Jak promujemy Łódzkie z Influencerami Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Centrów Innowacji Biznesowej Stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorców poprzez uruchomienie Centrów Innowacji Biznesowej Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Nazwa Projektu Zadanie Dofinansowanie Promocja gospodarcza Województwa Łódzkiego poprzez organizację i udział w Europejskim Forum Gospodarczym, Międzynarodowym Kongresie Biogospodarki, Lodzkie Innovation Days, szkoleniach oraz stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorców. Zadanie Stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorstw poprzez uruchomienie Centrów Innowacji Biznesowej. Dofinansowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, Oś priorytetowa II. Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, II.2 internacjonalizacja przedsiębiorstw, II.2.2 Promocja gospodarcza regionu. Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Myśl przewodnia „Jeśli chcesz iść szybko idź sam. Jeśli chcesz dojść daleko idźcie razem” Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
7 lokalizacji Sieradz Kutno Zduńska Wola Łódź Zgierz Radomsko Bełchatów Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
7 lokalizacji Radomsko radomszczański, pajęczański, opoczyński Kutno kutnowski, łowicki, skierniewicki, rawski Sieradz sieradzki, wieruszowski, wieluński Zduńska Wola zduńskowolski, łęczycki, poddębicki Łódź pabianicki, tomaszowski, m. Łódź, łódzki wschodni Zgierz zgierski, brzeziński Bełchatów bełchatowski, piotrkowski, łaski Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Partnerzy Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A. w Kutnie Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa w Zgierzu Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łodzi Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A w Zduńskiej Woli Regionalna Izba Gospodarcza w Sieradzu Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo Technologiczny Sp. z o.o. w Bełchatowie Regionalna Izba Przemysłowo Handlowa w Radomsku Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Skąd pomysł? Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Skąd pomysł? Dobre praktyki funkcjonowania Skandynawskich IOB Regionalna Strategia Innowacji WŁ LORIS 2030 Pilotaż projektu realizowanego przez Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego SA Przedsiębiorcy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Pierwsze kroki Analiza dokonań Analiza studiów przypadku Dobre praktyki Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Spotkania PARP Instytuty Naukowo Badawcze IOB w województwie łódzkim Przedsiębiorcy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Cel Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Oczekiwane rezultaty Usprawnienie kontaktu na linii Biznes – IOB – Nauka – Samorządy Integracja środowiska otoczenia biznesu Promocja innowacji na rynkach międzynarodowych Proces Przedsiębiorczego Odkrywania w tym zaangażowanie regionalnych aktorów w kreowaniu polityki regionu Upowszechnienie narzędzi jakimi dysponuje UMWŁ, IOB w regionie Budowa partnerstwa regionalnego Zwiększenie liczby patentów Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Schemat organizacyjny Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Doradca biznesu Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Ścieżka pracy doradcy / Metodologia Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Doradca biznesu Jest osobą dobrze zorientowaną w: środowisku gospodarczym regionu działaniach wspierających rozwój innowacyjności podejmowanych przez region usługach dostępnych w regionie oferowanych przez krajowe instytucje otoczenia biznesu usługach oferowanych przez regionalne instytucje otoczenia biznesu Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Narzędzia pracy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Baza wiedzy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Efekty spotkań Analiza potrzeb przedsiębiorców, w tym określenie potrzeb przedsiębiorstw zakresie innowacji i internacjonalizacji Nawiązanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami, ośrodkami naukowymi, samorządami, organizacjami pozarządowymi IOB Pozyskiwanie partnerów do współpracy w zakresie innowacji i internacjonalizacji Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
Dziękuję za uwagę Ewa Florczyk Dyrektor Departamentu ds. Przedsiębiorczości Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego ul. Tuwima 22/26, 90 - 102 Łódź tel. 42 291 98 40, przedsiebiorczosc@lodzkie.pl 21