Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne
Od godziny 8.30 do 9.15 prowadzone są ćwiczenia lub zabawy poranne, porządkujemy salę, przygotowujemy się do śniadania.
Od godziny 9.15 do 9.45 przedszkolaki zjadają śniadanie. Codziennie Pani Jola przygotowuje coś pysznego: chleb z szynką, nutellą; rogaliki z masłem, płatki, kiełbaski gotowane itp..
Od godziny 9.45 do przedszkolaki myją ręce, zęby. Przygotowywują się do zajęć
Od godziny do prowadzone są zajęcia dydaktyczno – wychowawcze objęte programem edukacji przedszkolnej.
Głównym celem edukacji przedszkolnej jest wspomaganie rozwoju aktywności społecznej, językowej, poznawczej, artystycznej, ruchowo – zdrowotnej u dzieci.
W PRZEDSZKOLU DZIECI UCZĄ SIĘ POPRZEZ ZABAWĘ! Zabawa jest szczególnym rodzajem aktywności dziecka, która w rozmaitych formach przewija się przez jego życie. Odgrywa ogromna rolę w rozwoju dziecka, stanowi dla niego główną formę poznawania rzeczywistości: uczy, wychowuje, rozbudza określony stosunek do otoczenia społecznego, daje możliwości zdobycia doświadczenia i widomości, stwarzając także warunki pobudzające do komunikowania się, myślenia i twórczości oraz jest źródłem wielu przeżyć i radości.
Szczególne znaczenie zabawa odgrywa w wieku przedszkolnym, kiedy to następuje przejście od zabaw indywidualnych do zabaw zespołowych. Zabawa zespołowa spełnia istotną rolę w socjalizacji dziecka, które musi podporządkować swe osobiste dążenia i chęci wspólnym projektom. Zabawy dzieci są bardzo różnorodne. Wyróżniamy zabawy manipulacyjne, zabawy konstrukcyjne, zabawy tematyczne, zabawy dydaktyczne i zabawy ruchowe.