Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Analiza konkurencyjności polskiego sektora kosmicznego
Oddziaływanie mediów na osobowość człowieka
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Michał Kociankowski synergion
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Paweł Piecuch Ekspert w zakresie implementacji rozwiązań technologicznych w ochronie zdrowia. Warszawa Więcej informacji.
Schemat przygotowywania wniosku o dofinansowanie zgodnie z założeniami metodyki Zarządzania Cyklem Projektu Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu pozwala.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Badania product placement w programach telewizyjnych Badania product placement w programach telewizyjnych Katarzyna Bednarzak BR TVP Adam Czarnecki ARC.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
DZIENNIKARSTWO MODOWE
[ ] Sezon na fali cydru sprzedaż cydru w Polsce 70 milionów litrów
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Supermarkety i dyskonty
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.
Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, lipiec- sierpień 2015
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „PRACOWNIK 45+. PRZEŁAMYWANIE BARIER NA RYNKU PRACY”
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Avril Lavigne Innowacyjne wykorzystanie treści video
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Podaruj Dzieciom Słońce
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
Okno na Hooptymistyczny świat
Gotuj o wszystko Best use of content.
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
9 TRENDÓW W PR.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Zapis prezentacji:

Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO PODKATEGORIA: innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych

Komunikacja produktów do pielęgnacji włosów w Polsce Rocznie: prawie 20 aktywnych graczy 60 000 GRPs

1B Komentarz lektora Kategoria szamponów w Polsce jest niezwykle nasycona komunikacyjnie. W ciągu roku jest prawie dwudziestu aktywnych graczy - z łączną ilością GRPs na poziomie 60 000. Taka ilość komunikatów stanowi poważne wyzwanie w efektywnym dotarciu z przekazem marki do świadomości konsumenta.

Wyzwanie Ustanowienie benefitu nowego wariantu Pantene Pro V „100 procent mocniejsze włosy, zero obciążenia” Poprzez wzrost świadomości reklamy

2B Głównym wyzwaniem dla Pantene Pro V było ustanowienie w głowach konsumentek benefitu nowego wariantu: „Mocne i lekkie włosy”, co pozwoliłoby zaadresować jedną z głównych barier zakupowych produktów do pielęgnacji włosów. Cel ten mogliśmy osiągnąć maksymalnie eksploatując reklamę telewizyjną, która perfekcyjnie wizualizowała koncept lekkiej fryzury demonstrowanej przez gwiazdę Alicję Bachledę-Curuś.

Do kogo chcieliśmy dotrzeć Młode kobiety w wieku 20-30 lat Śledzące najnowsze trendy, będące mocno zaangażowane w świat mody i urody Są to konsumentki które cenią produkty rekomendowane przez wszelkie opiniotwórcze źródła: najwyższej klasy ekspertów, gwiazdy ze świata urody

3B Grupę docelową stanowią młode, zadbane kobiety dla których wygląd zewnętrzny odgrywa istotną rolę. Są bardzo świadomymi konsumentkami, sięgającymi jedynie po sprawdzone produkty Panie te niezwykle cenią rekomendacje osobistości ze świata mody i urody: ekspertów, gwiazd, czy opiniotwórczego medium

Strategia CZAS NA PRAWDZIWIE WCIĄGAJĄCĄ I ATRAKCYJNĄ DLA WIDZA FORMĘ OBECNOŚCI MARKI W PROGRAMIE KONIEC Z NUDNYM I STANARDOWYM PODEJŚCIEM DO OBECNOŚCI MAREK W PROGRAMACH

4B Naszą strategią było maksymalne wykorzystanie siły telewizji, jako narzędzia, które pozwoli nie tylko osiągnąć szeroki zasięg wśród grupy celowej, ale również podkreślić profesjonalny charakter marki Postanowiliśmy wykorzystać potencjał zapowiadanego hitu - polskiej edycji programu Next Top Model, który swym charakterem idealnie wpisywał się w styl bycia konsumentek (najwyższej klasy eksperci ze świata mody i urody pomagają młodym dziewczynom stać się zawodowymi modelkami) Naszym celem było zbudowanie pożądanego charakteru marki poprzez komunikację produktu w kontekście światowej sławy programu

Obecność Pantene Pro V w Programie Next Top Model 25 MINUT OBECNOŚCI PRODUKTU W PROGRAMIE TELEWIZYJNYM

5B Poza podstawową obecnością, jak blachy sponsorskie, czy wizualizacja produktu, komunikacja Pantene w naturalny sposób wpisała się w koncept programu. Stylista marki - Agnieszka Płusa odpowiadała za pielęgnację włosów uczestniczek. Szczególnym sukcesem okazał się odcinek 11, gdzie przyszłe modelki grały rolę Alicji Bachledy-Curuś w reklamie Pantene Aqua Light prezentując cechy produktu. Udało się osiągnąć rekordową długość ciekawie ogranej obecności marki w programie- aż 25 minut! Oryginalny spot został wyemitowany również w przerwie, a Agnieszka Płusa przygotowywała dziewczynom stylizację, gdy te uczyły się tekstu reklamy powtarzały benefit.

Osiągnięte Rezultaty ŚWIADOMOŚĆ REKLAMY = 73% Odcinek Next Top Model z udziałem Panetene zdobył najwięcej (300) klików „lubię to” ze wszystkich odcinków na platformie VoD. NAJWYŻSZY POZIOM W HISTORII: pierwszej spontanicznie wymienionej marki wartościowych udziałów linii Pantene Pro V na rynku intencja zakupowa konsumentek przerosła Ix 236 w porównaniu do zakładanej

6B Ścisłe powiązanie komunikacji Pantene Pro V z kontekstem programu Next Top Model, idealnie odzwierciedlającego zainteresowania naszej grupy docelowej, pozwoliło osiągnąć rekordowe rezultaty. Świadomość reklamy sięgnęła 73%, co jest rewelacyjnym rezultatem w tak nasyconej komunikacyjnie kategorii, jaką są produkty do pielęgnacji włosów Właśnie ten odcinek zdobył najwięcej (300) kliknięć „lubię to” ze wszystkich na platformie VoD. Co jest imponujące w świetle bardzo nkontrowersyjnego postrzegania obecności marek w programach telewizyjnych. Wymienione wyniki przełożyły się również bezpośrednio na udziały wartościowe odżywek Pantene Pro V, które osiagnęły rekordowy poziom