Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu"— Zapis prezentacji:

1 „Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu

2 Od kilku lat trwa w Polsce baby boom 1a
W roku 2009 urodziło się 425 tys dzieci. To więcej niż rok wcześniej ! Baby boom w Polsce nadal trwa, przybywa mam, zatem postanowiliśmy wykorzystać baby boom do wsparcia marki Johnson’s Baby - producenta kosmetyków do pielęgnacji maluszków

3 Od kilku lat trwa w Polsce baby boom 1b
W roku 2009 urodziło się 425 tys dzieci. To więcej niż rok wcześniej ! Przybywa mam, zatem postanowiliśmy wykorzystać baby boom do wsparcia marki Johnson’s Baby - producenta kosmetyków do pielęgnacji maluszków

4 Johnson’s Baby to nie tylko producent kosmetyków… 2a
Opieka Kąpiel Miłość Masaż Dotyk Szkoła rodzenia Edukacja Rytuał usypiania Porady Uspokojenie Pierwsze chwile z dzieckiem Troska Pielęgnacja Niezbędnik mamy- torba Spacer Starter Wzór bycia dobrą mamą Młoda matka … TO TAKŻE CAŁY SWIAT MAMY I DZIECKA. Jednak jak ten świat pokazać w krótkim spocie reklamowym? Jak pokazać cały potencjał marki i różne sfery życia związane z byciem matką?

5 Johnson’s Baby to nie tylko producent kosmetyków… 2b
Johnson’s Baby to nie tylko producent kosmetyków, to także cały świat mamy i dziecka. Pierwsze chwile z dzieckiem, kąpiel, masaż, pielęgnacja, troska. Jednak jak ten świat pokazać w krótkim spocie reklamowym, reklamie prasowej czy też innej formie reklamy? Jak pokazać cały potencjał marki i różne sfery życia związane z byciem matką?

6 Jak i gdzie skutecznie komunikować benefity marki? 3a
Szukaliśmy kategorii mediowej, która da nam zasięg, pokaże emocje, zaangażowanie, impakt, codzienne życie kobiety/mamy. W ciepły, przyjazny i praktyczny sposób doradzi jak pielęgnować i opiekować się noworodkiem. Wybór był prosty - serial telewizyjny, bo czyż serial nie jest „kobietą”?

7 Jak i gdzie skutecznie komunikować benefity marki? 3b
Potrzebna nam do tego kategoria mediowa, która da nam zasięg, impakt, pokaże emocje, zaangażuje matkę, pokaże jej codzienne życie. Wybór padł na kanał komunikacji, który pozwoli nam być bliżej kobiety – matki i jej dziecka. Zainspiruje matkę, pomoże „zaopiekować się” dzieckiem, jednocześnie pozwoli na pozostanie marki w świadomości odbiorcy komunikatu. Wybór był prosty - serial telewizyjny. Czyż serial nie jest „kobietą”?

8 Jak wykorzystaliśmy seriale do promocji marki Johnson’s Baby? 4a
Przez cały 2009 rok byliśmy w stałym kontakcie z producentami najpopularniejszych seriali/TV śniadaniowej i wspólnie czekaliśmy na ciąże bohaterek. W ten sposób udało nam się „przejąć” wszystkie serialowe matki: Przeszliśmy z rodzicami cały cykl – od ciąży po pierwsze miesiące życia dziecka ! Od tej pory: „Every baby is Johnson’s Baby !”

9 Jak wykorzystaliśmy seriale do promocji marki Johnson’s Baby? 4b
Przez cały 2009 rok byliśmy w stałym kontakcie z producentami najpopularniejszych seriali/TV śniadaniowej i wspólnie czekaliśmy na ciąże bohaterek. W ten sposób udało nam się „przejąć” wszystkie serialowe matki: Na Wspólnej - Marta Konarska, Izabela Brzozowska, Kinga Brzozowska 39 i pół – Anna Jankowska, Marta Jankowska Barwy Szczęścia – Marta Walawska Dzień dobry TVN Misja mama – rodzina Kalbarczyków i inne Przeszliśmy z rodzicami cały cykl – od ciąży po pierwsze miesiące życia dziecka ! Od tej pory: „Every baby is Johnson’s Baby !”

10 Byliśmy z Ania i Martą w serialu 39,5 w szkole rodzenia, w szpitalu z Izą, Kingą i Martą z serialu Na Wspólnej a Strona prezentacyjna: czcionka Arial, rozmiar min. 18, max. 550 znaków ze spacjami na stronę

11 Byliśmy z Amia i Martą w serialu 39,5 w szkole rodzenia, w szpitalu z Izą, Kingą i Martą z serialu Na Wspólnej 5b Komentarz lektora: czcionka Arial, rozmiar min. 18, max. 700 znaków ze spacjami na stronę

12 Byliśmy przy pierwszej kąpieli, masażu, usypianiu, na spacerze 6a

13 Przy pierwszej kąpieli, masażu, usypianiu i przewijania… Kingi, Marty, Izy, Marty W. 6b
Podsumowując nasza kampania dotarła do 61% mam z małymi dziećmi. Produkty JJ’s Baby pojawiły się 8 razy w serialu „Na Wspólnej”, 2 razy w „39,5”, 3 w serialu „Barwy Szczęścia”, oraz 3 razy w cyklu programów Dzień Dobry TVN „Misja Mama”. Udało nam się zachęcić mamy do masażu dziecka wykorzystując produky JJ’s Baby - Bed Time, które dzięki zawartości naturalnych składników z lawendy i rumianku ułatwiają usypianie. Poinformowaliśmy i zainteresowaliśmy mamy wygodną, niebieską torbą J&J zawierającą niezbędne kosmetyki do pielęgnacji maluszka, chusteczki i przewijak.


Pobierz ppt "„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google