Comenius week 2011. 1.Poszerzenie wiadomości na temat krajów partnerskich Przypomnienie wiadomości z tamtego roku Program 1.Wykonanie laparella o szkole.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Advertisements

ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I PONADGIMNAZJALNYCH IM. HERBERTA CLARKA HOOVERA w skład Zespołu wchodzą: IV Liceum Ogólnokształcące I Liceum Profilowane.
Wymiana polsko-niemieckiej młodzieży partnerskich miast Hel- Hermeskeil w latach
Publiczne Gimnazjum nr 43 im. Karla Dedeciusa Łódź ul. Powszechna 15 tel.: Dojazd: autobusy.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
„W barwach biało-czerwonych” Zespół Szkół w Korycinie kwiecień - maj 2016.
Płużnica, 17 listopada 2014r. Prezentacja na podstawie materiałów z konferencji inauguracyjnej, szkolenia liderów oraz poradnika dla nauczycieli edukacji.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Temat: Państwo wielu narodów. W 1385 r. Polska i Litwa miały wspólnego wroga – Krzyżaków. Postanowiły się połączyć aby z nimi walczyć. Połączenie to nastąpiło.
Sztandar szkoły płk St. Dąbek strona www (2 oddziały) – 60 os. (1 oddział) – 30 os. Technikum uzupełniające po ZSZ - Elektronik (1 oddział) – 30.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
Publiczne Gimnazjum nr 16 im. Ofiar Katynia Łódź ul. Syrenki 19a tel./fax
Program ZDROWIE – MŁODOŚĆ - TRZEŹWOŚĆ r. – r. Dla młodzieży uczęszczającej do świetlicy specjalistycznej NASZA WYSPA oraz uczniów Zespołu.
Ul. Lermontowa Łódź
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 45 im. gen. Stanisława Maczka Łódź ul. Kadłubka 33.
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
Rewitalizacja Społeczna Dolnego Miasta w Gdańsku.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
PROJEKT COMENIUS Wielka Brytania Dnia odbył się wylot z Katowic do Wielkiej Brytanii. Poleciało czterech uczniów i trzech opiekunów.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2015/ Rozpoczęcie roku szkolnego Egzamin próbny klasy Vdwa razy w roku 3. Egzamin próbny klasy VIraz w miesiącu.
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
COMENIUS „ Z TAŃCEM I MUZYKĄ PRZEZ ŻYCIE”
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
W dniu 30 maja 2015 roku odbył się Piknik Rodzinny w parku- przy ul. Wieniawskiego. Organizatorem była Szkoła Podstawowa nr 24 w Rzeszowie. Trwał on.
Koło hafciarskie rok szkolny 2013/2014 W roku szkolnym 2013/2014 powstawały głównie prace związane z uczestnictwem w międzynarodowym programie Comenius,
Uczenie się przez całe życie - Comenius - Projekty wielostronne.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
NASZ ADRES Łódź ul. Kaliska 25/27 tel/fax GODZINY OTWARCIA: 1. Sekretariat Kierownik administracyjny.
1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU 1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU Polscy i francuscy uczniowie poznali najpopularniejsze europejskie baśnie i kraje ich pochodzenia. Dzieci.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Jak zainteresowa ć jasielskich gimnazjalistów grafik ą ? Julia Passowicz i Erwin Dedo.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
Wybrany cel: PASJA DO NAUKI
Chcę więcej, mogę lepiej
Dnia r. w naszej świetlicy odbyły się zajęcia pt
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Tydzień Hiszpański w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku 16 – 20 X 2017r.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Zebranie plenarne Zarządu Oddziału
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
ARENA MŁODYCH.
Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
ERASMUS+ Something old, something new,
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Anna Jarzębowska – Krześniak
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

Comenius week 2011

1.Poszerzenie wiadomości na temat krajów partnerskich Przypomnienie wiadomości z tamtego roku Program 1.Wykonanie laparella o szkole Kl.V 2.Wszystkie klasy - napisanie listów/kartek/pozdrowień 3.Przedstawienie dla rodziców – wtorek godz. 12:30 prezentacja zdjęć z wycieczek do zamków 4. Wykonanie mapek pogody – klasa VI 5.Wręczenie teczek i logo kl.0 6. „Angielska herbatka” – kl.III 7. Legendy innych narodów - Zapoznanie z legendami naszych partnerów – podczas zajęć – konkurs ładnego czytania 8. Jak powstaje szkło? – prezentacja spotkania z artystą ze szkoły niemieckiej – podczas zajęć 9. Prezentacja kościołów i religii naszych partnerów – lekcje religii 10. Prezentacja wykonanych prac – czwartek godz. 11. Krótki quiz sprawdzający znajomość kultury naszych partnerów 12. Przedstawienie dla rodziców – wtorek godz. 12:30

Wykonanie „kostek” tematycznych i ich zaprezentowanie Kl. VI – Hiszpania Kl. IV – Litwa Kl III – Niemcy Kl.II – Bułgaria Kl. I - Włochy KL.0 - Polska Wielka Brytania wszystkie klasy na zajęciach j.angielskiego

Quiz

KONKURS ŁADNEGO CZYTANIA

COMENIUS WEEK 07–  Podczas tego tygodnia uczniowie wszystkich klas realizowali zajęcia związane z udziałem naszej szkoły w programie „Siedem dróg przez Europę”.  -Uczniowie zapoznali się z prezentacją przygotowaną przez uczniów ze szkoły Niemieckiej „Jak powstaje szkło”.  -Podczas lekcji religii obejrzeli prezentację przygotowaną wspólnie przez wszystkie szkoły na temat naszych kościołów i religii.  -Klasa III zaprosiła inne klasy na herbatkę angielską.  -Rodzice zostali zaproszeni na przedstawienie „The Wawel Dragon” oraz pokaz tańców z krajów partnerskich przygotowanych przez uczniów całej szkoły.  -Klasa V przygotowała laparello o naszej szkole.  -wszystkie klasy czytały wybrane legendy i baśnie innych narodów.  -podczas zajęć poszczególne klasy przygotowały prezentację na temat wybranego kraju partnerskiego i zaprezentowały swoja wiedzę na wspólnym spotkaniu na sali gimnastycznej.  - na zakończenie obchodów comenius week klasy starsze wzięły udział w quizie sprawdzającym znajomość kultury krajów biorących udział w programie.  Odbył się KONKURS ŁADNEGO CZYTANIA pt. ”Baśnie i legendy innych narodów”