Marcin SŁOWIKOWSKI (PIAP) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA (PG)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
dr Krzysztof B. Matusiak
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
30 listopada listopada DZIAŁANIA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AKADEMICKIEJ.
Tło i uzasadnienie Ident y fikacja niszy edukacyjnej : -Brak kompetencji z dziedziny obsługi komputera i Internetu wśród młodych ludzi upośledzonych intelektualnie.
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
internacjonalizacja przedsiębiorstw
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Informatyka w kształceniu zawodowym ICT in vocational training Kształcenie osób dorosłych w sposób użyteczny, ciekawy oraz odpowiadający potrzebom Making.
Fundacja Inicjatyw Badawczo- Szkoleniowych WSP TWP w Warszawie Ul. Drawska Warszawa Tel w Fundacja.
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
Na początku I wieku za czasów Nerona, do końca III wieku n. e
up. Wypróbuj swój pomysł na biznes.. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 2.2.1: Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Proces Boloński Życie i twórczość.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Szła dzieweczka do laseczka
Mini Słownik popularnych zwrotów
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Erasmus+ KA 2 cechy projektów: elastyczność różnorodność innowacja, rozwój i modernizacja działania: innowacja - programy, materiały, narzędzia, metody.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
MODULE B Prawa autorskie New Media Production Project This project has been funded with support from the European Commission under the Lifelong Learning.
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE ORAZ NAUCZANIE ŁĄCZĄCE TECHNIKI TRADYCYJNE I TECHNIKI ONLINE Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMÓW TELECAD I MOODLE NA POLITECHNICE GDAŃSKIEJ.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
SPAIN. Spanish weather report thermometers barometer Rain gauge Spanish weather report.
SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 21 GRUDNIA 2015 WARSZAWA.
Erasmus Day 2015 Katarzyna Jezierska. ERASMUS+ Program Erasmus+ oferuje wsparcie finansowe dla instytucji i organizacji działających w obszarze edukacji.
Dane kontaktowe This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jestem z Warszawy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Mój czas wolny This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Gra PowerPlayer jako narzędzie dydaktyczne
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
IN THE SP4CE ERASMUS+ PROJECT
Od koncepcji po prototyp, czyli przychodzi inżynier do lekarza
Zasady gry i materiały do gry Przebieg testowej gry podczas szkolenia
This project has been funded with support the European Commission
Ocena efektów kształcenia i ewaluacja gry PowerPlayer
Konferencja dla nauczycieli informatyki
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
MALTA 2016 ENGLISH LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY COURSE.
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
3D students – dialoGue, democracy,digital
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
Jestem Polką This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zabytki LIZBONY Ryszard Dunikowski Gdańsk,
Zapis prezentacji:

Marcin SŁOWIKOWSKI (PIAP) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA (PG) Rola partnerstw strategicznych w programie Erasmus+ w rozwijaniu potencjału kreatywności i przedsiębiorczości na przykładzie projektu SP4CE Marcin SŁOWIKOWSKI (PIAP) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA (PG) This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

SP4CE - wprowadzenie Projekt SP4CE (Partnerstwo strategiczne na rzecz kreatywności i przedsiębiorczości) jest odpowiedzią na potrzeby zidentyfikowane w komunikacie z Brugii w sprawie ściślejszej europejskiej współpracy w dziedzinie kształcenia i szkolenia zawodowego w latach 2011 - 2020: Poprawa jakości oraz efektywności szkolenia zawodowego, podnoszenie jego atrakcyjności i adekwatności; Zwiększanie kreatywności, innowacyjności oraz przedsiębiorczości.

SP4CE - wprowadzenie Głównym celem projektu jest opracowanie e-learningowych narzędzi  dla współpracy między studentami, przedstawicielami przedsiębiorców i nauczycielami.  Działania w projekcie koncentrują się na wspieraniu rozwoju stosunków między użytkownikami portalu poprzez działalność związaną z doradztwem i mentoringiem.  Narzędzia wspierające współpracę są dostępne jako rozwiązanie ICT z interfejsem WWW, zaprojektowane do użytku dla trzech głównych grup docelowych: trenerów, mentorów i studentów.

SP4CE – rola partnerów w tworzeniu rezultatów PIAP - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów (Polska) jest odpowiedzialny za koordynację oraz kontynuację działań projektowych (ang. Follow-up). PRO-MED (Polska) jako firma szkoleniowa oraz informatyczna jest odpowiedzialna za opracowanie prototypu platformy SP4CE. PRO-MED wspiera również działania upowszechniające oraz współpracę z uczelniami wyższymi oraz szkołami zawodowymi. TUKE – Politechnika w Koszycach (Słowacja) jako uczelnia wyższa oraz koordynator projektu OpenInn. odpowiada za przekazanie rezultatów projektu i swoich doświadczeń związanych z jego wdrożeniem, opracowanie koncepcji podejścia pedagogicznego, współpracę ze szkołami zawodowymi i uczelniami wyższymi. This project has been funded with support from the European Commission.

SP4CE – rola partnerów w tworzeniu rezultatów ASTRA – (Słowacja) jako organizacja pozarządowa wspiera działania TUKE i dodatkowo odpowiada za kontakty z przedsiębiorcami słowackimi oraz opracowanie przewodników. TREBAG (Węgry) jako instytucja mająca doświadczenie w szkoleniach zawodowych i uczestnik projektu HIG odpowiada za udział przedsiębiorców w projekcie, wykorzystanie doświadczeń z projektu HIG. IDEC (Grecja) jako jednostka posiadająca doświadczenie doradcze w rozwoju systemów zarządzania jakością oraz consultingiem odpowiada za tworzenie materiałów związanych z udziałem konsultantów oraz za kontakty ze szkołami zawodowymi. This project has been funded with support from the European Commission.

