Uczniowie Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,8% z dysleksją rozwojową ,2% dziewczęta ,1% chłopcy ,9% ze szkół na wsi ,3% ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców ,0% ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców ,1% ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców ,5% ze szkół publicznych ,2% ze szkół niepublicznych3450,8% w języku litewskim0 0 w języku ukraińskim0 0
Poziom wykonania: 36% Sprawność rachunkowa Poziom wykonania: 74% Poziom wykonania: 55%
Wykorzystanie i tworzenie informacji Poziom wykonania: 83%
Wykorzystanie i tworzenie informacji Poziom wykonania: 65%
Poziom wykonania: 61% Modelowanie matematyczne
Poziom wykonania: 51% Rozumowanie i tworzenie strategii
Wyniki sprawdzianu w 2015 r. Średnia (%) Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Dominanta (%) Odchylenie standardowe (%) Ogółem w tym język polski matematyka Część pierwsza
Wyniki sprawdzianu w 2015 r. Rozkład wyników szóstoklasistów w OKE Kraków rozwiązujących arkusz SP Wyniki ogólne uczniów części 1.
Wyniki sprawdzianu 2015 Rozkład wyników szóstoklasistów w OKE Kraków rozwiązujących arkusz SP Wyniki uczniów: język polski
Wyniki sprawdzianu w 2015 r. Rozkład wyników szóstoklasistów w OKE Kraków rozwiązujących arkusz SP Wyniki uczniów: matematyka
Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – matematyka
Wyniki sprawdzianu w 2015 r.
Wyniki uczniów według zadań
Rozkład wyników uczniów (w %) na skali staninowej – Sprawdzian 2015 Część pierwsza najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopień skali Przedział wyników procentowych 0%-29%32%-39%41%-49%51%-61%63%-73%76%-83%85%-90%93%-95%98%-100% Procent uczniów lubelskie 21%57%22% małopolskie 17%57%26% podkarpackie 19%59%22% Polska 23%54%23% Grupy Uczniowie zagrożeni niskimi osiągnięciami Uczniowie o średnim potencjale Uczniowie o znacznym potencjale
Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) Część pierwsza najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopień skali Przedział wyników procentowych 23%-51%52%-56%57%-60%61%-63%64%-66%67%-70%71%-74%75%-79%80%-96% Procent szkół lubelskie 26%51%23% małopolskie 13%48%39% podkarpackie 18%50%32% Polska 23%54%23% Grupyszkoły z wynikami niskimiszkoły z wynikami średnimiszkoły z wynikami wysokimi
Powiaty w woj. lubelskim – niskie wyniki średnie ogółem PowiatUczniowieSzkoły - liczbaSzkoły - % chełmski28 %15 z 3839 % hrubieszowski30 %18 z 3847 % krasnostawski25 %12 z 2843 % kraśnicki24 %20 z 5040 % tomaszowski30 %24 z 4751 % Polska23 %
Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,6 % z dysleksją rozwojową2 5782,4 % dziewczęta ,1 % chłopcy ,9 % ze szkół na wsi ,3% ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców ,2 % ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców ,4 % ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców ,1 % ze szkół publicznych ,9 % ze szkół niepublicznych8514,1 % w języku ukraińskim1- Uczniowie
Liczba uczniów Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) ,722,4 Wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2015 r. Matematyka
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2015 r. Wyniki uczniów: matematyka
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2015 r.
Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – matematyka
Wyniki uczniów według zadań
Zadanie 4. Poziom wykonania 23% Rozumowanie i argumentacja
Zadanie 22. Poziom wykonania 29% Rozumowanie i argumentacja
Zadanie 23. Poziom wykonania 26% Użycie i tworzenie strategii
Powiaty – najniższe średnie wyniki uczniów i szkół PowiatŚredni wynik uczniówLiczba szkół z niskim wynikiem 15 – 40 % % szkół chełmski43,3 %8 z 2236 % hrubieszowski43,2 %12 z 1963 % janowski44,7 %5 z 1729 % łęczyński44,3 %2 z 1020 % opolski42,9 %2 z 1118 % tomaszowski44,5 %8 z 2236 % włodawski44.4 %1 z 911 % woj. lubelskie48,7 %
Zdający – tegoroczni absolwenci – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ze szkół na wsi5944,8 % ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców ,2 % ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców ,0 % ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców ,9 % ze szkół publicznych ,5 % ze szkół niepublicznych8076,5 % kobiety777063,2 % mężczyźni452946,8 % bez dysfunkcji ,1 % z dysleksją rozwojową8496,9 %
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Odsetek sukcesów % Matematyka – POZIOM PODSTAWOWY
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r.
Obszary wymagań ogólnych
Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY
Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY
Najczęściej wybierane obowiązkowo przedmioty dodatkowe przez tegorocznych maturzystów LO w woj. lubelskim
Zdający – tegoroczni absolwenci – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ze szkół na wsi51 ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców722 ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców1 735 ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców937 ze szkół publicznych3 317 ze szkół niepublicznych128 kobiety1 588 mężczyźni1 857 bez dysfunkcji3 445 z dysleksją rozwojową51
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Matematyka – POZIOM ROZSZERZONY
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r.
Średnie wyniki uczniów w zakresie wymagań ogólnych – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY
Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY
Zdający – tegoroczni absolwenci (SF) – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ogółem5 478 z liceów ogólnokształcących358 z liceów profilowanych11 z techników5 012 z liceów uzupełniających2 z techników uzupełniających95 ze szkół na wsi402 ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców1 295 ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców2 720 ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców1 061 ze szkół publicznych5 161 ze szkół niepublicznych317 kobiety2 007 mężczyźni3 471 bez dysfunkcji5 075 z dysleksją rozwojową403
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Odsetek sukcesów % Matematyka – POZIOM PODSTAWOWY (SF)
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. (SF)
Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM PODSTAWOWY (SF)
Zdający – tegoroczni absolwenci (SF) – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY Liczba zdających Zdający rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym ogółem374 z liceów ogólnokształcących9 z liceów profilowanych0 z techników363 z liceów uzupełniających0 z techników uzupełniających2 ze szkół na wsi6 ze szkół w miastach do 20 tys. mieszkańców54 ze szkół w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców 155 ze szkół w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców159 ze szkół publicznych372 ze szkół niepublicznych2 kobiety56 mężczyźni318
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r. Liczba zdających Minimum (%) Maksimum (%) Mediana (%) Modalna (%) Średnia (%) Odchylenie standardowe (%) Matematyka – POZIOM ROZSZERZONY
Wyniki egzaminu maturalnego w 2015 r.
Wyniki uczniów według zadań – MATEMATYKA – POZIOM ROZSZERZONY