„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

Generator przyszłości
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7. 2
I Ty możesz zostać Olimpijczykiem…. Lubisz nowe wyzwania i dreszczyk emocji? Stań do rywalizacji z Najlepszymi! Weź udział w olimpiadzie z dziedziny nauki,
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Wisła sierpień 2004 Wisła Wisła sierpień 2004 Historia działalności kół naukowych 2001 – pierwsza grupa realizowała projekt symulacji ruchu miejskiego.
Prezentacja wyników ewaluacji programu aktywizacji zawodowej kobiet w dzielnicy Wesoła. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.
Zacznijmy od początku…
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
WARSZTATY KOŃSKIE „Z KONIEM NA TY”
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
CHEMIA OD PRZEDSZKOLA.
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy (w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich Howarda Gardnera) Ponadregionalny Projekt Edukacyjny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
PRELUDIUM DO WSPÓŁPRACY NAUKI I BIZNESU. TRANSFER WIEDZY KLUCZEM DO SUKCESU TWOJEJ FIRMY TWOJEJ FIRMY 2.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
Wykorzystaj czas.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Zdolni Chętni do pracy UCZNIOWIE PRZYNALEŻĄCY DO SZKOLNYCH ZESPOŁÓW KOMPETENCYJNYCH Joanna Kossowska Uniwersytet Gdański.
SZK – Szkolne Zespoły Kompetencyjne
1.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Zajęcia- "Wiem, Rozumiem, Potrafię" w ramach realizacji projektu "W stronę sukcesu" finansowanego przez POKL.
Cześć! Nazywam się Karol Gwizduła i jestem uczniem klasy pierwszej w ZESPOLE SZKÓŁ, CKU W GRONOWIE. Opowiem Wam,
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
O MÓWIENIE WYNIKÓW ANKIETY EWALUACYJNEJ PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZESTNIKÓW PROJEKTU „E CHA E UROPY ” ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROJEKTOWYMI.
“Szkoła w procentach”.
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie „ ZACHODNIOPOMORSKIE TALENTY – REGIONALNY SYSTEM STYPENDIALNY” projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Projekt szkolny 2012/2013. Praca nad projektem O W roku szkolnym 2012/2013 pracowaliśmy bardzo zawzięcie nad naszym szkolnym projektem. W projekt włożyliśmy.
Joanna Białokoz (l. 6.5) Uniwersytet Dziecięcy UMCS; Przedszkole nr 65 ul. M. Langiewicza 3A, Lublin Data przeprowadzania doświadczenia: Pali.
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
„Koło Młodych Odkrywców”
W zeszły piątek ( r.) klasa II „B” o profilu biologiczno-chemicznym uczestniczyła w Dniach Otwartych Instytutu Biologii w Białymstoku. Nowoczesny.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Imię i nazwisko nauczyciela
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Imię i nazwisko nauczyciela
Kreatywny uczeń – innowacyjna szkoła - zapraszamy!
Obchodzimy 5 rocznicę istnienia UDJK
Zapis prezentacji:

„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy” Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. „Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC 2011r

Ewaluacja przebiegu zajęć Uniwersytetu Dziecięcego. Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Ewaluacja przebiegu zajęć Uniwersytetu Dziecięcego. W projekcie „Kraina Małych Odkrywców -Uniwersytet Dziecięcy”, który miał na celu podniesienie poziomu zainteresowania przedmiotami ścisłymi na obszarach wiejskich i miejsko-wiejskich dla 40 osób szkół podstawowych z terenu gminy Dąbrowa Białostocka brało udział 23 dziewczynki i 17 chłopców.

Procentowy udział dziewcząt i chłopców w projekcie. Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Procentowy udział dziewcząt i chłopców w projekcie.

