Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bebilon Mama Wraca Do Pracy

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bebilon Mama Wraca Do Pracy"— Zapis prezentacji:

1 Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ

2 Wyzwanie – jak skutecznie złapać Mamy?
Rynek bardzo konkurencyjny! Mamy są lojalne raz wybranej marce mleka Prowadzą stacjonarny tryb życia, konsumują głównie telewizję, prasę i internet w domu JAK PRZEKONAĆ MAMY WŁAŚNIE DO BEBILONU? JAK BUDOWAĆ JEGO PRZEWAGĘ NA RYNKU MLEK O PODOBNEJ KOMUNIKACJI?

3 1B Komentarz lektora Rynek mlek modyfikowanych staje się coraz bardziej konkurencyjny, pojawiają się nowi gracze. Matki charakteryzuje wysoka lojalność. Zwykle jak wybiorą markę mleka to pozostają mu wierne, dlatego ważne jest dotarcie tuż przed podjęciem decyzji, czyli kiedy przestają karmić piersią. Mamy pozostające na urlopie macieżyńskim prowadzą raczej stacjonarny i nieaktywny tryb życia. Oglądaj telewizję, czytają prasę parentingową oraz surfują po parentingowych stronach internetowych. Trudno jest je przekonać, że mleka się od siebie różnią, gdyż ich komunikacja jest podobna.

4 Jakie są nasze Mamy? „Bebilonowa” Mama to mama wykształcona, o wyższych dochodach Nie chce być „Matką Polką”, chce wrócić do pracy! Ale ma sporo obaw z tym związanych… „Czy sobie poradzę?? Czy nie wpłynie to negatywnie na moje dziecko, jego zdrowie i rozwój??”

5 2B Komentarz lektora Bebilon jest mlekiem z górnej półki cenowej, a zatem nasza Mama to Mama zwykle o wyższych dochodach, lepiej wykształcona. Nie jest to typowa „matka Polka” a kobieta, dla której oprócz dobra dziecka ważny jest rozwój osobisty i zawodowy. Dlatego chce wrócić do pracy, ale jednocześnie ma wiele obaw z tym związanych…

6 Jak wyszliśmy im naprzeciw?
Powrót do pracy = przejście na mleko modyfikowane Nasza odpowiedź – AKCJA MAMA WRACA DO PRACY Z BEBILONEM

7 3B Komentarz lektora Okazało się, iż powrót do pracy to jeden z najczęstszych powodów odstawienia dziecka od piersi, a w następstwie jest to moment wyboru marki mleka modyfikowanego. Dlatego postanowiliśmy wesprzeć Matki w tym przełomowym okresie organizując akcje Mama wraca do pracy sponsorowaną przez Bebilon. Chcieliśmy pokazać im, że rozumiemy ich obawy, nie są one z nimi osamotnione i postanowiliśmy wesprzeć je nie tylko produktem ale tez poradami.

8 Angażująca platforma komunikacyjna
1 etap - wprowadzenie WIOSNA 2010 2 etap – pogłębienie tematu, budowanie emocji JESIEŃ 2010 ANKIETA+ ZBIERANIE HISTORII WYNIKI SESJA METAMORFOZA CELEBRYTKA-WIARYGODNOŚĆ EKSPERCI KONKURS

9 4B Komentarz lektora Stworzyliśmy angażującą, multimedialną platformę komunikacyjną. Akcję podzieliliśmy na 2 części. W pierwszej przeprowadziliśmy ankietę, w której poprosiliśmy Mamy, aby podzieliły się z nami swoimi odczuciami związanymi z powrotem do pracy. Następnie podzieliliśmy się wynikami oraz radziliśmy im jak się do tego przygotować. Zwieńczeniem była sesja „Metamorfoza” - pomogliśmy jednej z Mam znowu poczuć się piękną. W drugiej części wprowadziliśmy Ambasadorkę - Sonię Bohosiewicz, aktorkę, która niedawno wróciła do pracy po urodzeniu dziecka. Dzięki temu jeszcze bardziej zbliżyliśmy się do Matek i uwiarygodniliśmy przekaz. Dodatkowym elementem angażującym był konkurs, w którym prosiliśmy Mamy o opisanie swoich pierwszych dni pracy.

10 Rozwiązania mediowe 1 etap –mechanizmy mediowe budujące zaangażowanie
2 etap – rozwiązania mediowe budujące wiarygodność, zaskoczenie

11 5B Komentarz lektora Aby wyróżnić się spośród komunikatów mlek zastosowaliśmy angażujące, zintegrowane i zaskakujące rozwiązania. W prasie i w internecie zachęcaliśmy do wzięcia udziału w ankiecie i w konkursie „Opisz swój powrót do pracy”. Wyniki ogrywaliśmy nie tylko w tych mediach, ale też w programach porannych. Sesja zdjęciowa zwyciężczyni konkursu Metamorfoza została pokazana w prasie, co było dodatkową atrakcją. W teleturnieju Familiada Mamy mogły kibicować drużynie Mam wracających do pracy, której kapitanem była Sonia. Nasza ambasadorka pojawiała się również w prasie i programach rozrywkowych gdzie mówiła o swoim powrocie do pracy, emocjach z nim związanych, a także zapraszała do odwiedzenia strony www i wzięcia udziału w konkursie. Bebilon wspierał również serialową Majkę w jej powrocie do pracy.

12 Rezultaty PRECYZYJNE DOTARCIE DO MAM KONTENT & ODPOWIEDŹ!
PRZEŁAMANIE CLUTTER’U WZROST ŚWIADOMOŚCI I ATRYBUTÓW BEBILONU

13 6B Komentarz lektora Precyzyjnie dotarliśmy do specyficznej grupy celowej jaką są Mamy. Komunikacja zawierała adekwatny kontent i była odpowiedzią na konkretny, nurtujący Mamy problem. Rezultatem było wysokie zainteresowanie ankietą i konkursem. Dzięki multimedialnej, angażującej platformie wybiliśmy się poza clutter reklamowy. Dzięki akcji wzrosła świadomość marki Bebilon oraz zostały wzmocnione jej główne atrybuty.


Pobierz ppt "Bebilon Mama Wraca Do Pracy"

Podobne prezentacje


Reklamy Google