“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Projekt współnansowany ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Fazy rozwoju grupy w psychoterapii
Warsztaty psychologiczne
EFS- Nowa droga do sukcesu
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
NEGOCJACJE jako proces komunikowania się
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
ART Aggression Replacement Training TZA Trening Zastępowania Agresji
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
W JAKI SPOSÓB ZMIENIĆ NIEPRAWIDŁOWY ODBIÓR KOMUNIKATÓW WERBALNYCH I NIEWERBALNYCH W RELACJACH UCZEŃ – NAUCZYCIEL – RODZIC.
Anna Paszkowska-Rogacz
Fundacja NADZIEJA. Fundacja NADZIEJA działa od 2003 roku. Pomaga osobom bezrobotnym w zakładaniu własnej działalności gospodarczej. Fundacja prowadzi.
Emocje i uczucia Stres opracowała dr Agata Gąsiorowska
ROPS Poznań wiedza zmienia przyszłość 23 kwietnia 2009
Jolanta Ruszel – Esebua Biuro Karier
W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
IDENTYFIKACJA POTRZEB
tel.: Marynino 28, Serock.
Rzecz o efektywności w biznesie
Wystąpienia publiczne.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Razem możemy więcej Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Profesjonalne Szkolenia Dla Biznesu
Profesjonalne Szkolenia Dla Biznesu
CYKLU ZAJĘĆ DLA MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Projekt systemowy Na dobrej drodze – aktywizacja osób bezrobotnych miasta Rejowiec Fabryczny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Profesjonalne Szkolenia Dla Biznesu
Co zawierają poszczególne tematy projektu?
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Jak porozumiewać się miedzy sobą by być rozumianym?
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Umiejętność komunikowania się i pracy zespołowej
OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO im. B. Nowodworskiego w Krakowie G.P.S. OŚRODEK SZKOLENIOWY ul. Grzegórzecka 10/105 KRAKÓW Kamila Kępińska.
MATERIAŁY Z KURSU KWALIFIKACYJNEGO Wszystkie materiały tworzone i przekazywane przez Wykładowców NPDN PROTOTO są chronione prawem autorskim.
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stowarzyszenie Doradców Europejskich RODZINA W RÓWNOWADZE - rozmawiajmy empatycznie!
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
BARIERY W KOMUNIKACJI I SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
Istotne zjawiska w psychoterapii grupowej w modelu poznawczo-behawioralnym - dr Mirosława Jawor.
Rok Niniejsza prezentacja dotyczy realizacji części projektu „Otwórz się na siebie” wdrażanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w.
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
Szkolenie w dziedzinie uzależnienia od narkotyków
Alternatywny slajd początkowy – animacja logotypu załączona jako film, w trybie prezentacji animację należy uruchomić poprzez kliknięcie w grafikę.
THE LEADER IN ME KUBA TERKA. THE LEADER IN ME UMIEJĘTOŚĆ UWAŻNEGO SŁUCHANIA Wielu ludzi zapomina, że rozmowa z drugim człowiekiem to nie tylko mówienie,
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
AQOR- Wzmocnienie jakości orientacji zawodowej 1 Podnoszenie kompetencji doradców zawodowych - efekty prac uczestników Seminarium otwierającego projekt.
AKDADEMIA MŁODEGO DJ’A
SUSTMAN Przedsiębiorczość, zrównoważony rozwój i produkcja dla studentów PWSZ w Koninie Prezentacja podręcznika 8 grudnia 2015 r., PWSZ w Koninie Projekt.
The Leader in Me.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Program szkoleniowy dla kandydatów do przysposobienia dziecka zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Decyzja Nr 5/2012RA z dnia 23.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Centrum Doradztwa i Szkoleń Zawodowych Aleksander Igielski
Planowanie procesu szkoleniowego
WNIOSEK - definicja 1) TO, CO Z CZEGOŚ WYNIKA, WYNIK ROZUMOWANIA, KONKLUZJA; 2) TWIERDZENIE WYPROWADZONE Z INNYCH ZDAŃ UZNANYCH ZA PRAWDZIWE Słownik języka.
Dr Ewa Dziewońska.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Instrukcja obsługi urzędnika, czyli tajniki skutecznej komunikacji
Zapis prezentacji:

“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” OPRACOWAŁA: ANNA  SYREK-KOSOWSKA

© A.SYREK-KOSOWSKA

© A.SYREK-KOSOWSKA

CELE SZKOLENIA NABYCIE PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA ROZMÓW HANDLOWYCH USPRAWNIENIE KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ POZNANIE SPOSOBÓW POKONYWANIA STRESU W PRACY Z KLIENTEM TRUDNYM © A.SYREK-KOSOWSKA

III MODUŁY SZKOLENIOWE KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA II MODUŁ ROZMOWA HANDLOWA III MODUŁ STRES W PRACY Z KLIENTEM © A.SYREK-KOSOWSKA

MODUŁ I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA SYSTEMY REPREZENTACJI ŚWIATA © A.SYREK-KOSOWSKA

MODUŁ II ROZMOWA HANDLOWA ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ BADANIE POTRZEB KLIENTA OBIEKCJE-ARGUMENTY TRUDNY KLIENT © A.SYREK-KOSOWSKA

STRES W PRACY Z KLIENTEM MODUŁ III STRES W PRACY Z KLIENTEM STYLE RADZENIA SOBIE ZE STRESEM © A.SYREK-KOSOWSKA

ZAGADNIENIA

MODUŁ I Psychologiczne prawidłowości spostrzegania ludzi Efekt I-ego wrażenia Wzbudzanie zaufania Kanały reprezentacji świata Zasady rozpoznawania preferowanego kanału Własny preferowany kanał reprezentacji Wzbudzanie sympatii klienta-dopasowywanie kanałów © A.SYREK-KOSOWSKA

Parafrazowanie-zwroty, zasady Pamięć, koncentracja uwagi Rodzaje pytań 6 poziomów słuchania Aktywne słuchanie Parafrazowanie-zwroty, zasady Pamięć, koncentracja uwagi Rodzaje pytań Model twierdzenie/pytanie Błędy w stawianiu pytań Otwieranie, zamykanie rozmowy „Mowa ciała” © A.SYREK-KOSOWSKA

MODUŁ II Struktura rozmowy handlowej Etapy rozmowy handlowej Badanie potrzeb klienta Język korzyści Pokonywanie obiekcji klienta Rodzaje argumentów Sygnały zakupu Finalizacja sprzedaży Klient trudny-typologia Profile psychologiczne klientów trudnych np.: agresor, lepiej wiedzący, nieprzyjazny itp. Asertywne radzenie sobie z klientem trudnym © A.SYREK-KOSOWSKA

MODUŁ III Psychologia emocji Powody, skutki, sposoby pokonywania lęku przed odrzuceniem Napięcie-nuda–emocje sprzedawcy Źródła stresu Style radzenia sobie ze stresem Pozytywne odreagowywanie negatywnych emocji © A.SYREK-KOSOWSKA

TECHNIKI SZKOLENIOWE PRACA INDYWIDUALNA I GRUPOWA (CASE STUDY) DYSKUSJA SCENKI – WARSZTATY PRAKTYCZNE SYMULACJE TESTY MATERIAŁY AUDIOWIZUALNE KAMERA VIDEO © A.SYREK-KOSOWSKA

PODSUMOWANIE SZKOLENIA POWTÓRZENIE NAJWAŻNIEJSZYCH TREŚCI PYTANIA - DYSKUSJA ZEBRANIE INFORMACJI ZWROTNYCH O PRZEPROWADZONYM SZKOLENIU © A.SYREK-KOSOWSKA

KONIEC © PROGRAM SZKOLENIA JEST PROGRAMEM AUTORSKIM ANNY SYREK-KOSOWSKIEJ JAKIEKOLWIEK JEGO WYKORZYSTANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY AUTORA JEST ZABRONIONE KONTAKT: ASYREK@HOTMAIL.COM