Oferta czystość na wyciągnięcie ręki
Kim jesteśmy? Fundacja Crystal Life działa na rzecz higieny i profilaktyki prozdrowotnej. Współpracujemy m. in. ze szkołami, przedszkolami, a także jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami pozarządowymi. Nasze hasło to Czystość na wyciągnięcie ręki. czystość na wyciągnięcie ręki
Rynek reklamowy ciągle stawia przed nami nowe wyzwania. Coraz trudniej trafić z tradycyjnym przekazem do konsumentów, a agencje reklamowe i domy mediowe prześcigają się w szukaniu niestandardowych rozwiązań w komunikacji marketingowej. Jak się wyróżnić na rynku reklamowym? REKLAMA ? ? ? czystość na wyciągnięcie ręki
Zdrowy tryb życia? To się opłaca! Marketing społeczny stwarza szerokie możliwości komunikacyjne. Troska o codzienną higienę i dbanie o czystość rąk pozwalają pozycjonować produkty określonej marki jako zdrowe i sprzyjające prawidłowemu funkcjonowaniu organizmu. czystość na wyciągnięcie ręki Dlatego proponujemy Państwu… …nową, niestandardową formę reklamy!
Reklama na dozownikach do dezynfekcji rąk czystość na wyciągnięcie ręki
Reklama na dozownikach do dezynfekcji rąk czystość na wyciągnięcie ręki To doskonałe rozwiązanie zarówno dla artykułów spożywczych czy środków higienicznych, jak i dla każdego innego produktu adresowanego do dzieci i młodzieży!
Informacje o dozowniku Dozownik żelu to urządzenie bezdotykowe, które pozwala zdezynfekować i odświeżyć dłonie. Przy każdym użyciu dozownika następuje kilkusekundowy kontakt wzrokowy z przekazem reklamowym. Urządzenie może być modyfikowane pod kątem wymagań klienta. Dozownik może być wykonany w barwach firmowych klienta i dowolnie obrandowany. czystość na wyciągnięcie ręki
Dostępne formaty reklamowe plakat 23x30 cm plakat 29x40 cm back-panel o dowolnych wymiarach, np. 50x70 cm panel LCD zarządzany za pomocą łącza WiFi obrandowanie urządzenia czystość na wyciągnięcie ręki
Zalety reklamy na dozowniku oddziaływanie obrazem (plakat, wyświetlacz LCD) masowy zasięg (trafiamy do szerokiego grona odbiorców) precyzyjnie określona grupa docelowa (dzieci w szkołach i przedszkolach) duża częstotliwość kontaktu (częste mycie rąk to częsty kontakt z reklamą) kontekstowość (odbiór przekazu reklamowego w kontekście dbania o higienę) innowacyjność (niestandardowa forma pozwala wyróżnić się na rynku) niskie koszty (pieniądze przekazane fundacji są zwolnione od podatku!) czystość na wyciągnięcie ręki
Zapraszamy do współpracy! Krzysztof Kurowicki Prezes Zarządu tel.: czystość na wyciągnięcie ręki