SP4CE - rezultaty Portal SP4CE - platforma informatyczna wspierająca proces uczenia się. Koncepcja pedagogiczna wykorzystania platformy SP4CE. Przewodnik dla konsultantów. Przewodnik dla mentorów. Ogólny przewodnik.

SP4CE – plany wykorzystania rezultatów Rezultaty projektu będą dostępne jako otwarte zasoby edukacyje (Open Educational Resources - OER), Partnerzy projektu zadeklarowali rozwijanie systemu po zakończeniu projektu oraz wykorzystanie jego w działaniach edukacyjnych. This project has been funded with support from the European Commission.

Portal SP4CE - sp4ce.eu This project has been funded with support from the European Commission.

Ocena platformy sp4ce.eu (1)

Ocena platformy sp4ce.eu (2)

Ocena platformy sp4ce.eu (3) This project has been funded with support from the European Commission.

Ocena platformy sp4ce.eu (4) This project has been funded with support from the European Commission.

Ocena platformy sp4ce.eu (5) This project has been funded with support from the European Commission.

Pokoje nauki - ocena narzędzi (1)

Pokoje nauki (Learning Rooms) This project has been funded with support from the European Commission.

Pokoje nauki - ocena narzędzi (2)

Pokoje nauki - ocena narzędzi (3) This project has been funded with support from the European Commission.

Pokoje nauki - ocena narzędzi (4)

Pokoje nauki - ocena narzędzi (5)

Pokoje nauki - ocena narzędzi (6)

Pokoje nauki - ocena narzędzi (7)

Pokoje nauki - ocena narzędzi (8)

Pokoje nauki - ocena narzędzi (9) This project has been funded with support from the European Commission.

Pokoje nauki - ocena narzędzi (10)

Przypadki użycia (1) Nazwa konferencji data URL pokoju nauki III Konferencja eTEE e-Technologie w Kształceniu Inżynierów 11.04.2016 http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=19   VII Polski MoodleMoot 19-20.05.2016 http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=32 XXV International EDEN Conference 2016 Re-imaging Learning Environments 14-17.06.2016 http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=8 XI International GUIDE Conference 2016: NEW STRATEGIES AND TRENDS 22-24.06.2016 http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=10 Informatyka w Edukacji 28-30.06.2016 http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=44 5th Annual MoodleMoot Virtual Conference 5-7.08.2016 http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=63

Przypadki użycia (2a) Konferencja/ wydarzenie Data Kontakt Narodowość Nazwa pokoju nauki URL pokoju nauki De Montfort University - British Education is Great 27.07.2016 Ty Watson https://www.linkedin.com/in/ty-watson-94516b11 Lukas Lagojda http://dmu.academia.edu/LukasLagojda Australia Wielka Brytania Networking with De Montford University http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=64   IwE – Informatyka w Edukacji 2016 28-30.06.2016 Artur Dyro https://pl.linkedin.com/in/arturdyro Polska http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=60 Re-imaging Learning Environments EDEN 2016 14-17.06.2016 Eva Szalma https://hu.linkedin.com/in/evaszalma Hungary Is Georgia in Europe? http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=62 Alastair Creelman https://about.me/acreelman https://se.linkedin.com/in/alastaircreelman Szwecja Implementing webinars for 60,70,80+ international co-operation http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=52

Przypadki użycia (2b) Konferencja/ wydarzenie Data Kontakt Narodowość Nazwa pokoju nauki URL pokoju nauki F17 European ATC/AAP Summit 7-8.06.2016 Steven Taylor https://fusion360.autodesk.com/users/steve-taylor Wielka Brytania Opracowanie szkolenia/warsztatu/seminarium "Pierwsze kroki z Fusion 360" http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=54 Wojciech Ciepłucha https://pl.linkedin.com/in/cieplucha Polska Building Information Modeling http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=51   VII Polski MoodleMoot 19-20.05.2016 Przemysław Stencel https://pl.linkedin.com/in/stencel Screencasty na temat Moodle http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=50 Andrzej Syguła http://www.goldenline.pl/andrzej-sygula/ Start do mobilnego programowania http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=46 Piotr Peszko https://pl.linkedin.com/in/piotrpeszkoelearning/pl Instructional design http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=49 Teaching with Moodle (Jan 2016) John Bennett http://jobs.languagelink.ru/academic_support/academic_managers/elt/john_bennett.php Screencasts for SP4CE Learning Rooms users http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=48

Lokalni administratorzy Administratorzy platformy sp4ce.eu (WordPress) Administratorzy pokojów nauki sp4ce.moodle.pl (Moodle) Name Institution Country Status Anna Czaja PRO-MED Poland Main ADM Dana Palova TUKE Slovakia Local ADM Olga Anagnostaki IDEC Greece Anna Grabowska Jacek Zieliński PIAP Gabriella Kengyel TREBAG Hungary Name Institution Country Status Anna Grabowska PRO-MED Poland Main ADM Dana Palova TUKE Slovakia Local ADM Olga Anagnostaki IDEC Greece Ewa Kozłowska PG Jacek Zieliński PIAP Gabriella Kengyel TREBAG Hungary

Zaproszenie do współpracy - „Zamów pokój nauki” Zakładanie pokojów nauki (ang. Learning Room): Rejestracja na platformie sp4ce.moodle.pl Wysłanie zamówienia na nowy pokój nauki http://sp4ce.moodle.pl/course/request.php

for any use which may be made of the information contained therein. Dziękujemy za uwagę, czekamy na pytania anka.grabowska@gmail.com mechatronika@piap.pl This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.