętnie po marki wyróżniające się na tle konkurencji niestandardowym podejściem i innowacyjnością. Internet to dla nich podstawowe narzędzie wyszukiwania informacji i rozrywki.

INNOWACYJNOŚĆ KAMPANII TV 4a

KOMENTARZ LEKTORA 4b Kierując przekaz do tej grupy konsumentów postawiliśmy na niebanalną, „niebankową” formę kreatywną, która skutecznie budowała atrybuty marki takie jak nowoczesna, pomysłowa, innowacyjna. Na potrzeby kampanii stworzono „Instytutu Jak Płacić Mniej”, którego głównym zadaniem było pokazanie jak sprytnie można oszczędzać i ile gotówki tak się zaoszczędzi. Naukowcy przeprowadzali badania pokazując, że dla tych, którzy wolą płacić mniej kredyt konsolidacyjny LUKAS Banku to najlepszy wybór. Kluczowy w przypadku tej kampanii był wybór środków komunikacji dostosowany do sposobu konsumpcji mediów grupy docelowej.

INNOWACYJNOŚĆ KAMPANII INTERNETOWEJ 5a

KOMENTARZ LEKTORA 5b Spoty TV były początkiem kampanii, która rozegrała się w Internecie medium, do którego najczęściej zagląda grupa docelowa w poszukiwaniu rozrywki i informacji. Kolejne zabawne spoty ilustrujące badania Instytutu można było znaleźć na zbudowanym serwisie jakplacicmniej.pl. Na portalu nasza-klasa po raz pierwszy w Polsce założony został profil dedykowany produktowi kredytowemu. Profil opisywał postać pracownika Instytutu, dokonania naukowe oraz sfilmowane badania. Kampania została uruchomiona także w telefonach komórkowych. Umożliwiało to odbiorcom szybki, wygodny kontakt z bankiem z poziomu reklamy pełnoekranowej można było zadzwonić na infolinię, wysłać SMSa lub wejść na stronę WAP kampanii.

UZYSKANE REZULTATY 8a Złożono ponad 1000 wniosków przez Internet 134 000 osób świadomie przeszło na stronę instytutu w celu zapoznania się ze szczegółami oferty Średni CTR kampanii na poziome 1,13% (dla porównania w kampaniach produktów bankowych najczęściej oscyluje w granicach 0.5%) Profil na „naszej-klasie” odwiedziło 47 000 osób, z czego ponad 1500 dodało go sobie do „znajomych”

KOMENTARZ LEKTORA 8b Dzięki niebanalnej formie i precyzyjnie dobranym mediom udało się uzyskać bardzo wysokie zainteresowanie kampanią: ponad 134 tys. osób świadomie przeszło na stronę Instytut w celu zapoznania się z zawartością, a średni współczynnik CTR osiągnął ponadprzeciętny poziom dla branży finansowej 1,13%. 47 tys. osób odwiedziło profil Instytutu na naszej-klasie.pl, a ponad 1500 dodało do swoich znajomych postać naukowca. Zainteresowanie na portalu społecznościowym było bardzo duże biorąc pod uwagę, że aktywność nie wiązała się z dodatkowymi bonusami. W efekcie podjętych działań złożono ponad 1000 wniosków przez Internet.