Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Advertisements

Koncepcja pracy Przedszkola nr 33 im. Majki Jeżowskiej w Zabrzu na lata 2015 – 2018.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
Z ESPÓŁ S ZKÓŁ S PECJALNYCH NR 8 TWORZĄ SZKOŁY MIESZCZĄCE SIĘ NA TERENIE SZEŚCIU ŁÓDZKICH SZPITALI W jego skład wchodzą: Publiczne Gimnazjum nr 62 Szkoła.
Awans zawodowy nauczycieli.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
Ul. Standego Łódź tel
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Zajęcia dodatkowe realizowane przez przedszkola dla których organem prowadzącym jest Miasto Poznań Poznań, 9 września 2013 roku.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Ul. Lermontowa Łódź
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
GRY PLANSZOWE W EDUKACJI MATEMETYCZNEJ Arkadiusz Mroczyk.
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
S POTKANIE Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNY MI 24 kwietnia 2016r Centrum Kształcenia Sportowego.
Realizatorzy: uczniowie gimnazjum z klasy 1a, 1b, 2a i 2b Opiekun: nauczyciel chemii – Agata Kula.
Ul. Standego Łódź tel
Ul. Standego Łódź tel
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
Pro-ekologiczny Konstantynów Ł ódzki „Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi”
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
RODZINA CYWILIZACJĄ MIŁOŚCI Wioleta Stypuła. J AN P AWEŁ II W „L IŚCIE DO R ODZIN ” (1994) PISZE : „ R odzina jest to naprzód dobro bycia razem: bycie.
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
SZKOŁA PRZYJAZNA 6-LATKOM Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka J. Paweł II.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
CZYM JEST SCWO? DLA KOGO SCWO? OFERTA SCWO SKIEROWANA JEST DO:  Organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców Warszawy oraz grup inicjatywnych.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Współpraca Szkoła Podstawowa nr 5 + Akademia Piłkarska TOP 54 Biała Podlaska.
SZKOŁA PRZYJAZNA SZEŚCIOLATKOM Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka J. Paweł II.
Szkoła możliwości. NASZA SZKOŁA PROPONUJE CI Wszechstronny rozwój -wiedzazainteresowania Bardzo dobre przygotowanie do egzaminów i dalszej nauki Kształceniepostaw.
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA INTEGRACYJNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Konsekwencje wprowadzonych zmian Edukacja przedszkolna Teresa Ogrodzińska Fundacja Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
Sześciolatek idzie do szkoły
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
Podstawa programowa WF założenia
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Informacja dla rodziców.
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Program profilaktyczno-wychowawczy
Podstawa programowa WF założenia
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
ul. Grzybowska Warszawa
„Sześciolatek w szkole”
Zapis prezentacji:

Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU

KORZYŚCI DLA DZIECKA Z WYDŁUŻONEGO POBYTU W PRZEDSZKOLU  5 godzin bezpłatnie gwarantuje podstawa programowa  Optymalny pobyt dziecka to przynajmniej 8 godzin  W czasie 5 godz. realizowana jest podstawa programowa, a poza tym czasem:

Umożliwiamy pełniejsze indywidualne spojrzenie dziecka na świat Zabawy swobodne Różnorakie zabawy i gry dydaktyczne Indywidualne rozmowy z nauczycielem Zaspakajanie ciekawości świata Tworzenie dodatkowych prac

 Nadrabiamy zaległości po absencji dziecka  Umożliwiamy dokańczanie prac programowych  Wyrównujemy konieczne umiejętności, gwarantujące sukces szkolny  Lepiej przygotowujemy dziecko do różnych konkursów międzyplacówkowych  Kształtujemy u dziecka niezbędną w życiu samodzielność

 Tworzą się silniejsze więzi przyjacielskie między dziećmi

 Dziecko bawiąc się uczy się życia w społeczeństwie:  Komunikowania się  Radzenia sobie w sytuacjach trudnych  Stawania się niezależnym  Kształtowania własnego JA

KORZYŚCI DLA RODZICA Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU 1 godz. ponad podstawę programową kosztuje tylko 2,18 zł taniej niż niania i z gwarancją bezpieczeństwa Twojego dziecka

 Możliwość swobodnego załatwiania ważnych spraw

 Możliwość zrezygnowania z dowożenia dziecka na dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania  Częściowe odciążenie rodziców z zabaw na bezpiecznym i bogato wyposażonym placu zabaw  Częściowe odciążenie rodzica z dodatkowej pracy z dzieckiem przez doświadczonych nauczycieli-pedagogów

 Możliwość wygospodarowania odrobiny czasu tylko dla siebie

D ZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ  Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 Ul. Widok Gorzów Wielkopolski Tel: