Tworzenie interaktywnych prezentacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Advertisements

Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
Wspólne skoroszytów Wspólne użytkowanie skoroszytów Arkusze i skoroszyty Tworzenie nowego skoroszytu Obliczenia w skoroszytach Przeglądanie wzorów w skoroszytach.
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
Pierwsze kroki Otwórz przeglądarkę internetową
Prezentacja o PREZENTACJACH^^ Dorota Fiedor 3F
Prezentcja Power Pointa na temat obsługi programu Power Point
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Nagłówek jam ci to jest do wydruku
Podstawy tworzenia prezentacji
Tworzymy GAZETKĘ SZKOLNĄ w programie Publisher
USŁUGA FTP 1. Definicja FTP. FTP (File Transfer Protocol, ang. protokół transmisji plików) jest protokołem typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie.
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
Analiza danych w Excel za pomocą Analysis ToolPak
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
Wprowadzenie do obsługi programu PowerPoint
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
Różne obiekty w prezentacji oraz łącza.
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Konfiguracja systemu Windows
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Aktualizowanie ustawień prywatności i profilu j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Rozpoczynanie pracy z wersją 2013 programu Lync a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Jeśli.
Dodawanie efektów dźwiękowych do animacji j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Korespondencja seryjna
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
MS Office MS PowerPoint 2007
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
Praca z wzorcami materiałów informacyjnych j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Visual Basic w Excelu - podstawy
Animacje/rożne orientacje slajdów power point 2013
w prezentacji multimedialnej
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
prezentacja multimedialna
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Prezentacja multimedialna
Podręczna karta informacyjna dotycząca programu Lync 2013 POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Podręczna karta informacyjna dotycząca funkcji wideo Rozpoczynanie połączenia wideo 1.Zatrzymaj wskaźnik na zdjęciu kontaktu i kliknij przycisk kamery.
Tworzenie wykresów część I
Przewodnik Wprowadzenie do
Microsoft® Office Word
EBSCOhost Mobile Przewodnik
Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.
Formatowanie tabel w Excelu w tym formatowanie warunkowe Prezentację przygotował: Cieplucha Maciej.
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
 1. Logujemy się do YouTube i przesyłamy film na serwer (klikamy na Prześlij film ). W czasie przetwarzania pliku możemy uzupełnić informacje o wideo.
Program naszych zajęć Zakres, który obejmują nasze kursy: – Podstawowa obsługa komputera – Obsługa przeglądarek i wyszukiwarek – Obsługa kont mailowych.
10 kroków dobrej prezentacji
Music Online: Classical Scores Library
Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Tworzenie interaktywnych prezentacji Office Mix Tworzenie interaktywnych prezentacji

Do czego służy Office Mix Dzięki Office Mix możesz: wzbogacić prezentację o rysunki szkicowane na wyświetlanym slajdzie, dodać narrację głosową tematu pokazanego na slajdzie, zamieścić nagranie wideo nauczyciela mówiącego do studentów czy prezentującego ćwiczenia praktyczne, pokazać sposób pracy z aplikacją omawianą w prezentacji, udostępniać lekcje w wybrany przez siebie sposób, ocenić stopień zrozumienia prezentowanych treści, zebrać opinie o przygotowanych materiałach, śledzić oglądalność twoich lekcji.

Zacznijmy miksować Upewnij się, że używasz PowerPoint 2013 lub nowszy. Upewnij się, że twoja prezentacja jest zapisana z rozszerzeniem PPTX. Jeśli chcesz uzyskać wysoką jakość nagrań używaj zewnętrznej kamery. Sprawdź poziom dźwięku przed rozpoczęciem nagrywania. Ćwiczenie 1 – Konfiguracja audio-video Na karcie Mix kliknij Slide Recording, W panelu audio i wideo, wybierz swój mikrofon z drugiej listy rozwijanej Poniżej wskaźnika głośności kliknij Microphone Options i wyreguluj ustawienia mikrofonu. Wybierz kamerę z pierwszej listy rozwijanej i sprawdź podgląd rejestrowanego materiału Wybierz nagrywanie miniatury lub w trybie pełnoekranowym.

Nagrywanie slajdu – Tips & Tricks Dziel treści audio/video na krótsze fragmenty aby ułatwić o ponowne nagranie. Wprowadź podział nagrania między slajdami. Używaj materiałów wideo tylko wtedy kiedy są niezbędne. Przesyłaj do witryny Office Mix wersje robocze projektów - ale usuń zaznaczenie pola wideo aż do ostatecznej wersji. Ćwiczenie 2 – Zakładanie konta Microsoft Na zakładce Mix wybierz Upload to Office Mix a następnie naciśnij Next. Na kolejnej karcie zaloguj się do konta Microsoft lub jeśli nie masz konta wybierz Utwórz je i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Możesz również zalogować się przez konto facebook lub google.

