Jak promujemy Łódzkie z Influencerami

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Skalny Kraków, dnia 29 marca 2007 r.
Advertisements

innowacyjna wielkopolska
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
Projekt „Regionalna Strategia Innowacji – RSI 2030”
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego Działanie 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Ustawa o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
Wiedza i innowacje w rozwoju gospodarki -
Services in support for business and innovation usługi wspierające biznes i innowacje w Polsce Południowej Małgorzata Borek Politechnika Krakowska.
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
Przedsięwzięcia Innowacyjne w ramach 7. Programu Ramowego UE
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
III Forum Gospodarcze Województwa Kujawsko-Pomorskiego Toruń, 28 maja 2003r.
Wybrane działania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie wspierania innowacji i przedsiębiorczości Irma Pęciak Dyrektor Zespołu Innowacji.
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
Warsztaty szkoleniowe Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Gabriela Zenkner-Kłujszo.
II Posiedzenie Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn.
Lokalne Ośrodki Ekonomii Społecznej Łódź, r.
Nauka i Biznes - rola PARP we wzmacnianiu współpracy
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji 1 1.
Wodzisław Śląski, 7 marca 2013r.
Oferta dla biznesu Lublin, r.. Biuro Rozwoju i Kooperacji PL Jednostka ogólnouczelniana Cele, m.in.: doradztwo i konsultacje w zakresie przygotowywania.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
SEMINARIUM POPRAWA PEWNOŚCI ZASILANIA W ENERGETYCE PRZY WYKORZYSTANIU ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH Możliwości praktycznej realizacji i wdrażania rozwiązań technicznych.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
Centrum Inwestora i Eksportera
WSCHODNI OŚRODEK TRANSFERU TECHNOLOGII
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
Schematyczny układ podsystemu instytucjonalnego RSI
Klub Przedsiębiorcy. Twórcy projektu Ewa Gołębiowska Dyrektor Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości Anna Kańska – Górniak koordynator Klubu Przedsiębiorcy.
Ewa Żbikowska Warszawa, 12 kwietnia 2011 r.
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
1 Wsparcie przedsiębiorczości z funduszy strukturalnych w latach 2007 – 2013 Tomasz Nowakowski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
IOB w Polsce – wyzwania przyszłości
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
Regionalna Strategia Innowacji Województwa Mazowieckiego
PARP w nowej perspektywie finansowej
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Programowanie perspektywy finansowej
Wsparcie dla innowacyjnych firm w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata Małgorzata Rudnicka Wydział Innowacyjności.
od 2004 roku na rynku informacja o możliwościach pozyskania wsparcia z funduszy unijnych i krajowych portal Funduszeonline.pl baza form wsparcia biuletyny.
Program Rozwoju Innowacji.  Nowe podejście do polityki innowacyjnej, opartej na identyfikacji inteligentnych specjalizacji regionu  Kontynuacja dotychczasowej.
Możliwości pozyskania dofinansowania dla przedsiębiorców z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
O NAS Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" jest organizacją pozarządową działającą od 2002 r. Powstało w wyniku doświadczeń ze współpracy z Community.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji , Żary Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Współpracy.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
2014 Wzmocnienie powiązań między nauką, a biznesem poprzez realizację projektów w ramach POIR Jakub Moskal Dyrektor Departamentu Koordynacji Wdrażania.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Wsparcie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata Zakończone nabory Wrocław, r. Renata Granowska Dyrektor Dolnośląska.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
Wsparcie małej i średniej przedsiębiorczości w ramach WRPO założenia programowe Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego Departament Wdrażania.
Agro Klaster Kujawy – regionalna organizacja przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego.

