Studia stacjonarne i niestacjonarne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Studia stacjonarne i niestacjonarne
NAUCZANIE INDYWIDUALNE ODN SŁUPSK Władysława Hanuszewicz
ANDRZEJ PAWŁUCKI WYCHOWANIE DO RÓŻNYCH ZNACZEŃ WARTOŚCI CIAŁA
10 lat działalności Biura ds. Osób Niepełnosprawnych – bliżej Europy w obszarze równości szans.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Samokontrola Umiejętność samodzielnego porównania: stanu faktycznego z tym co jest wymagane lub uznane za wartościowe, uzyskanych efektów pracy z kryteriami.
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
KATEDRA REKREACJI AWF WROCŁAW 2013/2014
Katedra Lekkoatletyki i Gimnastyki
Katedra Fizjologii i Biochemii
Informacje dla magistrantów
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA Katedry Aktywności Ruchowej w Środowisku Wodnym
Z doświadczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
Scenariusz lekcji pływania.
Nowy model realizacji wychowania fizycznego
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Katedra Katechetyki i Teologii Pastoralnej (sala 46) na którym powstają prace licencjackie i magisterskie... TEO-NORÓW prowadzone przez ks. Radosława Chałupniaka.
ale (a może przede wszystkim)
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Rok szkoły w ruchu - Ćwiczyć każdy może. Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich.
Rok szkoły w ruchu - „Ćwiczyć każdy może”
Seminarium magisterskie
Propozycje tematów prac magisterskich
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Realizacja edukacji zdrowotnej na III i IV etapie edukacyjnym
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
Katedra Biostruktury Zakład Anatomii Zakład Antropokinetyki
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Podyplomowe Studia Surdotyflopedagogiki Studia mają charakter otwarty. Ich adresatami są nauczyciele, wychowawcy oraz inni specjaliści zatrudnieni w poradniach.
Technologia kształcenia zawodowego
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
KONTROLE PLANOWE odbyły się pod kątem sprawdzenia: 1.Zgodności realizacji wybranych zajęć edukacyjnych z ramowymi planami nauczania w publicznym gimnazjum.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Programy i projekty w Szkole Promującej Zdrowie. Standardy Szkoły Promującej Zdrowie  Szkoła promująca zdrowie dąży do osiągania celów i realizuje zadania.
Realizacja zadań z zakresu sportu w 2016 r.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
Aspekt prawny opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Specjalność „Promocja zdrowia”
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
Doskonalenie nauczycieli granty
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 60) Delegatura w Płocku.
Katedra Fizjologii i Biochemii
Dr hab. Piotr Manikowski,. prof. nadzw. UEP Rynek ubezpieczeniowy
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM – KWALIFIKACJE NAUCZYCIELI r.
Zapis prezentacji:

Studia stacjonarne i niestacjonarne Proponowana tematyka prac magisterskich w Katedrze Dydaktyki Wychowania Fizycznego AWF Wrocław Studia stacjonarne i niestacjonarne

Zakład Dydaktyki Wychowania Fizycznego Prowadzący seminarium magisterskie: Prof. dr hab. Tadeusz Koszczyc Dr hab. Ryszard Bartoszewicz, prof. nadzw. Tematyka prac: Aktywność ruchowa i zainteresowania sportowe dzieci i młodzieży szkolnej Aktywność sportowo-rekreacyjna osób dorosłych Diagnostyka procesu lekcyjnego w wychowaniu fizycznym Kultura fizyczna w służbach mundurowych Lateralizacja funkcji ciała jako prawidłowość rozwoju dzieci i młodzieży Model osobowy nauczyciela wychowania fizycznego Multimedialne wspomaganie procesu uczenia się i nauczania motorycznego Optymalizacja procesu uczenia się i nauczania motorycznego Uczenie się i nauczanie motoryczne w sytuacjach trudnych Uwarunkowania psychomotoryczne rozwoju dzieci i młodzieży specjalnej troski Wykorzystanie specyficznych metod wychowania fizycznego we wspomaganiu rozwoju psychomotorycznego dzieci specjalnej troski

Zakład Metodyki Szkolnego Wychowania Fizycznego Prowadzący seminarium magisterskie: Dr hab. Halina Guła-Kubiszewska, prof. nadzw. Tematyka prac: Kontrola i ocena w procesie wychowania fizycznego Rozwój sprawności motorycznej dzieci i młodzieży w okresie szkolnym Promocja zdrowia w szkole Przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela wychowania fizycznego Realizacja procesu wychowania fizycznego w szkole (na różnych etapach) Rola nauczyciela wychowania fizycznego w reformującej się szkole Strategia wdrażania edukacji zdrowotnej Uczenie się motoryczne Asymetria funkcjonalna i dynamiczna – jej rola w ontogenezie człowieka Komunikacja dydaktyczna w wychowaniu fizycznym

Zakład Teorii Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego Prowadzący seminarium magisterskie: Prof. dr hab. Andrzej Pawłucki Tematyka prac: Psychopedagogiczne uwarunkowania procesu kształcenia Ocena w wychowaniu fizycznym Rozwój psychoruchowy dzieci i młodzieży Teoria wychowania fizycznego Wychowanie zdrowotne Aktywność ruchowa osób późnej dorosłości Historia kultury fizycznej

Zakład Metodyki Szkolnego Wychowania Fizycznego Prowadzący seminarium magisterskie: Dr hab. Marta Wieczorek Tematyka prac: Wykorzystanie specyficznych metod wychowania fizycznego we wspomaganiu rozwoju psychomotorycznego dzieci specjalnej troski Uwarunkowania psychomotoryczne rozwoju dzieci i młodzieży specjalnej troski Lateralizacja funkcji ciała jako prawidłowość rozwoju dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością Aktywność ruchowa i zainteresowania sportowe dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością Wiedza i nastawienie wobec niepełnosprawności wybranych grup społecznych Uwarunkowania procesu uczenia się i nauczania motorycznego osób z niepełnosprawnością