ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Nowa” Matura 2015 Języki obce
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Zagadnienia: Podstawy prawne egzaminu maturalnego Standardy wymagań egzaminacyjnych Struktura egzaminu pisemnego i ustnego z języka obcego nauczanego.
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
GIMNAZJUM DWUJĘZYCZNE
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
GIMNAZJUM DWUJĘZYCZNE
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
1 Egzamin maturalny i zawodowy w 2015 roku podstawowe informacje Egzamin maturalny i potwierdzający kwalifikacje zawodowe – technik informatyk w 2015 roku.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
OPERON ZST MATURA PRÓBNA Język polski Średni wynik i zdawalność.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
Analiza wyników egzaminu maturalnego Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Jagiellończyka w Lidzbarku Warmińskim.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Informator dla rodziców
SPRAWDZIAN W KLASIE VI. INFORMACJE DLA RODZICÓW Termin sprawdzianu Termin sprawdzianu 2 kwietnia 2009 roku (czwartek) godz godz Termin dodatkowy:
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
MATURA 2005 podstawowe informacje CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA WYDZIAŁ MATUR.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w Społecznym Gimnazjum w Rybniku.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Matura 2016 Analiza wyników.
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Zapis prezentacji:

ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ Rok szkolny 2016 - 2017 ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ JĘZYK ANGIELSKI KLASA I TI WRZESIEŃ ROK SZKOLNY 2016 / 2017

Opracował: mgr Dawid Chyłła WSTĘP Test diagnozujący został przeprowadzony w klasach pierwszych kontynuujących naukę języka angielskiego w liceum i technikum. Diagnoza sprawdzała umiejętności językowe uczniów w zakresie czytania, pisania, gramatyki i leksyki w języku angielskim. Celem testu było opracowanie i wdrożenie działań, które mają za zadanie wyrównanie poziomu wiedzy uczniów klas pierwszych. Uzyskane wyniki stanowią materiał porównawczy do obserwacji pracy i postępów uczniów w ciągu roku szkolnego oraz w kolejnych latach w cyklu kształcenia.

ANALIZA WYNIKÓW ANALIZA WYNIKÓW Zestaw składał się z 9 zadań badających umiejętności wynikające ze standardów wymagań egzaminacyjnych z języków obcych. BADANIE EFEKTÓW KSZTAŁCENIA W KLASACH PIRWSZYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO a) OPIS ZESTAWU: Test zawierał zadania sprawdzające znajomość czasów i konstrukcji gramatycznych, zasób leksykalny, odbiór tekstu czytanego, umiejętność budowania wypowiedzi pisemnej. Do diagnozy przystąpiło 11 uczniów klasy I T.

Opis zadań: Gramatyka: Wybór prawidłowej odpowiedzi w danym kontekście. Zapisanie odpowiednich wyrazów w podanych zdaniach. Słownictwo: Identyfikowanie słów w zdaniach na podstawie kontekstu i pierwszych liter wyrazów. Zaznaczenie prawidłowej odpowiedzi, uzupełnianie zdań (odbiór tekstu czytanego). Udzielanie odpowiedzi na pytania (budowanie wypowiedzi pisemnej).

Klasa ITI najwyższy wynik: 81% średni wynik: 38,54% najniższy wynik: 24%

WYKONANIE TESTU W STANDARDACH WYMAGAŃ Gramatyka: najwyższy wynik: 86,66 % średni wynik: 41,8 % najniższy wynik: 16,66%

WYKONANIE TESTU W STANDARDACH WYMAGAŃ Czytanie: najwyższy wynik: 100% średni wynik: 69,06% najniższy wynik: 33,33 %

WYKONANIE TESTU W STANDARDACH WYMAGAŃ Słownictwo: najwyższy wynik: 80 % średni wynik: 3635 % najniższy wynik: 22,5 %

WYKONANIE TESTU W STANDARDACH WYMAGAŃ Pisanie: najwyższy wynik: 80 % średni wynik: 10,9 % najniższy wynik: 0 %(7 uczniów nie podjęło próby wykonania zadania)

Wnioski W oparciu o analizę przeprowadzonego testu diagnostycznego, uczniowie klasy I T uzyskali całościowo średni wynik: 38,54 % prawidłowych odpowiedzi, z czego najwyższy wynik stanowi 81 %, a najniższy 24 % możliwych punktów. Należy zauważyć różnice w umiejętnościach językowych w zakresie języka angielskiego. Najmniej trudności sprawiło uczniom wykonanie zadania sprawdzającego umiejętność czytania ze zrozumieniem (średni wynik: 69,06 %). Trudniejsze okazały się zadania gramatyczne (średni wynik: 41,80 %) oraz leksykalne (średni wynik: 36,35 %). Najwięcej trudności sprawiło uczniom wykonanie zadania sprawdzającego umiejętność pisania (średni wynik: 10,9 %), aż 7 osób nie podjęło próby wykonania zadania.

Wnioski W dalszej pracy z uczniami klasy I T należy: powtórzyć wszystkie dotychczas omawiane zagadnienia gramatyczne, stopniowo rozszerzając zakres ich użycia; stopniowo poszerzać zasób słownictwa, co pozwoli uczniom wykształcić umiejętności poprawnego tworzenia wypowiedzi ustnych i pisemnych; systematycznie ćwiczyć umiejętności rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, przygotowując tym samym młodzież do pisemnego egzaminu maturalnego z języka angielskiego