Uczniowie Liczba uczniów w woj. lubelskim 19 106% Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej16 57586,8% z dysleksją.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Advertisements

LUBELSKA OŚWIATA W LICZBACH Rok szkolny 2008/2009.
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
1 Szkolenia dla nauczycieli szkół podstawowych. 2 Wykorzystanie wyników sprawdzianów w planowaniu pracy nauczycieli przedmiotów matematyczno- przyrodniczych.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu ul. Gronowa Poznań tel fax
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część IV.
Program nauczania skierowany jest do przyszłych kandydatów na studia politechniczne i kierunki ścisłe na uniwersytecie. Jednakże w chwili obecnej wiele.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
1 1 Analiza wyników egzaminów zewnętrznych w 2013 roku Miasto Gdańsk Gdańska Rada Oświatowa, 14 listopada 2013 roku Barbara Przychodzeń Wydział Badań i.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Praca naukowa finansowana ze środków na naukę w latach jako projekt badawczy zamawiany Problemy opieki nad osobami niesamodzielnymi w świetle.
Postępowanie z materiałami egzaminacyjnymi po zakończeniu danej części sprawdzianu w terminie głównym w roku szkolnym 2015/2016 Prezentacja z animacją.
Wyniki egzaminu maturalnego 2006 Maria Krystyna Szmigel OKE Kraków_2006.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
Badanie potrzeb nauczycieli Monika Czajkowska Marcin Karpiński Warszawa, 30 września 2015 r.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Krakowie.
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2015 Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 9 marca 2016 r., Kielce.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
1 Październikowe konferencje z dyrektorami szkół ponadgimnazjalnych Co z tą matematyką? Piotr Ludwikowski.
1 Przygotowanie egzaminu maturalnego Konferencja dyrektorów szkół ponadgimnazjalnych Kraków, Rzeszów, Lublin, październik 2007 roku.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie.
Zmienne losowe Zmienne losowe oznacza się dużymi literami alfabetu łacińskiego, na przykład X, Y, Z. Natomiast wartości jakie one przyjmują odpowiednio.
Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI OKE w Krakowie 2009.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
SPRAWDZIAN PO KLASIE VI 5 kwietnia 2016 r.. W tym roku został zorganizowany po raz ostatni sprawdzian po klasie VI W przyszłym roku MEN sprawdzianu już.
Sieć szkół w województwie lubelskim Konferencja „Mała szkoła – duży problem?” Lublin, 3 lutego 2011 roku.
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
Analiza wyników egzaminu maturalnego sesja wiosenna 2013 r. W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCHZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W GONIĄDZUI.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Centralna Komisja Egzaminacyjna w Warszawie Wydział Egzaminów dla Uczniów Gimnazjów PREZENTACJA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Warszawa,sierpień 2005.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA ul. Łucka Warszawa tel. (022)
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r. uczniów szkó ł w gminie Szubin.
LICZBA UCZNIÓW W GIMNAZJACH POZNAŃSKICH, KTÓRZY UKOŃCZYLI SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ POZA POZNANIEM Dzielnica Grunwald Jeżyce Nowe Miasto.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2015/2016 Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty w Tychach, czerwiec 2016 r.
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
I LO im. Bolesława Chrobrego w Pszczynie
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
TIMSS (TRENDS IN INTERNATIONAL MATHEMATICS AND SCIENCE STUDY) MIĘDZYNARODOWE BADANIE WYNIKÓW NAUCZANIA MATEMATYKI I NAUK PRZYRODNICZYCH 1 1.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
REFORMA EDUKACJI
Odczytywanie diagramów
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2017 Na podstawie OKE Jaworzno Opracowanie Własne:
Egzamin ucznia klasy ósmej
Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie
Informacja Ministra Edukacji Narodowej
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2018
LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
OKE w Krakowie Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI 2008.
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
Sytuacja na podlaskim rynku pracy w 2018 roku
Analiza i interpretacja wyników egzaminu ósmoklasisty, wykorzystanie wniosków z analizy do poprawy jakości kształcenia Joanna Maźniewska 6 luty 2019 r.
INFORMACJE DLA MATURZYSTÓW
Zapis prezentacji:

Uczniowie Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,8% z dysleksją rozwojową ,2% dziewczęta ,1% chłopcy ,9% ze szkół na wsi ,3% ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców ,0% ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców ,1% ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców ,5% ze szkół publicznych ,2% ze szkół niepublicznych3450,8% w języku litewskim0 0 w języku ukraińskim0 0

Poziom wykonania: 36% Sprawność rachunkowa Poziom wykonania: 74% Poziom wykonania: 55%

Wykorzystanie i tworzenie informacji Poziom wykonania: 83%

Wykorzystanie i tworzenie informacji Poziom wykonania: 65%

Poziom wykonania: 61% Modelowanie matematyczne

Poziom wykonania: 51% Rozumowanie i tworzenie strategii

Wyniki sprawdzianu w 2015 r. Średnia (%) Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Dominanta (%) Odchylenie standardowe (%) Ogółem w tym język polski matematyka Część pierwsza

Wyniki sprawdzianu w 2015 r. Rozkład wyników szóstoklasistów w OKE Kraków rozwiązujących arkusz SP Wyniki ogólne uczniów części 1.