Czy zajęcia spełniły twoje oczekiwania? w skali od 1 do 6. Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czy zajęcia spełniły twoje oczekiwania? w skali od 1 do 6. Dziewczęta Chłopcy

Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czy podobały ci się zajęcia w których uczestniczyłeś/ uczestniczyłaś w skali od 1 do 6. Dziewczęta Chłopcy

Co najbardziej Ci się podobało w zajęciach? Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Co najbardziej Ci się podobało w zajęciach? Zajęci, które najczęściej były wymieniane przez uczestników projektu to: doświadczenia chemiczne, zabawa robotami oraz mikroskopy. Niektórzy byli zadowoleni, że w czasie przerwy otrzymali kanapki, soczek i jogurt.

Ogólna ocena zajęć w skali od 1 do 6. Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Ogólna ocena zajęć w skali od 1 do 6. Dziewczęta Chłopcy

Ocena organizacji zajęć. Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Ocena organizacji zajęć. Miejsce zajęć Wyżywienie

Ocena organizacji zajęć. Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Ocena organizacji zajęć. Tematy zajęć Prowadzący

Co sądzisz na temat czasu trwania zajęć? Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Co sądzisz na temat czasu trwania zajęć? Większość uczestników stwierdziło, że czas trwania zajęć był odpowiednio długi a program zawierał odpowiednią ilość wiadomości. Uwagi naszych studentów - „ Jest zbyt dużo informacji a za mało zabawy”. - „Zajęcia mogłyby trwać dłużej. Program zajęć był fajny”.

Co chcielibyście zmienić w zajęciach? Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Co chcielibyście zmienić w zajęciach? Zdecydowana większość chciała więcej uczestniczyć w doświadczeniach, więcej zabawy i eksperymentów. Cytaty: o ) „Żeby było jak w „Brainiacu” i żeby było więcej większych wybuchów”. „Mniej mówienia o rzeczach, których nie zrozumiemy”. „Chciałabym by na każdych zajęciach był pan Tomek”.

Czy podczas zajęć zdobyłeś/zdobyłaś nowe dla Ciebie wiadomości? Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czy podczas zajęć zdobyłeś/zdobyłaś nowe dla Ciebie wiadomości?

Czego nowego dowiedziałeś / dowiedziałaś się na zajęciach? Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czego nowego dowiedziałeś / dowiedziałaś się na zajęciach? Dzieci przede wszystkim zainteresowane były nieznanymi i ciekawymi doświadczeniami chemicznymi, wspominały że mogą je wykonać w domu, a w przyszłości zdobyte wiadomości przydadzą się w szkole. Duże zainteresowanie również wzbudziły zajęcia z robotami, na których dzieci dowiedziały się o ich budowie . Na kolejnym miejscu dzieci wymieniły niezwykły świat widziany „okiem” mikroskopu czyli zajęcia z mikroskopii.

Czego nowego się dowiedziałeś / dowiedziałaś na zajęciach? Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czego nowego się dowiedziałeś / dowiedziałaś na zajęciach? Cytaty :o) -”Że roboty są fajne, że chemia jest fajna i prowadzące też były fajne.” -”… zajęcia były ciekawie prowadzone, dlatego dużo zapamiętałam z tych zajęć..” -” Tego że w domu nie trzeba się nudzić można tyle zrobi” -”Dowiedziałam się że z chemii można zrobić piękne rzeczy np. sztuczną krew.”

Czy odkryłeś /odkryłaś w sobie nowe pasje zainteresowania? Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czy odkryłeś /odkryłaś w sobie nowe pasje zainteresowania? Dziewczęta Chłopcy

Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czy w trakcie zajęć mieliście kontakt z najnowocześniejszymi pomocami naukowymi, wykładowcami uczelni wyższych?

Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Czy w przyszłości chciałbyś/chciałabyś podjąć naukę w szkole, w której będą przedmioty prezentowane na Uniwersytecie Dziecięcym? Dziewczęta Chłopcy

Koniec Dziękujemy za uwagę Kraina Małych Odkrywców Uniwersytet Dziecięcy w Dąbrowie Bł. Koniec Dziękujemy za uwagę