Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism."— Zapis prezentacji:

1 Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.

2 CELE/ GŁÓWNE OBSZARY wielokulturowość migracja ekologia
nowoczesne metody nauczania w tym nauczania języków obcych

3 WARTOŚĆ PROJEKTU EUR (całkowity budżet projektu dla wszystkich partnerów) 33 496 EUR (polska szkoła)

4 SZKOŁY PARTNERSKIE Osnovna sola Velika Dolina, Velika Dolina, Słowenia Základní škola a Mateřská škola Barvířská, Liberec, Czechy Istituto Comprensivo Fratelli Linguiti, Giffoni Valle Piana, Włochy

5 MOBILNOŚCI 8 uczniów 2 nauczycieli
WŁOCHY SŁOWENIA CZECHY – POLSKA – maj 2021

6 JAK WYBIERAMY UCZESTNIKÓW WYMIANY?
W wymianie mogą uczestniczyć uczniowie Szkoły Podstawowej nr 211 z klas 7, 8 i oddziałów gimnazjalnych , którzy zadeklarują gotowość przyjęcia rówieśnika ze szkoły partnerskiej na okres 7 dni i poniesienia kosztów związanych z jego noclegiem i wyżywieniem oraz w razie potrzeby do poniesienia częściowych kosztów wyjazdu do kraju partnerskiego (np. kieszonkowe). Uczniowie typowani na wyjazdy muszą posiadać co najmniej dobrą ocenę z zachowania i charakteryzować się wysoką kulturą osobistą. Powinni posługiwać się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym komunikację. Nie mogą również otrzymać oceny niedostatecznej w klasyfikacji śródrocznej i końcoworocznej. Wybór uczestników wymiany będzie formą konkursu. Punktowane będzie zaangażowanie w prace klubu (obecność na spotkaniach, wykonywanie prac i zadań przydzielanych przez opiekunów klubu), udział i wygrana w konkursach ściśle związanych z projektem.

7 Wizyta w Polsce koordynatorów projektu 10-14.10.2019
Ustalenie harmonogramu działań Omówienie poszczególnych zadań Przygotowanie sposobu ewaluacji Omówienie sposobu komunikacji i organizacji mobilności

8 PIERWSZY ROK – WIELOKULTUROWOŚĆ I IMIGRACJA
Działania przed pierwszą mobilnością: 1. Profile uczniów na platformie etwinning – koniec października 2018 2. Konkurs na logo projektu – projekty do 10 listopada 2018 2. Prezentacje lub filmy ukazujące nasze państwo, miasto i szkołę – początek grudnia 2018 3. Projekt „Ślady kultur krajów partnerskich” – grudzień- styczeń 2019 4. Ankieta „Skąd jesteśmy?” badająca losy rodzin i ich kraje pochodzenia. – styczeń 2019 5. Międzynarodowy konkurs plakatowy „Co wiesz o krajach partnerskich?” styczeń – marzec 2019


Pobierz ppt "Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism."

Podobne prezentacje


Reklamy Google