Wyniki sprawdzianu 2015 Rozkład wyników szóstoklasistów w OKE Kraków rozwiązujących arkusz SP Wyniki uczniów: język polski

Wyniki sprawdzianu w 2015 r. Rozkład wyników szóstoklasistów w OKE Kraków rozwiązujących arkusz SP Wyniki uczniów: matematyka

Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – matematyka

Wyniki sprawdzianu w 2015 r.

Wyniki uczniów według zadań

Rozkład wyników uczniów (w %) na skali staninowej – Sprawdzian 2015 Część pierwsza najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopień skali Przedział wyników procentowych 0%-29%32%-39%41%-49%51%-61%63%-73%76%-83%85%-90%93%-95%98%-100% Procent uczniów lubelskie 21%57%22% małopolskie 17%57%26% podkarpackie 19%59%22% Polska 23%54%23% Grupy Uczniowie zagrożeni niskimi osiągnięciami Uczniowie o średnim potencjale Uczniowie o znacznym potencjale

Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) Część pierwsza najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopień skali Przedział wyników procentowych 23%-51%52%-56%57%-60%61%-63%64%-66%67%-70%71%-74%75%-79%80%-96% Procent szkół lubelskie 26%51%23% małopolskie 13%48%39% podkarpackie 18%50%32% Polska 23%54%23% Grupyszkoły z wynikami niskimiszkoły z wynikami średnimiszkoły z wynikami wysokimi

Powiaty w woj. lubelskim – niskie wyniki średnie ogółem PowiatUczniowieSzkoły - liczbaSzkoły - % chełmski28 %15 z 3839 % hrubieszowski30 %18 z 3847 % krasnostawski25 %12 z 2843 % kraśnicki24 %20 z 5040 % tomaszowski30 %24 z 4751 % Polska23 %

Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,6 % z dysleksją rozwojową2 5782,4 % dziewczęta ,1 % chłopcy ,9 % ze szkół na wsi ,3% ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców ,2 % ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców ,4 % ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców ,1 % ze szkół publicznych ,9 % ze szkół niepublicznych8514,1 % w języku ukraińskim1- Uczniowie

Liczba uczniów Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) ,722,4 Wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2015 r. Matematyka

Wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2015 r. Wyniki uczniów: matematyka

Wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2015 r.

Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – matematyka

Wyniki uczniów według zadań

Zadanie 4. Poziom wykonania 23% Rozumowanie i argumentacja

Zadanie 22. Poziom wykonania 29% Rozumowanie i argumentacja

Zadanie 23. Poziom wykonania 26% Użycie i tworzenie strategii

Powiaty – najniższe średnie wyniki uczniów i szkół PowiatŚredni wynik uczniówLiczba szkół z niskim wynikiem 15 – 40 % % szkół chełmski43,3 %8 z 2236 % hrubieszowski43,2 %12 z 1963 % janowski44,7 %5 z 1729 % łęczyński44,3 %2 z 1020 % opolski42,9 %2 z 1118 % tomaszowski44,5 %8 z 2236 % włodawski44.4 %1 z 911 % woj. lubelskie48,7 %

Zdający – tegoroczni absolwenci – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ze szkół na wsi5944,8 % ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców ,2 % ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców ,0 % ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców ,9 % ze szkół publicznych ,5 % ze szkół niepublicznych8076,5 % kobiety777063,2 % mężczyźni452946,8 % bez dysfunkcji ,1 % z dysleksją rozwojową8496,9 %

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Odsetek sukcesów % Matematyka – POZIOM PODSTAWOWY

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r.

Obszary wymagań ogólnych

Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY

Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY

Najczęściej wybierane obowiązkowo przedmioty dodatkowe przez tegorocznych maturzystów LO w woj. lubelskim

Zdający – tegoroczni absolwenci – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ze szkół na wsi51 ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców722 ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców1 735 ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców937 ze szkół publicznych3 317 ze szkół niepublicznych128 kobiety1 588 mężczyźni1 857 bez dysfunkcji3 445 z dysleksją rozwojową51

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Matematyka – POZIOM ROZSZERZONY

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r.

Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY

Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY

Zdający – tegoroczni absolwenci (SF) – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ogółem5 478 z liceów ogólnokształcących358 z liceów profilowanych11 z techników5 012 z liceów uzupełniających2 z techników uzupełniających95 ze szkół na wsi402 ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców1 295 ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców2 720 ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców1 061 ze szkół publicznych5 161 ze szkół niepublicznych317 kobiety2 007 mężczyźni3 471 bez dysfunkcji5 075 z dysleksją rozwojową403

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Odsetek sukcesów % Matematyka – POZIOM PODSTAWOWY (SF)

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. (SF)

Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY (SF)

Zdający – tegoroczni absolwenci (SF) – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ogółem374 z liceów ogólnokształcących9 z liceów profilowanych0 z techników363 z liceów uzupełniających0 z techników uzupełniających2 ze szkół na wsi6 ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców54 ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców 155 ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców159 ze szkół publicznych372 ze szkół niepublicznych2 kobiety56 mężczyźni318

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Matematyka – POZIOM ROZSZERZONY

Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r.

Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY