Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Podaruj Dzieciom Słońce

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Podaruj Dzieciom Słońce"— Zapis prezentacji:

1 Podaruj Dzieciom Słońce
Innowacyjna Komunikacja w Marketingu Społecznym - CSR

2 Widoczny Trend Popularności Komunikacji Typu CSR W Polsce. 1a
Żyjemy, pracujemy, uczymy się… A w naszym sąsiedztwie, tuż za naszymi drzwiami żyje tak wiele dzieci potrzebujących wsparcia… Co roku przybywa firm uczestniczących w różnych programach pomocy. JAKI WYBRAĆ ABY POMÓC POTRZEBUJĄCYM, KTÓRZY ŻYJĄ TUŻ OBOK NAS?

3 KOMENTARZ LEKTORA 1b Żyjemy, pracujemy, uczymy się a wokół nas, w naszym sąsiedztwie, tuż za naszymi drzwiami żyje wiele osób potrzebujących pomocy. Sytuacja jest szczególnie trudna gdy nieszczęścia w postaci chorób czy samotności dotykają naszych najmłodszych sąsiadów - dzieci. Co roku przybywa firm i fundacji, które tworząc lub uczestnicząc w różnych programach w ramach marketingu CSR starają się nieść im pomoc. Dzięki tego typu akcjom coraz częściej zauważamy i otwieramy się na problemy innych. Tylko który z tych programów pomoże właśnie małej Kasi z naszego sąsiedztwa?

4 Z Jakim Wyzwaniem Komunikacyjnym Przyszło Się Nam Zmierzyć? 2a 3a
Wyzwania Komunikacyjne: POKAZAĆ LOKALIZACYJNY ASPEKT POMOCY W RAMACH AKCJI „NIESIESZ POMOC DZIECIOM Z TWOJEGO SĄSIEDZTWA” Wyróżnić się i stać bardziej zauważalnym niż inne programy. Sprawić, aby konsumenci rzeczywiście poczuli wymierność pomocy, którą niosą i zrozumieli, że mają moc sprawczą a rezultaty ich pomocy są widoczne na co dzień.

5 KOMENTARZ LEKTORA 2b Wobec znacznego nasilenia tego typu akcji – zwłaszcza w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia stanęliśmy przed kilkoma poważnymi wyzwaniami. Niezaprzeczalnie najważniejszym z nich było przekazanie ludziom, że to właśnie nasza akcja daje możliwość niesienia pomocy ich małym sąsiadom - dzieciom, które mieszkają po drugiej stronie ulicy i które na ich oczach codziennie zmagają się z przeciwnościami czekając na pomoc.

6 Do Kogo Chcieliśmy Dotrzeć? 3a
Nasz cel: Zaktywizowanie i zwiększenie zaangażowania wszystkich tych, którzy chcą pomóc, odwołując się do ich poczucia lokalnej wspólnoty.

7 KOMENTARZ LEKTORA 3b W sąsiedztwie każdego z nas żyją dzieci potrzebujące pomocy. Pomagać im może każdy, bez względu na wiek, płeć, wykształcenie czy miejsce zamieszkania. Dlatego właśnie naszą komunikację skierowaliśmy do różnorodnych lokalnych społeczności za każdym razem wskazując ludziom konkretne, żyjące wśród nich chore dziecko potrzebujące pomocy. Chcieliśmy zaktywizować ludzi i mocniej zaangażować ich w pomoc niesioną osobom z domu obok.

8 Jak Zdefiniowaliśmy Insight? 4a
Ludzie chętnie biorą udział w akcjach CSR gdy: Są one wiarygodne Pomoc zaaranżowana jest w prosty i przystępny sposób Widzą rezultaty swojej pomocy Większość akcji spełnia te warunki, dlatego… znaleźliśmy coś co nas wyróżni !!! LOKALIZACJA POMOŻ CHORYM DZIECIOM ZE SWOJEJ OKOLICY!!!

9 KOMENTARZ LEKTORA 4b Ludzie bardzo chętnie angażują się w różnorodne akcje CSR, które są coraz bardziej wiarygodne, proste i przystępne, a ich rezultaty są w pełni widoczne. Jeszcze chętniej biorą udział w akcjach, w przypadku których mogą się głęboko zidentyfikować z osobą, której pomagają. Chore dziecko, które w ich sąsiedztwie, na ich oczach każdego dnia stawia czoło chorobom i przeciwnościom jest niewątpliwie taką osobą. Dla wielu ludzi fakt, że mogą pomóc dzieciom żyjącym właśnie wokół nich ma ogromne znaczenie. Nasza akcja dała im taką możliwość i to wyróżniało nas spośród wielu innych programów pomocy.

10 Jak Zaadresowaliśmy Lokalny Aspekt w Planie Komunikacyjnym? 5a
FAZA OGÓLNOPOLSKA – Powiadomienie o akcji TV, Prasa Ogólnopolska, Internet, Radio Ogólnopolskie, Sieci Handlowe FAZA LOKALNA – Złapanie za serce LOKALNE RADIO LOKALNY OUTDOOR LOKALNY PR LOKALNE EVENTY LOKALNA PRASA

11 KOMENTARZ LEKTORA 5b W tym roku po raz pierwszy rozszerzyliśmy naszą kampanię na wiele niewykorzystywanych do tej pory kanałów mediowych. W większości z nich komunikacja podzielona była na: fazę ogólnopolską i lokalizacyjną. To jednak na fazę lokalizacyjną położony był szczególny nacisk aby w ten sposób w pełni zaangażować konsumentów w pomoc dzieciom z ich okolic. Kreacje prasowe i outdoorowe oraz spoty radiowe z lokalnym przekazem umieściliśmy w różnych mediach lokalnych, jak najbliżej konsumentów, aby bezpośrednio wskazać im odbiorców ich pomocy. Dla wszystkich tych, którzy pragnęli pomóc dzieciom za naszym pośrednictwem zorganizowanych zostało także kilkadziesiąt lokalnych eventów we współpracy z ZHP.

12 Co Udało Się Nam Osiągnąć? 6a
NAJWYŻSZA W HISTORII AKCJI DONACJA DLA CHORYCH DZIECI = PLN!!! „Bajki zazwyczaj kończą się dobrze – by było tak i w życiu potrzebna jest czyjaś pomoc.” Jakub „Weronika może bawić się na placu zabaw jak inne dzieci. Potrzeba było tylko 6 tys. zł na nowe leki.” Mama Weroniki „Kuba chodzi do szkoły i świetnie sobie radzi – wystarczył nowy wózek dostosowany do potrzeb dziecka.” Tata Kuby „Czasem, żeby wyzdrowieć trzeba pokonać długą drogę, dać wiele z siebie i okazać wiele serca innym” Jakub

13 KOMENTARZ LEKTORA 6b Tegoroczna akcja Podaruj Dzieciom Słońce dzięki szerokiemu wsparciu w wielu kanałach mediowych zakończyła się wielkim sukcesem. Wprowadzając fazę lokalizacyjną staliśmy się bliżsi naszym konsumentom. Wielu z nich zaangażowało się w pomoc w ramach akcji dzięki czemu na pomoc chorym dzieciom przekazana została największa w historii akcji donacja.


Pobierz ppt "Podaruj Dzieciom Słońce"

Podobne prezentacje


Reklamy Google