POSIEDZENIE ŚWIĘTOKRZYSKO-PODKARPACKIEGO KLASTRA BUDOWLANEGO INNOWATOR
Regionalna Strategii Innowacji nowe rozwiązania/metody/narzędzia dla branży żywności szansa na wspólny projekt?
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Dobre praktyki współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego z instytucjami otoczenia biznesu oraz przedsiębiorcami Dr Marcin.
50 % pieniędzy na gospodarkę – już w obiegu!
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
– wybrane instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Zapis prezentacji:

Jak promujemy Łódzkie z Influencerami Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Centrów Innowacji Biznesowej Stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorców poprzez uruchomienie Centrów Innowacji Biznesowej Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Nazwa Projektu Zadanie Dofinansowanie Promocja gospodarcza Województwa Łódzkiego poprzez organizację i udział w Europejskim Forum Gospodarczym, Międzynarodowym Kongresie Biogospodarki, Lodzkie Innovation Days, szkoleniach oraz stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorców. Zadanie Stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorstw poprzez uruchomienie Centrów Innowacji Biznesowej. Dofinansowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, Oś priorytetowa II. Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, II.2 internacjonalizacja przedsiębiorstw, II.2.2 Promocja gospodarcza regionu. Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Myśl przewodnia „Jeśli chcesz iść szybko idź sam. Jeśli chcesz dojść daleko idźcie razem” Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

7 lokalizacji Sieradz Kutno Zduńska Wola Łódź Zgierz Radomsko Bełchatów Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

7 lokalizacji Radomsko radomszczański, pajęczański, opoczyński Kutno kutnowski, łowicki, skierniewicki, rawski Sieradz sieradzki, wieruszowski, wieluński Zduńska Wola zduńskowolski, łęczycki, poddębicki Łódź pabianicki, tomaszowski, m. Łódź, łódzki wschodni Zgierz zgierski, brzeziński Bełchatów bełchatowski, piotrkowski, łaski Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Partnerzy Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A. w Kutnie Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa w Zgierzu Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łodzi Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A w Zduńskiej Woli Regionalna Izba Gospodarcza w Sieradzu Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo Technologiczny Sp. z o.o. w Bełchatowie Regionalna Izba Przemysłowo Handlowa w Radomsku Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Skąd pomysł? Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Skąd pomysł? Dobre praktyki funkcjonowania Skandynawskich IOB Regionalna Strategia Innowacji WŁ LORIS 2030 Pilotaż projektu realizowanego przez Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego SA Przedsiębiorcy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Pierwsze kroki Analiza dokonań Analiza studiów przypadku Dobre praktyki Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Spotkania PARP Instytuty Naukowo Badawcze IOB w województwie łódzkim Przedsiębiorcy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Cel Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Oczekiwane rezultaty Usprawnienie kontaktu na linii Biznes – IOB – Nauka – Samorządy Integracja środowiska otoczenia biznesu Promocja innowacji na rynkach międzynarodowych Proces Przedsiębiorczego Odkrywania w tym zaangażowanie regionalnych aktorów w kreowaniu polityki regionu Upowszechnienie narzędzi jakimi dysponuje UMWŁ, IOB w regionie Budowa partnerstwa regionalnego Zwiększenie liczby patentów Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Schemat organizacyjny Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Doradca biznesu Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Ścieżka pracy doradcy / Metodologia Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Doradca biznesu Jest osobą dobrze zorientowaną w: środowisku gospodarczym regionu działaniach wspierających rozwój innowacyjności podejmowanych przez region usługach dostępnych w regionie oferowanych przez krajowe instytucje otoczenia biznesu usługach oferowanych przez regionalne instytucje otoczenia biznesu Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Narzędzia pracy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Baza wiedzy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Efekty spotkań Analiza potrzeb przedsiębiorców, w tym określenie potrzeb przedsiębiorstw zakresie innowacji i internacjonalizacji Nawiązanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami, ośrodkami naukowymi, samorządami, organizacjami pozarządowymi IOB Pozyskiwanie partnerów do współpracy w zakresie innowacji i internacjonalizacji Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii

Dziękuję za uwagę Ewa Florczyk Dyrektor Departamentu ds. Przedsiębiorczości Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego ul. Tuwima 22/26, 90 - 102 Łódź tel. 42 291 98 40, przedsiebiorczosc@lodzkie.pl 21