Zawartość nagrania slajdu Nagranie slajdu (slide recording) jest zapisem slajdu prezentacji PowerPoint, który może zawierać materiał audio, video i/lub rysunki tworzone w Office Mix. Kiedy tworzysz nagranie slajdu, Office Mix może dodać do slajdu trzy kategorie informacji: Ramka mediów, zawierająca klip audio-video Rysunek w postaci bitmapy Taktowanie (niewidoczne na slajdzie), które jest używane podczas odtwarzania, aby Twoje klipy i kreski rysunku rozpoczęły się i zakończyły w odpowiednim czasie

Dodawanie materiałów audio-video Po wykonaniu kroków inicjujących nagrywanie na prawo od slajdu pojawi się sekcja konfiguracji Audio and Video. Wybierz rozmiar i rozdzielczość video które będziesz nagrywał: Jeśli chcesz aby video pojawiało się w oknie zajmującym część slajdu wybierz Thumbnail. Ta opcja tworzy video o niskiej rozdzielczości. Aby nagrać video pełnoekranowe wybierz Full Screen. Po wybraniu tej opcji nagrasz video o wysokiej rozdzielczości. Wybierz kamerę której chcesz użyć. Jeśli nagrywasz korzystając z laptopa i nie posiadasz zewnętrznej kamery , wybierz pozycję Integrated Camera z rozwijanej listy. Gdy chcesz nagrać wyłącznie audio, wybierz z rozwijanej listy No Camera. Wybierz urządzenie do zapisu dźwięku. Jeśli nie chcesz nagrywać dźwięku, wybierz No microphone. W przypadku nagrywania dźwięku dostosuj głośność za pomocą suwaka.

Nagrajmy w końcu ten slajd! Ćwiczenie 3 – nagrywamy własny slajd Na karcie Mix wybierz Slide Recording i po zajęciu atrakcyjnej pozy ;-) naciśnij Record aby rozpocząć nagranie. Nagranie zakończ naciskając Stop W grupie Edit Slide Recording możesz usunąć ostatnie nagranie lub wszystkie nagrania oraz przyciąć klip video (usunąć zbędne fragmenty na początku i końcu nagrania) Dodatkowe efekty nagrania możesz ustawić w zakładce Formatowanie w głównym menu PowerPoint

Dodawanie rysunków Konfiguracja narzędzia rysowanie dostępna jest w sekcji Inking na prawo od wyświetlanego slajdu. Wybierz grubość pisaka którego chcesz używać w swoim rysunku: cienki, średni, gruby (Fine Pen, Medium Pen, Thick Pen) Wybierz kolor rysowanych linii. Po wybraniu pokazanych wyżej opcji możesz rozpocząć nagrywanie swojego rysunku (inicjowane tak jak nagranie slajdu). Ćwiczenie 4 – Podczas nagrywania slajdu zakreśl omawiane elementy.

Jak przygotować nagranie ekranu Aby utworzyć nagranie ekranu postępuj zgodnie z poniższymi krokami: Na karcie Mix, kliknij Screen Recording: Na panelu sterowania w górnej części ekranu kliknij Select Area: Wciśnięty przycisk Audio, daje możliwość rejestracji narracji głosowej podczas nagrywania ekranu. Jeśli nie chcesz nagrywać dźwięku, kliknij przycisk Audio, aby go odznaczyć. Kliknij i przeciągnij obszar ekranu, który chcesz nagrać. Aby nagrać cały ekran, kliknij w lewym górnym rogu ekranu, a następnie przeciągnij krzyżyk do prawego dolnego rogu ekranu. Pamiętaj, że nie można wybrać obszaru mniejszego niż 64 x 64 piksele.

Nagranie ekranu Nagrania ekranu są użyteczne, gdy chcemy przeprowadzić lekcję demonstrującą operacje wykonywane w programach pracujących na komputerze z systemem Windows. Wyobraź sobie, że prowadzisz lekcję na temat tworzenia wykresów w Excelu. Możesz pokazać slajd na którym wklejone są obrazy z programu Excel, lub utwórz slajd z nagraniem ekranu zawierający zapis operacji w Excelu z opisem wykonywanych działań, dzięki czemu widzowie mogą oglądać wykres tworzony krok po kroku. Ćwiczenie 5 – Zaprezentuj na nagraniu sposób przygotowania wykresu funkcji sin(x) dla x zmieniającego się od 0 do 180 stopni co 15 stopni.

Wykorzystanie treści interaktywnych Treść Interaktywna to gotowe komponenty Office Mix, z którymi widzowie mogą wchodzić w bezpośrednie interakcje: quizy, ankiety, naukowe i matematyczne symulacje, lekcje z Khan Academy.

Dodajemy test do lekcji Najskuteczniejszym sposobem korzystania z interaktywnej zawartości w miksie jest stworzenie lekcji PowerPoint, a następnie określenie, na których slajdach tego typu treści mogą być rozmieszczone w celu testowania uczniów lub zilustrowania koncepcji. Przejdź do slajdu, w którym chcesz wyświetlać treści interaktywne. Na wstążce kliknij kartę Mix. W grupie Insert kliknij Quizzes Videos Apps:

Zmiksuj interaktywne treści Na karcie dodatki testowe dla pakietu Office: Kliknij Moje dodatki aby wstawić aplikację, która jest już pobrana. Kliknij Sklep, aby wstawić aplikację, która zostanie automatycznie dodana do listy Moje dodatki. Kliknij wybraną aplikację aby przeczytać jej opis. Aby wstawić aplikację, kliknij Add, lub kliknij przycisk Back, aby powrócić do listy aplikacji. Dodaj do slajdu Multiple Choice Quiz i przygotuj pytania testowe. Do kolejnego slajdu dodaj Multiple Response Poll i opracuj treść ankiety. Aby zobaczyć aplikację w taki sposób jak uczniowie będą ją widzieć, naciśnij F5 lub kliknij Pokaz slajdów w prawym dolnym rogu okna programu PowerPoint.